Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi pettämisblogi

Vierailija
07.05.2012 |

Olen seurannut tällä foorumilla kolmas pyörä -blogiin liittyviä keskusteluja, ottamatta niihin kuitenkaan koskaan osaa. Olen vastikään alkanut lukea uutta pettämisblogia, ja ajattelin jakaa tämän linkin teidään kanssanne ja kysyä mielipidettänne. Onko kukaan muu lukenut? Mitä mieltä olette?

http://kahdenvaiheilla.blogspot.com/

Kommentit (253)

Vierailija
61/253 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "Sola" ja Hedonisti tuntuu kyllä kiusalliselta luettavalta. Olen tämän ketjun myötä klikannut bookmarkseihin tuon blogin ja vaikka en ymmärrä lainkaan tuota, on minun pakko klikkailla säännöllisesti katsomaan, että onko päivityksiä tullut. Lapsia käy kyllä sääliksi...

Vierailija
62/253 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 21:07"]

Tämä "Sola" ja Hedonisti tuntuu kyllä kiusalliselta luettavalta. Olen tämän ketjun myötä klikannut bookmarkseihin tuon blogin ja vaikka en ymmärrä lainkaan tuota, on minun pakko klikkailla säännöllisesti katsomaan, että onko päivityksiä tullut. Lapsia käy kyllä sääliksi...

[/quote]

Minua ihmetyttää, että nainen vaikuttaa monessa asiassa ihan fiksulta, niin miten on niin sokea tämän Hedonistin suhteen. Niin kuin joku jo tässäkin aiemmin kirjoitti, luulisi että blogin kirjoittaminen auttaisi näkemään oman tilanteensa, mutta ei. Ehkä hän ei koskaan lue aiemmin kirjoittamiaan tekstejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/253 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 22:33"]

Minua ihmetyttää, että nainen vaikuttaa monessa asiassa ihan fiksulta, niin miten on niin sokea tämän Hedonistin suhteen. Niin kuin joku jo tässäkin aiemmin kirjoitti, luulisi että blogin kirjoittaminen auttaisi näkemään oman tilanteensa, mutta ei. Ehkä hän ei koskaan lue aiemmin kirjoittamiaan tekstejä. 

[/quote]

Ja se poukkoilu - pompitaan tunnetilasta toiseen aivan ennakoimattomasti. Maanisessa vaiheessa syleillään hedonistia ja tehtyjä valintoja ja depression uhatessa ollaan aivan epätoivon tukahduttamia.

Vierailija
64/253 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2012 klo 10:31"]

jos itse olisin nuoruusaikojeni salasuhteen aikana kirjoittanut blogia, niin ei sitäkään olisi kukaan pitänyt totena.... olin vähän samantapaisessa tilanteessa kuin se candy, mutta vielä vähän monimutkaisemmassa (miehellä oli useampia naisia).

[/quote]

Candyhan sitten paljastui keksityksi jutuksi.

Vierailija
65/253 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 10:51"]

Kuinkahan kauan kestää, että hän tulee poistattamaan tämän ketjun. Jossain vaiheessa, muistaakseni viime syksynä, tämä Hedonisti jätti Solan, ja muutaman päivän päästä Sola kerjäsi päästä takaisin, ja täällä avattiin keskustelu teemalla Säälittävyyden Huippu, tai jotain sellaista. Ei kestänyt kauaa, kun ketju poistettiin ja nainen blogissaan kielsi keskustelun aiheesta. Blogiahan ei voi kommentoida, mutta hänelle saa lähettää sähköpostia, jos haluaa sanoa blogista jotakin.

En ymmärrä naisen ajatuksenjuoksua tässäkään. Pitää julkista blogia, mutta haluaa estää julkisen keskustelun blogistaan.

[/quote]

Onko todella niin, että mielipiteen vaihto on tänä päivänä mahdollista tappaa sillä, että blogin kirjoittaja ei tahdo blogistakaan keskusteltavan ulkopuolisen toimijan keskustelufoorumilla? En ymmärrä, että miten tämä on mahdollista. Itse en ylläpitäjänä vaivautuisi vastaamaan yhtään mitään moisiin poistamispyyntöihin jos sellaisia ilmenisi...

