Miten toimii yhdistelmä kännäily ja urheilu?
Mulla on sellainen mies joka tissuttelee arkisin (ei ihan joka ilta) ja viikonloppuisin sitten enemmän eli känniin asti.
Käy silti kuntosalilla ja lenkillä silloin tällöin. Kaljavatsa on jo isohko eikä ymmärrä miten paljon alkoholi lihottaa. Tänään oli päivällä taas kuntoilemassa ja illalla kittasi viiniä salaa ja tyhjensi sen jälkeen lähes koko jääkaapin. Äsken meni nukkumaan ja jätti hampaatkin pesemättä.
Silloin kun tavattiin 15 v sitten oli sporttinen komea mies eikä alko ollut ongelma. Mikä meni vikaan? Tätä on nyt jatkunut jo useamman vuoden.
Haluaisiko joku tämän miehen? Voin luovuttaa tai ottaa vaihdossa paremman.
Kommentit (6)
vähän tylsää, kun pitää urheilla (= pako arjesta) ja juoda (= pako arjesta).
vähän tylsää, kun pitää urheilla (= pako arjesta) ja juoda (= pako arjesta).
En mä nyt humalassa ole, mutta iltaruuan viineistä jokseenkin hiprakassa. Eli kysymykseesi miten kännäily ja urheilu toimii yhdistelmänä, vastaan, että tänään oikein hyvin kiitos.
Ja joo, en haluaisi miestäsi, ärsyttäisi, että se meneisi nukkumaan humalaansa jo tähän aikaan.
Isäni joi myös aikoinaan liikaa ja siitä kärsi erityisesti äitini. Nyt hänen kohtalonsa on toimia omaishoitajana kun isäni pilasi alkolla terveytensä ja sairastui 70 v:na muistisairauteen. On erittäin raskasta katsoa miten rankkaa heillä nyt on. Isäni ei tosin enää ymmärrä tilannettaan :(
Mietin tosissani eroa vai haluanko pitää hänet loppuelämäni riippaana.
t. ap
En mä nyt humalassa ole, mutta iltaruuan viineistä jokseenkin hiprakassa. Eli kysymykseesi miten kännäily ja urheilu toimii yhdistelmänä, vastaan, että tänään oikein hyvin kiitos.
Ja joo, en haluaisi miestäsi, ärsyttäisi, että se meneisi nukkumaan humalaansa jo tähän aikaan.