Järkyttynyt, sain juuri tietää että mieheni
on edelleen naimisissa. Hänellä on kaksi lasta, mutta oli minulle sanonut heidän eronneen lasten äidin kanssa. Lasten äiti asuu lapsineen toisessa maassa. Olen ihan hajalla, rakastan miestä kovasti ja luulin että hänkin minua. En ole vielä sanonut hänelle tietäväni asiasta. En tiedä mitä teen :( Olenko ollutkin vain pelkkä "toinen nainen". Ja suhde ei tod ole perustunut seksiin, ihan tavallisessa parisuhteessa luulin olevani. Mies on kohdellut kuin prinsessaa ja kertoo rakastavansa minua useita kertoja päivässä. En olisi ikinä uskonut
Kommentit (16)
ollenkaan. Ihan länsimaista kotoisin oleva. Kristitty.
On puhunut myös avioliitosta kanssani useaan otteeseen.
-ap
Valitettavasti ulkomaalaiset tekee tuota paljon.
Ei se lipevä ulkukuori ja kohteliaisuuksien yms. määrä kerro, millainen ihminen mies oikeasti on! Älkää ihmisraukat olko niin sinisilmäisiä niiden miesten suhteen.
ole koskaan pitänyt itsäni sinisilmäisenä. Olemme jo pidemmän aikaa olleet. En yhtään osannut epäilläkään :(. Todella hyvä valehtelija selkeästi.
-ap
hänen olevan edelleen naimisissa ja kysy että mikä on homman nimi. Mitä muuta voisit tehdä?
Avioliitto voi olla ihan nimellinen, käytännön sanelema ja suhde lasten äitiin todella ohi.
hänen olevan edelleen naimisissa ja kysy että mikä on homman nimi. Mitä muuta voisit tehdä?
Avioliitto voi olla ihan nimellinen, käytännön sanelema ja suhde lasten äitiin todella ohi.
¨
Jotenkin minun täytyy tietenkin tuoda asia esille. En missään nimessä halua olla suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa :((( Tuntuu todella pahalta.
-ap
se sulle selvisi?
En viitsi tässä kovin yksityiskohtaisesti kertoa, jottei tutut tunnista. Mutta siis luotettavalta lähteeltä, henkilöltä joka oli tiennyt asiasta koko ajan. Miehen tuttu.
Ja tarkistin asian, pitää paikkansa.
-ap
Ei ole afrikkalainen todellakaan.
-ap
"Are you married?" "Not in this country"
Hän eroaa jommastakummasta tai jatkat kakkosvaimona, luvalla tai ilman. Suurin kysymys on haluatko olla sellaisen valehtelijan kanssa. Tuskin voit luottaa jatkossa.
Vai ovatko vain nimellisesti naimisissa? Ja mitä sanoja mies käytti, kun sinulle erostaan aikoinaan puhui? Sanoiko nimenomaan eronneensa (virallisesti), vai olevansa erossa (divorced / separated...)? Eli ehkäpä itse tulkitsit hanen eronneen virallisestikin vai sanoiko todellakin niin?
Kannattaa keskustella asiasta miehen kanssa. Tuskin suhde vaimoon kovin tiivis voi olla, jos asuvat eri maissa...
on edelleen naimisissa. Hänellä on kaksi lasta, mutta oli minulle sanonut heidän eronneen lasten äidin kanssa. Lasten äiti asuu lapsineen toisessa maassa. Olen ihan hajalla, rakastan miestä kovasti ja luulin että hänkin minua. En ole vielä sanonut hänelle tietäväni asiasta. En tiedä mitä teen :( Olenko ollutkin vain pelkkä "toinen nainen". Ja suhde ei tod ole perustunut seksiin, ihan tavallisessa parisuhteessa luulin olevani. Mies on kohdellut kuin prinsessaa ja kertoo rakastavansa minua useita kertoja päivässä. En olisi ikinä uskonut
No tekköö tuommosta savolaisettii, oon kuullunna!
pidät itseäsi ja miestä tietämättömyyden tilassa nykytilanteesta, sitä hurjemmin mielikuvituksesi laukkaa ja sitä onnettomammaksi tulet.
10
¨
Jotenkin minun täytyy tietenkin tuoda asia esille. En missään nimessä halua olla suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa :((( Tuntuu todella pahalta.-ap
Avioeroa ei ole vielä viety loppuun.
mitä tehdä tai sanoa :(( Olenko tullut vain hyväksikäytetyksi??
-ap