Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulle tehtäisiin pieni leikkaus?

Vierailija
25.05.2012 |

Pyytäisitkö kyytiä kotiin vai kotiutuisitko bussilla/taksilla kun kotiin pääsee jo leikauspäivänä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hakijan kanssa, ja tämä käytäntö käsittääkseni aina nukutuksen jälkeen. Mikäli ei ole täysi-ikäistä hakijaa, joka voi olla seurana sauraavaan päivään, ei päästetä kotiin ennen kuin seuraavana päivänä.

Vierailija
2/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina kun mahdollista lähden kotiin samana päivänä. Bussilla ei saa lähteä, aikuinen saattaja pitää olla mutta taksikuski käy sellaisesta. Itse olen tullut kotiin aina apen tai miehen kyydillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamaan kyytiin suoraan leikattua, ja toisaalta hoithenkilökunta haluaa nähdä että joku aikuinen on tosiana seurana seuraavan yön

-3-

Vierailija
4/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikataan korvien kuuloluut paikallispuudutuksessa tjtn.

Käsittääkseni pitää silti olla aikuinen hakija paikalla... nojoo, muutenki olettaisin et vanhemmat tulis mut hakee sitte siitä. Ko. leikkauksen jälkee on pari viikkoa mahollisisesti väliaikaiskuuro joten vois olla kurja ilman apua olla.

Siskolla leikattiin nukutuksessa mahasta tyrä tms., ja piti olla aikuinen hakija + kotona piti yks päivä olla aikuinen ihminen paikalla.

Vierailija
5/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin kyllä päässyt kotiin bussilla, mutta olin diapamista vielä niin tokkurassa että mieheni haki. Siis osaston henkilökunnalle olisi ollut ok vaikka oisin lähtenyt kävellen kotiin.