Julkinen blogi on julkista kauraa, joten pulinat pois...

Vierailija
66/253 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 10:51"]

Kuinkahan kauan kestää, että hän tulee poistattamaan tämän ketjun. Jossain vaiheessa, muistaakseni viime syksynä, tämä Hedonisti jätti Solan, ja muutaman päivän päästä Sola kerjäsi päästä takaisin, ja täällä avattiin keskustelu teemalla Säälittävyyden Huippu, tai jotain sellaista. Ei kestänyt kauaa, kun ketju poistettiin ja nainen blogissaan kielsi keskustelun aiheesta. Blogiahan ei voi kommentoida, mutta hänelle saa lähettää sähköpostia, jos haluaa sanoa blogista jotakin.

En ymmärrä naisen ajatuksenjuoksua tässäkään. Pitää julkista blogia, mutta haluaa estää julkisen keskustelun blogistaan.

[/quote]

Onko todella niin, että mielipiteen vaihto on tänä päivänä mahdollista tappaa sillä, että blogin kirjoittaja ei tahdo blogistakaan keskusteltavan ulkopuolisen toimijan keskustelufoorumilla? En ymmärrä, että miten tämä on mahdollista. Itse en ylläpitäjänä vaivautuisi vastaamaan yhtään mitään moisiin poistamispyyntöihin jos sellaisia ilmenisi...

Julkinen blogi on julkista kauraa, joten pulinat pois...

[/quote]

Ainakin kyseinen keskustelu poistettiin ja blogista kyllä kävi mielestäni ilmi, että kirjoittaja oli sen poistattanut. Voihan olla, että kirjoittajaa oli kyseisessä keskustelussa kommentoitu niin alatyylisesti, että se riitti perusteeksi sen poistamiseen, en muista niin tarkkaan.

Käsittämättömintä oli kuitenkin se teksti siellä blogissa, että häntä koskevat kommentit voi osoittaa hänelle sähköpostiin, hän kyllä lukee ne kaikki. Voiko joku aikuinen ihminen todella kuvitella, että hän voi hallita netissä tapahtuvaa keskustelua hänen julkisesta blogistaan.

Vierailija
67/253 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuolla Solalla lapset jääneet erossa isälle ja viettävät vain viikonloppuja ja lomia äitinsä kanssa? Eihän tuon tietenkään mitään tarvitse tarkoittaa, mutta äiti, joka on erossa luopunut/menettänyt lapsensa ja sitten roikkuu vuosikausia noin epäterveessä suhteessa... 

Vierailija
68/253 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 14:58"]

Eikös tuolla Solalla lapset jääneet erossa isälle ja viettävät vain viikonloppuja ja lomia äitinsä kanssa? Eihän tuon tietenkään mitään tarvitse tarkoittaa, mutta äiti, joka on erossa luopunut/menettänyt lapsensa ja sitten roikkuu vuosikausia noin epäterveessä suhteessa... 

[/quote]

Kyllä ne muksut tuntuvat olevan tarinoissa sen verran tiiviisti, että jää käsitys, että asuvat äidin kanssa. Eikai sitä muuten olisi niin tarpeellistakaan roikuttaa tuota hedonistia lasten edessä.

Nuo muut blogit näyttävät hiljaisilta. Valitettavaa koska jollain perverssillä tavalla noita on kiva seurailla.

Vierailija
69/253 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 15:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 14:58"]

[/quote]

Kyllä ne muksut tuntuvat olevan tarinoissa sen verran tiiviisti, että jää käsitys, että asuvat äidin kanssa. Eikai sitä muuten olisi niin tarpeellistakaan roikuttaa tuota hedonistia lasten edessä.

Nuo muut blogit näyttävät hiljaisilta. Valitettavaa koska jollain perverssillä tavalla noita on kiva seurailla.

