Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lauletaanko Suomenkin kansallisLAULU?
Kommentit (3)
laulamassa kansallislauluja. Ei mitään Jippuja ym. iskelmälaulajia, jotka eivät osaa laulaa Maamme-laulua ollenkaan. Näitä oopperalaulajia on kyllä ilo kuunnella.
Kun Matti Salminen perjantaina lauloi Maamme-laulun, tuli ihan pala kurkkuun, se oli niin juhlavaa ja arvokasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kerrankin ei tarvitse hävetä laulajien puolesta.
Alue: Aihe vapaa
Aivan älyttömän typerää käyttää oopperalaulajia kansallislaulujen laulamiseen. Haluaakohan ne latistaa Suomen vastustajien fiilikset, viimeksikin vastustajan kansallislaulun ujelsi joku nainen ja Suomen lauloi mies. ;D