Missä Helsingin keskustassa ois isojen naisten vaateliike?
Helsinki ei ole mulle ollenkaan tuttu kaupunki. Osaisko joku neuvoa, mistä sieltä löytyis isoja kokoja myyvä vaateliike?
Kommentit (47)
Kysyi ihan asiallisesti liikkeitä keskustassa, ja sai tälläisen paskanjauhantaketjun.
Se Jumbon ehdottaja antoi vinkkinsä ihan hyvää hyvyyttään, ja sen olisi voinut jättää sikseen, mutta kun av-mamman on aina pakko päästä pätemään ja lässyttämään ja länkyttämään. Eiköhän ap olisi ihan itse huomannut että se Jumbo on vähän kauempana ja sitten voinut tehdä omat päätöksensä meneekö sinne vai ei.
Etsin siis noita liikkeitä 65-vuotiaalle äidilleni, jonka kanssa tehdään parin päivän reissu Helsinkiin lentämällä. Ollaan vaan keskustassa, ettei aikaa mene siirtymiin. Kivastihan vinkkejä on tullutkin, eiköhän noista kaupoista löydä jotain kivaa kuitenkin. :)
ap.
Nora, Mannerheimintie 98 Hki. Fb : Nora Fashion Helsinki
[quote author="Vierailija" time="06.05.2012 klo 14:13"]
Helsinki ei ole mulle ollenkaan tuttu kaupunki. Osaisko joku neuvoa, mistä sieltä löytyis isoja kokoja myyvä vaateliike?
[/quote]
Teltat on retkeilyosastolla
Zizziä ja Junarosea löytyy myös Helsingin keskustan Stockmannilta. Urheiluvaatteita löytyy Helsingin Mikonkadun Intersportista ainakin. Lorellaa ei enää ole Etelä-Esplanadilla, mutta Kampissa on. Myös Kampin Anttilassa on ainakin ollut jotain isoja kokoja.
Hei, hyvä kommentti.
Olemme me kummallisia kun tosiaan tääkin meni paskajauhannaksi.
Ei sinulle paljon vinkkejä ropissu.
Hävettää:)
Olisit sitten sanonut etkä vain yrittänyt!