Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin eilen aivan kamala vaimo. Sain hermokohtauksen kun mieheni sisko menee naimisiin

Vierailija
07.05.2012 |

mä en tiedä mikä mua vaivaa, sain vain jonkunlaisen kohtauksen. Miehen sisko 30v.menee nyt elokuussa naimisiin, näyttivät jotain kuvia kakkukahvituksesta, jossa häät lyötiin lukkoon ja mua harmitti kun meillä ei mieheni kans ollut tuollaista. Tämä siskonsa mies on heille jo talonkin hommannut ja kaikki näytti niin suloiselta.

Valitin miehelleni, että tämän kahdeksan yhteisen vuoden aikana hän ei ole saanut taloa tai edes kämppää meille hommattua, ollaan edelleen vuokralla ja kun mentiin naimisiin hän teki mulle jonkun typerän kana-oliiviruoan (ei vietetty häitä). Mieheni on siis p-afrikasta kotoisin.

Älkää käsittäkö väärin, toivon kaikkea ihanaa tälle mieheni siskolle, olemme hyvin läheisiä ja tulleet alust asti hyvin toimeen.

Eilen kyllä haukuin miehen alimpaan helvettiin. Nyt harmittaa. Hän on töissä ja puhelin on pois päältä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen sisko on nyt 30v.ja se on ihan normiaika mennä siellä naimisiin ja olen iloinen hänen puolestaan. Tiedän että hänestä tulee ihana puoliso ja aikanaan ihana äiti. Pointti ei ole kateus vaan.. joku jota en tiedosta.

Mieheni tienaa mua enemmän, eli en ole mikään taloudellinen veturi, yhteinen talous kuitenkin.

Tai ehkä.. kun miehen sisko siis asunut kotona tähän asti ja ollaan oltu paljon yhdessä.. ehkä koin surua kun tiesin et kaikki muuttuu nyt? JOnka sitten purin kiukkuun?

- siellähän kaikki muukin on toisin ihan naisen asemasta ja tehtävistä lähtien. Ehkä sen talon hankkiminenkin on siellä hiukan eri asia! Suomalainen kulttuuri on ihan eri asia kuin algerialainen; eikös sielläpäin nainen ole vielä vähän kuin miehen omaisutta ja koriste, olemassa miestä ja lasten kasvattamista varten? En kyllä kadehtis yhtään vaikka saisivat millaisen talon.

Vierailija
22/23 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytäisin ensinnäkin anteeksi mieheltä. Mielellään oikein kunnolla, sillä miehen itsetuntoon tuollainen voi ottaa kovastikin (ja tämä siis koskee kaikenmaalaisia miehiä).

Toiseksi miettisin, olisiko halua ja mahdollisuuksia järjestää vielä teillekin jonkilainen juhla liittonne kunniaksi. Monethan uusivat vihkivalansa ja pitävät siinä yhteydessä juhlan. Ihan sama asiahan se ei ole, mutta saisitte tekin juhlia rakkauttanne, sinä saisit olla prinsessana (tai ehkä ennemmin kuningattarena) päivän, jos sitä haluat jne. Onko miehesi muslimi? En tiedä heidän tavoistaan mutta ehkä löytyisi joku ekumeenis-henkinen imaami (?) joka voisi pitää teille vaikka yhdessä papin kanssa puheen ja siunata liittonne? Siihen päälle sitten ruokailut ja juhlat. Ainakin kristilliset papit siunaavat kyllä myös kristityn ja ei-kristityn liittoja, joten ehkä miehenkin mahdollisesta uskosta löytyy joku siunaamaan (eikä sen välttämättä tarvitse olla imaami tm. vaan joku voi esim. toivoa teille puheessa siunausta).

kyllä anteeksi mun kuuluu pyytää. Mieheni on kuitenkin aina yrittänyt parhaansa ja jokaisen ansaitsemansa euron on käyttänyt perheensä hyväksi, eikä mihinkään baariin, omiin menoihin tai muuhun sellaiseen. Eli oikeasti mulla ei ollut oikeutta valittaa. Enkä edes valittanut, vaan luuseriksi haukuin ja varmasti tekee ison kolauksen itsetunnolle. Kuitenkin rakastan miestäni, en minä hänelle mitään pahaa halua.

Kyllä meille silloin ehdotettiin, että järjestettäis hääjuhlat mmutta en minä halunnut enkä oikeastaan halua. Ehkä tyttärille voisimme järjestää siellä isot juhlat, vuokrata juhlatilat ruokineen ja juomineen. Sellainen voisi olla hauskaa. Olen kuitenkin itse saanut perheen nuorena, olin 19 kun mentiin naimisiin ja 20 kun sain esikoisen ja perhe on ollut mun suurin unelma. Mieheni on mua vanhempi kymmenen vuotta. Eli mulla on asiat oikeasti hyvin, eilen vaan skitsahti

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joksus sitä skitsahtaa itse kullakin. Tyhmäähän tuollainen sättiminen on, mutta kaikki tekee virheitä. Kerro miehelle, että olet pahoillasi, ettet tarkoittanut asiaa tosissasi ja että arvostat kovasti sitä mitä hän sinun ja perheenne eteen on tehnyt. Ja ehdotan että sitten mietit tai keskustelette yhdessä siitä miksi suhin kolahti tuo asia niin kovasti ja miten mieli saataisiin paremmaksi. Kyllä se siitä.

t.12