Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletko, että kokoomuksen suuri suosio oli vain väliaikainen "harha", kun keskiluokka

Vierailija
27.09.2012 |

kuvitteli olevansa yläluokkaa äänestämällä kokoomusta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tässä maassa riittää aina niitä valopäitä, jotka ovat melko vähäosaisiakin, mutta joiden mielestä on jotenkin hienoa kuulua eliitin kanssa samaan porukkaan siksi että äänestävät oikein Kokoomusta. Olen varma että tämä porukka muodostaa melko suuren osan Kokoomuksen kannattajista. Kokoomus ei todellakaan aja heidän asiaansa mutta jostain syystä nämä ihmiset ei sitä näe.

Esim. mun eräs tuttu erittäin vähävarainen lähihoitaja-yh on aina suorastaan ylpeä kokoomuslaisuudestaan, samoin sukulaisperhe jossa mies on roskakuski ja muija elintapatyötön.

Vierailija
2/9 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen juttu on sitten se, että kokoomuksen nykyinen suosio perustuu siihen, kun puolueen johtaja on vasemmistolaisempi kuin demarit. Kun uusi puheenjohtaja valitaan, suosio todennäköisesti sukeltaa.

koska tässä maassa riittää aina niitä valopäitä, jotka ovat melko vähäosaisiakin, mutta joiden mielestä on jotenkin hienoa kuulua eliitin kanssa samaan porukkaan siksi että äänestävät oikein Kokoomusta. Olen varma että tämä porukka muodostaa melko suuren osan Kokoomuksen kannattajista. Kokoomus ei todellakaan aja heidän asiaansa mutta jostain syystä nämä ihmiset ei sitä näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnytkään, mutta yksi syy on myös se, että he äänestävät. Muut eivät niinkän.

Vierailija
4/9 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokoomuksen johtaja kyllä vasemmistolaisuutta nähnytkään

Vierailija
5/9 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti saada Niinistö pressaksi, ja se onnistui vain luomalla kansalaisille kuva Niinistön ja kokoomuksen suuresta suosiosta.

Vierailija
6/9 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sitä mieltä, että kokoomusta tulisi äänestää vain todella hyvätuloisten ja aitojen raharikkaiden.

Aivan hölmöä, että nykyisin listoilla näkee sairaanhoitajia, roskakuskien vaimoja, pikkuyrittäjiä jne. joiden etua puolue ei millään tavalla aja.

Nykyisin on vain niin hienoa. Kun ennen olisi alaluokka, keskiluokka ja yläluokka, niin nykyään jako on paljon mustavalkoisempi. Ihmiset ajattelevat, että on olemassa vain alaluokka ja yläluokka. Tämän vuoksi kokoomusta äänestetään enemmän.

Vierailija
7/9 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon että työtätekevät tavikset on lopultakin tajunneet että sossupummien hyysääminen ei auta

Vierailija
8/9 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolue on ainoa, joka tekeekin jotain hyödyllistä. Vaikkakin on kummallista, että tehdasteollisuus aiotaan häätää kokonaan Suomesta pois.

Mutta siis näistä olemassa olevista vaihtoehdoista Kokoomus on ilman muuta paras.

Vierailija
9/9 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin pitäisi valita kupan tai ruton väliltä. Demarit on oikeastaan kuin agressiivinen syöpä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi