Uusi pettämisblogi
Olen seurannut tällä foorumilla kolmas pyörä -blogiin liittyviä keskusteluja, ottamatta niihin kuitenkaan koskaan osaa. Olen vastikään alkanut lukea uutta pettämisblogia, ja ajattelin jakaa tämän linkin teidään kanssanne ja kysyä mielipidettänne. Onko kukaan muu lukenut? Mitä mieltä olette?
http://kahdenvaiheilla.blogspot.com/
Kommentit (253)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:20"]
Pettäjän tie on taas uus miehen kirjoittama
[/quote]
Tekoälykäs.
[/quote]
täs linkki https://pettajantieblog.wordpress.com/2015/02/10/10-2-mita-va-ma-teen
Mikä mahtaa olla syy pitää tuollaista julkista pettämispäiväkirjaa?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:06"]
[/quote]
Tekoälykäs.
[/quote]
täs linkki https://pettajantieblog.wordpress.com/2015/02/10/10-2-mita-va-ma-teen
[/quote]
Mitä tarkoittaa tekoälykäs :D
nyt sen kahden vaiheilla -kirjoittajan salarakas on jättänyt sen :D
jos itse olisin nuoruusaikojeni salasuhteen aikana kirjoittanut blogia, niin ei sitäkään olisi kukaan pitänyt totena.... olin vähän samantapaisessa tilanteessa kuin se candy, mutta vielä vähän monimutkaisemmassa (miehellä oli useampia naisia).
sama tuli mieleen mullekin. tuotahan salasuhteilu on. tapaillaan piilossa ja mennään vieraaseen kaupunkiin tai risteilyille leikkimään.
muita vastaavanlaisia blogeja? tylsää töissä
blogeja linkataan koko ajan vaan lisää niin pian ei ole muuhun aikaakaan kuin lukemiseen... koukuttavaa!
kohta koko yö kukuttu lukemassa eikä töitä tehty lainkaan. :)))))
blogeja linkataan koko ajan vaan lisää niin pian ei ole muuhun aikaakaan kuin lukemiseen... koukuttavaa!
kohta koko yö kukuttu lukemassa eikä töitä tehty lainkaan. :)))))
turhaa sitä mitään töitä tehä ku voi tehä jotain hyödyllistäki!:D
vanhan aikaset. ahneen loppu on mitä on.
Aika tuija-komentti. Tsiisys.
Vieläkö löytyy vinkkejä tälläisiin blogeihin? Itse petän ja on kiva tirkistellä miten muut sen tekevät. Elämä eletään vain kerran.
pettämiseen tai seksiin liittyviä blogeja on jollain jemmassa?
Ei pettämisblogi, mutta yksi hauska jota on tullut lueskeltua.
meilleteillevaieriteille.blogspot.fi
vanhan aikaset. ahneen loppu on mitä on.
Aika tuija-komentti. Tsiisys.
Vieläkö löytyy vinkkejä tälläisiin blogeihin? Itse petän ja on kiva tirkistellä miten muut sen tekevät. Elämä eletään vain kerran.
En ymmärrä tätä: miksi pitää jäädä avioliittoon jos se ei riitä?
pettämiseen tai seksiin liittyviä blogeja on jollain jemmassa?
Ei pettämisblogi, mutta yksi hauska jota on tullut lueskeltua.
meilleteillevaieriteille.blogspot.fi
Noita pettämis blogeja kyl mieluummin tähän lankaan. kiitos.
ja nyt ne sit vissiin jätti perheet:
candy-kopioita tulee nyt pilvin pimein. tänään osuin kahteen. hemmetti kun ei jäänyt mieleen osoitteet niin en voi laittaa jakoon.
toi candy ärsyttää ja silti sitä on pakko seurata.
Lukaisepa sitten uusinkin vielä. Siinä herkutellaan candyn täysi-ikäistymisellä. :D :D :D :D
muistaako joku mikä olikaan se prostituoitublogi jossa opiskelija rahoitti elämäänsä myymällä itseään?
naapurintyttoanaidaan.blogspot.fi
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 12:24"]
Eivätköhän nämä kaksi olisi jo aikapäiviä sitten päätyneet yhteen, jos he rakastaisivat toisiaan. Mies loukkaa naista joka kerta, kun menee vaimonsa luokse. Aidosti rakastava ihminen ei tekisi niin. Nainen antaa sen tapahtua kerta toisensa jälkeen. Itseään kunnioittava ihminen ei tekisi niin. Seitsemän vuotta.
Elämä on valintoja, mutta miksi sitten valittaa, kun itse valitsee tuon elämäkseen.
[/quote]
Vahva sama tähän. Sikäli kyllä kiva lueskella noita ja huomata oman elämänsä helppous.
[/quote]
Tekoälykäs.