Minkälainen on naisellinen nainen?
Antakaa esimerkkejä sellaisesta. Onko se käytös, ulkonäkö, mikä tekee naisesta naisellisen=
Kommentit (7)
tietynlainen viehkeys käytöksessä. Ei mölise kovalla äänellä, liikku ns. pehmeästi... nekin vaikuttaa
t. kakkonen
Oikein perinaisellinen nainen on tv-kokki Nigella Lawson. muodokas, kaunis, seksikäs.... Ihailen häntä, vaikken haluisikaan olla ihan yhtä muodokas.
Ei kai sitä ole yhtä oikeaa naisellista tyyliä. Minä inhoan kiroilevia naisia, tai yleensäkin jatkuvalla syötöllä kiroilevia ihmisiä. Se ei ainakaan kuulu naiselliseen tyyliin.
joka huokuu ulospäin. Eli vaikka oisit kuinka naisellinen ulkoisesti (vaatteet, korut, meikit, huoliteltu) etkä ole naisellinen sisältä niin et ole naisellinen ja taas toisin päin.
Joskus kun näkee 40,50,60-vuotiaan naisen tuulipuvussa ja kuitenkin huoliteltuna niin katsoo että onpas naisellinen nainen isolla N:llä
Luulen, että toiset vaan on enemmän naisellisia kuin toiset.
Viettelytilanteessa sellainen silmillä flirttailu, hymyily, itsevarmuus. Olen tavannut joitakin tällaisisia lesbonaisia, jotka olivat ulkoisesti enemmän sitä farkut ja t-paita-tyyppiä, mutta osasivat vietellä silmillään :D oi niitä aikoja...
http://www.dailymail.co.uk/home/you/article-2137814/Monica-Bellucci-Ive…
Naisella on näköä, asennetta ja jotain erikoista luontevuutta, joka nousee esiin hänen elokuvissaan.
Nainen on aina nainen vaikkei jotain normeja täyttäisikään.
vähän riprasia, kynsilakkaa, ehkä jotain koruja, välillä myöskin hameita että ei aina housuissa, jos pitää korkokenkiä niin osaa myös kävellä niillä...