Mä en oikeasti tajua ihmisiä, jotka tuijottavat vaan omaan napaansa. ov
Yksi vanha koulukaveri oli jo lapsena sellainen tyranni (ja ylläri ylläri, koulukiusaaja, jonka uhriksi minä jouduin yläasteella) ettei mitään rajaa.
Luulin ihan oikeasti, että hän olisi tullut aikuisena järkiinsä, mutta heh heh, miten pahasti sitä ihminen voikin mennä metsään :D
Jos ei hän ole yhtä tyranni kuin lapsena, niin hän on triplasti pahempi.
Joka keskustelussa joka käydään lapsen hoidosta ja kasvatuksesta, hän tuo oman näkemyksensä esille ja sehän on sitten se ainoa oikea mielipide. Olkoot kyse sitten joulupukin olemassa olosta ja siitä, että kerrotaanko lapselle pukista vaiko ei tai hammaskeijusta tms. satuollennosta vaiko uhmaikäisen lapsen raahaamisesta joka paikkaan (=aikuisten juhliin, tärkeisiin kokouksiin ym.) tai lapsen uskonnolliseen kasvatukseen tai vaippa merkkiin.
Ja hän kylmästi sitten heivaa eri mieltä olevat ihmiset pois kaverilistaltaan.
Itse olin vähän aikaa hänen kaverinsa, mutta sitten riitti. Enkä viitsi tuon takia enää edes paljoa lukea noita kavereiden päivityksiä.
muutamasta asiasta, mutta meille on yks paskan hailee mitä mieltä muut on. Muut kasvattakoon lapsensa miten haluaa, ei kuulu meille.
Mutta muistan yhdenkin tietyn esimerkin, kun yksi yhteinen kaveri kysyi, että mikä avuksi, kun heidän taapero repii vaipan pois ja lorottelee sohvalle ja hän ei enää jaksa pestä sohvaa.
Tuo vouhkaaja sitten sanoi, että laita housuvaippa, ne on pitävät eikä niitä saa pois.
Joku sitten erehtyi sanomaan, että ei ne housuvaipat aina sovi kaikille tässä tilanteessa ja tuo yhteinen kaverikin sanoi, että heillä on just noita housuvaippoja..
Tästähän tuo veti melonit nenään ja lähti ns. ovet paukkuen pihalle :D