Mies suuttuu...kun pyydän että menee täysistunnolle talon toisessa päässä
olevaan vessaan, eikä tuohon joka on lähimpänä. Lähin vessa on se, jossa kaikki nopeesti käy, enkä itsekkään käy siellä haisemassa. Minusta ei ole mukavaa, kun sitte se vessa haisee kauan toisen jälkeen. Onko se liikaa vaadittu, että ajattelee muita ja kulhettaa hajunsa kauemmas?
Olenko nihilisti?
Kommentit (13)
Paskan haju on normaali yhteisasumiseen kuuluva ilmiö.
Ei oikein tahdikasta aikuista ihmistä opettaa käymään oikealla = sinun tavallasi ulostamassa.
Mutta toivottavasti esitit sen asiallisesti.
Ei voi suuttua jos pyytää nätisti.
Mä passitan miehen haisuloimaan näin kesäaikaan aina ulkohuussiin. Miehellä ison asian toimitus sujuu aina pitkään ja hartaasti, joten mielestäni on suotavaa, että meille vähähajuisille pikapaskojille on läheinen pytty aina vapaana.
Onneksi kohta alkaa remontti ja saadaan sisälle toinenkin vessa.
"Et kai mene haisemaan sinne" :) kun asiasta on ollut puhetta jo niin monet kerrat, luulisi olevan ihan muistissa.
Ei tarvitsi kuin kävellä talon toiseen päähän ja asia olisi sillä selvä. Miten asia voi olla arvovaltakysymys? Toisten kunnioittamisesta siinä on kysymys, ei muusta. Minä, minä, ja mun hajuton paska, ei ole oikea asenne perheessä, jossa asuu muitakin kuin mies yksin. ap.
Hanki sinne suihkautettavaa raikastinta. Ei oikein tahdikasta aikuista ihmistä opettaa käymään oikealla = sinun tavallasi ulostamassa.
miesten ja naisten välinen kuilu. Enkä mä todellakaan ole mikään kakkanatsi, enkä kuulu naisryhmään "en kakkaa mieheni kotona ollessa". ihan railakkaasti tulee piertyä ja ulostettua kun sille tarve on.
MUTTA jos olisi kahden vessan mahdollisuus niin tottahan toki olisi kaikkien kannalta mukavampi ponnistaa ne hajupäästöt sinne kaukaisempaan vessaan. Eihän nyt kukaan voi väittää, että paskanhajussa on kiva möllöttää. Ja joskus se voi haista vessassa pitkäänkin.
Etenkin, kun meillä pitää pitää vessan ovea auki että kissat pääsee sinne laatikolleen. Ja vessasta hajut leijuu suoraan keittiöön. :)
kauimmaisessa. Ongelma tulee silloin, kun tulee vieraita eli se miehen käyttämä vessanpytty on rantuinen ja likainen. Minä en sitä siivoa, koska vain mies kotiväestä sitä vessaa käyttää. Joka kerta asiasta tulee sanomista, koska miehen mielestä naisen tulee vessa siivota. Minä en ole se nainen!
Mieshän on perheen kunkku ja päättää varmaan ihan itse minne menee hädälleen.
on just nuita tilanteita varten hyvä. Meillä ei oo kuin yks vessa ja mieskin aina suihkuttelee sinne sitä raikastinta, kun ajattelee ettei minun ole mukava sinne mennä jos sielä haisee :)
minun vessaani ei tarvitse tulla haisemaan. pissalla voi siellä pikaisesti käydä ;)
Ei se haju siellä niin kauaa ole, tai sitten ilmastoinnissanne on jotain vikaa.
mun mies ymmärsi miestäsi, jonka mielestä varmaan yrität vain kontrolloida kaikkea.
koetas ottaa uusiksi vielä koko keskustelu, ihan tosi ystävällisellä asenteella ja perustele kunnolla miksi ehdottaisit että pidetään kauempana sijaitseva vessa paskapyttynä.