Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksettiin kesän puolihoito-Kroatian matkasta yhteensä 1500€ (minä ja mies yht.).

Vierailija
06.05.2012 |

Kaverini mielestä se on järjetön summa etelänreissusta. No minusta kohtuullinen, kyseessä kuitenkin uudehko kohde ja päivän ruoatkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hotellista, mutta Kroatia noin yleensä on todella kiva lomakohde. Ruoka hyvää, kauniit maisemat jne. Olen ollut maassa monena kesänä ja hinta on mielestäni ok. Kukin satsaa itselleen tärkeisiin juttuihin - eihän se kaverillesi kuulu!

Vierailija
2/5 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatiakin kiehtoo, sinnekkin pitää päästä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatiaan syyskussa ja maksettiin matkasta yhteensä 1250e all inclusive :D. Mies saa vielä satasen tuosta pois, kun lupasi huolehtia porukat lentokoneesta bussiin ja hotellilta bussiin kun lähdetään.

Ei paha! :D

Vierailija
4/5 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kohtuullinen jopa aika halpa! Monenko tähden hotelli?

Itse matkustelemme paljon Kreikassa ja otamme aina 4-5 tähden hotellin, koska sitä alemmat ovat yleensä Kreikassa aika vaatimattomia, ja haluamme matkaltamme vähän luksusta. Yleensä maksamme siis kahden hengen matkasta 1800-2000 euroa.

Jos joku pitää tuota kalliina, niin ovat varmaan tottuneet vaatimattomampaan tasoon. Esim. jos yöpyvät huoneistohotellissa ja sitten ostavat aamupalan itse.

Vierailija
5/5 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettiin eka matka, jossa oli "oikeat" lentoajat- ja päivät meille. Viime kesänä oltiin lasten kans reissussa AI- matkalla Bulgariassa alle 1500 koko porukka. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi