Parisuhteessa olevat: milloin olette harrastaneet edellisen kerran seksiä?
Meillä ollut edellisen kerran seksiä viime syksynä, reilusti yli puoli vuotta sitten. Säälittävää eikö totta?! Pitäisköhän vihdoinkin erota? Tuntuu välillä että jää elämä alle 35 vuotiaana kokonaan elämättä. Miestä ei vaan kiinnosta, hän ei "jaksa". Eikä muutosta tunnu olevan näköpiirissä, ikinä. :((
Kommentit (155)
Yhessä 25v ja jälkikasvua 2 jotka asuvat vielä kotona.
Lievää alko-ongelmaa? Depistä. Ylipainoa.
Ei vaan jaksa vaivautua pettymään.
eli 3 päivää sitten.Nytten on pimpsa saikulla,kun lääkekuurin takia tuli ärhäkkä hiivatulehdus. Varmaan loppuviikosta sekstaillaan jo ellei yhdyntää niin sitten muulla tavoin. Meillä seksiä 1-4 kertaa viikossa, riippuen vireydestä. Yhdessä 12v iät 45 ja 48.
yleensä pari-kolme kertaa viikossa. Vähän yli nelikymppisiä ollaan, yksi teini-ikäinen lapsi, yhdessä 20 vuotta. Mies hieman ylipainoinen, minä enemmänkin. Miehellä tuntuu olevan stressaavampi työ kuin minulla.
Seksiä parhaimmillaan kolmisen kertaa päivässä. Pakko välillä pidättäytyä kun paikat alkaa jo olla arkana. Kestävä mies panee puoli tuntia kerrallaan. Kaikkina päivinä ei ehditä panna, mutta vähimmilläänkin pannaan 3 kertaa viikossa.
voisi olla suoraan mun elämästäni - vaimo on ilmoittanut että ei vain halua enää seksiä ja minun pitäisi se hyväksyä. Aviossa 13 vuotta.
No, hyväksyin sen etten kotona enää saa, joten olen pettänyt häntä jo n. puolen vuoden ajan, yleensä työmatkoilla ym. On vaimo tottakai ihmetellyt kun olen kotona vonkaamisen lopettanut ja varmaan aavisteleekin jotakin. Mutta siinähän aavistelee, itsehän tämän aiheutti.
ei nyt niin kovin usein, mutta aika ylikorostettuahan tuo seksi oikeasti on. Elämässä on muutakin.
3 lasta, iät 40 ja 45
viimeksi vajaa kuukausi sitten ja yhdessä 17v. Runkkaamaan joutuu joka päivä mutta näinhän se _oikeasti_ menee jokaisessa parisuhteessa. Nuo 2x päivässä-jutut on ihan täyttä huuhaata jopa 1x viikossa menee ainakin omasta mielestä valehtelun puolelle. No jotkut vastarakastuneet saattavat sen kerta jopa kaksi viikkoon peittoja heiluttaakkin mutta muut saavat vain haaveilla.
Ei kiinnosta tällä haavaa kumpaakaan. Ja minulle on oikeastaan ihan yhdentekevää vaikkei enää koskaan mitään seksiä olisikaan. Maailmassa on niin paljon muita kiinnostavampia asioita.
6-7 vkoa sitten ja yhdessä on oltu n.7v. Lähipäivinä kyllä tapahtuu ;) Ykeensä on n. kerran kuussa, mutta nyt on ollut tässä kaikenlaista.
Mukava lukea että tilanteemme on aika normaali. Eikä mua hetkauta vaikkei olisikaan. Meidän liitto on meidän liitto ja meillä menee hyvin, vaikka sekstailu on ei ole ykkösasia elämässä :)
Eilenkin ehdottelin, mutta pakit tuli. Olin taas sanonut jotain väärin.
Sitä ennen n. 2 viikon tauko.
Syynä mun työstressi.
Yhdessä 10 v. Lapsia 3.
kerran-pari viikossa noin yleensä.
ennen töihin lähtöä, olipahan mahtavaa ja ihanaa. Tänään iltavuoro, joten ei taida jaksaa, huomenna taasen :P
Te, joilla on vireä seksielämä: kuvailkaa itseänne ja miestänne lyhyesti, ulkonäkö, luonne (stressaaja-rento), työ (vaativa-helppo), elämäntilanne (huolia?), ehkäisy?
Molemmat 30+, reilusti ylipainoisia, vaaleita, minä keskipituinen, mies hieman keskiarvoa lyhempi (kuitenkin minua pidempi). Molemmat olemma luonteeltamme aika rentoja, emmekä stressaa esim. kotitöistä tai muusta suorittamisesta. Kumpikaan ei osaa kuvitella tilannetta, jossa esim. imurointi tai tiskaaminen menisi seksin edelle.
Minä olen ollut kotiäitinä jo vuosikymmenen (lapsia 4), mies matalapalkkaisessa duunarityössä.
Mies on huoleton, joskus stressaa rahasta. Minä murehdin aika usein, jään helposti pohtimaan ihmisten sanomisia, mietin lasten pärjäämistä, omaa tulevaisuutta jne.
Ehkäisynä ollut jo jonkin aikaa miehen vasektomia, sitä ennen kondomi. Ennen lapsia söin pari vuotta pillereitä, mutta koen että ne eivät sovi minulle.
ja me emme ole mitään vanhuksia vaan minä 52 ja vaimo 49 v.
Minä kyllä haluaisin mutta vaimo ei. osittain terveys syynä.
pari kertaa viikossa. Ollaan oltu yhdessä 14 vuotta.
lääkekuuri laukas hiivatulehduksen, niin on jäänyt vähällä :(
Meillä oli muutama hiljanen vuosi, siis tehtiin sitä kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa. Yhteistä aikaa rokotti arki taaperoikäisten kanssa ja vuorotyöt. Avoimuus auttoi meitä...puhuttiin mitä halutaan ja mikä tärkeää. Ja jos meillä ei oltais puhallettu yhteen hiileen, niin ero ois tullut.