Lue keskustelun säännöt.
Oletko humalassa?
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mieskin siinä jotakin kupitteli, mutta meni jo nukkumaan. Ei toki mullakaan enää lasia edessä ole, vaikka juotavaa olisikin. Pitäisi vaan itsekin älytä jo koisia.
Mutta juomat loppu.. Miehen kanssa, saatiin jopa aikaiseksi hyvät keskustelut! Nyt meni nukkumaan ja itse notkun täällä.. Ap
Ja siis kännissä en vars. ole ollutkaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaiken olen ryystänyt mitä kaapista on löytynyt ja luulenpa, että noin viiteen asti löytyy/simahdan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mies säälittävästi nukahtanut jo. Ehdin panna.
Siideri ja kaksi isoa lasillista punkkua tässä kotosalla.