[/quote]

Ok, en ole niin aktiivisesti seurannut enää vähään aikaan. Muistelin vain jostakin aikojen takaa, että olisi kertonut lastensa asuvan isänsä kanssa ja että olisi itse halunnut sen niin.

Vierailija
70/253 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogilistan uutuuksista löydetty: http://valkoinensilkki.blogspot.fi/

Liekö uusi ahnealma joka kyllästyy elämäänsä kolmen merkinnän jälkeen?

Vierailija
71/253 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 19:37"]

Blogilistan uutuuksista löydetty: http://valkoinensilkki.blogspot.fi/

Liekö uusi ahnealma joka kyllästyy elämäänsä kolmen merkinnän jälkeen?

[/quote]

Lupaava alku. Aikamoinen kusipää. Mikäköhän on mennyt vinoon kun tollaisia pitää kirjoitella. Samanlaista "minäitse"-juttua kun tässä ketjussa mainitussa nuuksionkoira/kaikista pojista ei tule miehiä-blogissa.

Vierailija
72/253 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sola jätetty - eiku! Jatketaankin niinku ennenkin. :D :D :D :D :D koko tarinan on pakko olla pelkkää fiktiota...

Vierailija
73/253 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 18:33"]

Taitaa Sola lukea vauva-palstaa. Näin voisi päätellä tosta uudesta valitusvirrestä. :D

[/quote]

Surkeeta...

Paljonkohan silläkin on vaikutusta, että kun pitää blogia, pitää yrittää antaa se vaikutelma, että on tyytyväinen omiin valintoihinsa? Siis sen lisäksi, että ei voi antaa vaimon voittaa, niin pitää jatkaa kynnysmattoilua, etteivät ne ilkeät keskustelupalstalaiset vain olisi oikeassa.

Vierailija
74/253 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Solan uusimman postauksen. Taitaa lukea vauva-palstaa, kyllä :)

Minusta Sola on aikoinaan tehnyt aivan oikein erotessaan miehestään, jos ei kerta hyvältä enää tuntunut. Sitä en hänessa arvostele, eikä sitä voi kukaan arvostella. Ne ovat jokaisen omia valintoja ja kukin tekee ne oman tuntemuksensa mukaan.

Mutta se mitä kummasti Solassa ihmettelen, on se, että hänen vaihtoehdot ovat olleet jääminen vanhaan liittoon tai seurustelu Hedonistin kanssa. Eikö hänellä muka ole muita vaihtoehtoja??? Mielestäni H:n kanssa ""suhteessa"" oleminen ei ole eteenpäin menemistä! Miksi hän ei vapauta itseänsä tuosta kuluttavasta suhteesta ja anna itselleen aikaa ja tutustu johonkin uuteen mieheen, joka arvostaa häntä? Se olisi mielestäni sitä eteenpäin menemistä.

Mutta ehkä näissä tarinoissa asiat menee niin, että kun erotaan edes jossain määrin toisen miehen takia, on se mies pidettävä elämässä, tavalla tai toisella. Ehkä sillä sitten  perustellaan aikoinaan tehty avioero.

Itse olen läpikäynyt lähes vastaavaa kuviota, joten jossain määrin tiedän mistä kirjoitan.

Ihmettelen silti.

Vierailija
75/253 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää julkista blogia jos ei siitä saa keskustella? Mitäs jos keskustelen blogista ystävieni kanssa, onko kiellettyä???

Vierailija
76/253 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 07:33"]

Minusta Sola on aikoinaan tehnyt aivan oikein erotessaan miehestään, jos ei kerta hyvältä enää tuntunut. Sitä en hänessa arvostele, eikä sitä voi kukaan arvostella. Ne ovat jokaisen omia valintoja ja kukin tekee ne oman tuntemuksensa mukaan.

Mutta se mitä kummasti Solassa ihmettelen, on se, että hänen vaihtoehdot ovat olleet jääminen vanhaan liittoon tai seurustelu Hedonistin kanssa. Eikö hänellä muka ole muita vaihtoehtoja??? Mielestäni H:n kanssa ""suhteessa"" oleminen ei ole eteenpäin menemistä! Miksi hän ei vapauta itseänsä tuosta kuluttavasta suhteesta ja anna itselleen aikaa ja tutustu johonkin uuteen mieheen, joka arvostaa häntä? Se olisi mielestäni sitä eteenpäin menemistä.

Mutta ehkä näissä tarinoissa asiat menee niin, että kun erotaan edes jossain määrin toisen miehen takia, on se mies pidettävä elämässä, tavalla tai toisella. Ehkä sillä sitten  perustellaan aikoinaan tehty avioero.

Itse olen läpikäynyt lähes vastaavaa kuviota, joten jossain määrin tiedän mistä kirjoitan.

Ihmettelen silti.

[/quote]

Varmaan jostakin tuollaisesta siinä on kyse. Minä uskoisin, että tuo pitkä aika vaikuttaa myös. Minkä arvoista se suuri ja oikea rakkaus on, jos pitäisi myöntää itselleen, että kaikki onkin ollut vain valhetta. Koska sitähän se on ollut, ei rakastava ihminen tietoisesti satuta toista vuodesta toiseen.

Toisaalta itseään kunnioittava ihminen ei liioin jää satutettavaksi kerta toisensa jälkeen. Minäkin olen kokenut vähän vastaavan suhteen, ja jälkeenpäin mietin, että se oli yksi pahoinpitelyn muoto. Pahoinpidellyt vaimot palaavat aina uudestaan hakattavaksi, ja uskovat, kun mies pyytää anteeksi ja sanoo, ettei tee sitä uudelleen. Minäkin palasin takaisin loukattavaksi uudelleen ja uudelleen, kunnes tajusin, ettei mies kohtelisi minua niin, jos oikeasti rakastaisi. Suhdetta kesti vajaan vuoden, ja tunsin itseni idiootiksi, kun en ollut aiemmin sitä tajunnut.

Vierailija
77/253 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tai voisiko olla kyse sellaisesta, että hän on oikeuttanut itselleen tuon toisena naisena olemisen sillä, että kyseessä on Suuri Rakkaus, mitä Hedonistilla ei vaimonsa kanssa ole. Jos suhde päättyy, hän olisi ollut pelkkä seitsemän vuoden syrjähyppy, ei muuta, ei suurta rakkautta, ei ainoata oikeata eikä mitään muutakaan elämää suurempaa. Pelkästään syrjähyppy ja paljon valheita.

Vierailija
78/253 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 23:26"]

Tuo valkoinensilkki.blogspot.fi Lea pistelee aika kipakasti. Sitten törmäsin tälläiseen "pienimunaisenmiehen vaimo".blogspot-blogiin. Onko psyykelääkkeet lopussa vai mistä nämä apteekkarin unelmat oikein sikiävät?

[/quote]

Onpa huikea rouva tämä "Lea". Omakohtaista kokemusta noin "miesmäisestä" amatsonista ei ole, vaikka on naisseikkailuja ollut jo 20v.

M43

Vierailija
79/253 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen silti.

[/quote]

Minäkin kävin lukemassa kyseisen postauksen. Olihan siinä asiaakin, mutta hassua, että puhuu nettikeskustelijoista alentuvasti, ikään kuin siitä voisi päätellä, että heidän elämänsä olisi köyhempää, mutta käy silti itse täällä surffailemassa.

Hiukan surullista on myös jatkuva tarve vakuutella, että rakkauden aitoutta. Mitäs se meille kuuluu, miksi sitä tarvitsee vakuutella? Ajatteleeko hän, että sen vakuuttelun jälkeen me uskoisimme, että se on todellista? Minun kohdallani ainakin vaikutus on päinvastainen. Ehkä hän vakuuttelee sitä itselleen.

Vierailija
80/253 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://elamani-nuuksionkoirana.blogspot.fi/2013/03/24-sitten-keksimaan-hyvaa-seurausta.html?zx=bbc888730a5d1076

Nuuksionkoira ainakin lukee tätä palstaa. Oikein terveisten kera tuo uusin postaus... :D :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme