Nyt kaikki vinkit kehiin! Pitäisi laihtua nopeasti 5 kiloa
Miten teen sen? Bmi on nyt 25, joten mikään hoikkeliini en ole.
Kommentit (28)
Normi ruokaa, mutta 1000 kaloria päivässä. Hyväksi havaittu ja tulokset pysyvät.
TERVEELLINEN tapa on yleensä 2500kcal (joitakin viikkoja ketoosissa) tai sitten n.1400-1500kcal päivä. Tuhannella kalorilla suurimman osan ihmisistä keho menee säästöliekille, se on laihdutuskuurina aivan liian vähän. Vaikka just sulla ei menis, niin suurella osalla tuo on mahdollisimman huono karolimäärä. Lisäksi tuo kuluttaa paljon lihasmassaa- ja jos lihoaa takaisin on aina vaan enemmän rasvakudosta ja vähemmän lihasmassaa. Ketoosi ei vie lihasta juuri ollenkaan, plekkää läskiä ja 1500kcal liikuntaan yhdistettynä vie mahd. vähän lihasta myös.
Normi ruokaa, mutta 1000 kaloria päivässä. Hyväksi havaittu ja tulokset pysyvät.
TERVEELLINEN tapa on yleensä 2500kcal (joitakin viikkoja ketoosissa) tai sitten n.1400-1500kcal päivä. Tuhannella kalorilla suurimman osan ihmisistä keho menee säästöliekille, se on laihdutuskuurina aivan liian vähän. Vaikka just sulla ei menis, niin suurella osalla tuo on mahdollisimman huono karolimäärä. Lisäksi tuo kuluttaa paljon lihasmassaa- ja jos lihoaa takaisin on aina vaan enemmän rasvakudosta ja vähemmän lihasmassaa. Ketoosi ei vie lihasta juuri ollenkaan, plekkää läskiä ja 1500kcal liikuntaan yhdistettynä vie mahd. vähän lihasta myös.
pari Furesista, jos pitää mahtua mekkoon. Jos taas pysyvästi laihtumista kaipaat, niin syö vähempi, liiku enempi (unohda hömppädietit).
Sori tyhmyyteni, mutta onko ne jotain juomia vai aterioita tms? ap
Nutrilettejä kehiin! Mä olen laihtunut nyt kahdesa viikossa -6 kg, vaikka olen syönyt vähän muutakin kun pelkkiä niitä...=)
TÄällä toinen aiemmin VLCD:tä suositellut, itse olen syönyt niistä vain suklaapirtelöä, mikään muu maku ei uppoa. Mutta pääasia että ostat niitä VLCD-Nutrilettejä, joko keittoja tai pirtelöitä, eikä patukoita tai muita, koska vain VLCD:llä menee ketoositilaan jolla nälkä häviää muutaman dieettipäivän päästä.
Sitä käytetään myös lääkärien ja ravitsemusterapeuttien valvonnassa. T: BMI 34, aiemmin BMI42
googlaas lentoemäntädieetti. 4 tiukkaa päivää ja saattaa koko 5kg kadota, jos pitää mahtua esim. mekkoon tai vastaavaa. Ja tolle yhdele tässä ketjussa, normaalai painoindeksi ei ole hoikan synonyymi, kaukana siitä...
täysin mahdotonta laihtua, nesteet vaan lähtee ja elimistö on shokissa. neljässä päivässä ei tapahdu muuta kuin itsensä huijaaminen ja rääkkääminen. Ja tiedoksi sulle että normaalipaino on munkin mielestä hoikka, anorektinen tms on sitten eri asia, tämän päivän naisihanne on sairas, ei normaali, eli normaalipainoinen on normaali, hoikka, kaikin puolin kaunis ja terveellinen. Kannattaisi hiukan miettiä miilaisin eväin olet liikkeellä, varsinkin jos on tyttöjä, tuollaiset ajatukset ja arvot altistaa henkiselle sairastumiselle.
vaan tehokas pikadieetti. Sellaistahan ap kyseli??? Mulla lähti normaalipainosta kg, eikä takaisin ole tullut. Moni tarvitsee noepaa painonpudotusta ja turvotuksen poistoa ennen juhlamekkoon ahtautumista ja siinä tämä puolustaa hyvin paikkaansa :)