turhauttaa
Mies sai työpaikan toisesta kaupungista ja me ollaa muuttamassa sinne kunhan vaan minun työt kesällä loppuu. En vaan oikee tiedä että onko se muutto sittenkää se järkevin ratkaisu. Satuin kerran lukemaan miehen tekstiviestejä ja sain selville että hän etsii itselleen seuraa. Ja nyt tiedän hänen lähetelleen seksiin liittyviä viestejä yhen naisen kanssa. Me ei siis harrasteta seksiä kun pari kertaa kuussa ja silloinkin tuntuu että hän ajattelee muita kun pitää silmänsä niin tiukasti kiinni eikä halua edes nähdä minua koko homman aikana. Mies ei siis tiedä että tiedän ja en tiedä miten kertoisin.
Ja sit hän on niin syvällä siinä velkakierteessä että pelkään hänen sotkevan minutkin siihen. pikavippejä otetaan minkä keretään ja ryyppäämässä pitää päästä käymään joka viikonloppu.
Me ei osata edes jutella riitelemättä ja minua on kyllä useaan otteeseen haukuttu tyhmäksi ja lehmäksi ja vaikka miksi muuksikin. Olen toki yleensä itse syypää niihin riitoihin koska osaan ärsyttää ja tiedän mistä nappuloista painaa. Oma käytöksenikin on kyllä todella ala-arvoista mutta en tiedä miten muuttaa edes sitä. Tuntuu että olen niin syvässä kuopassa enkä löydä ulospääsyä :(
Kommentit (3)
Ei varmasti elämä tosta enää ruusuisemmaksi muutu vaan menee huonompaan.. Ihmiset ei muutu. Jätä se!
olen miettiny useaan otteeseen että kannattaisko mun kertoa miehelle että tiedän hänen viesteistään. auttaisko se millään tavalla mihinkään? Jotenkin tuntuu että jos muutan hänen kanssaan niin haluan hänen tietävän että olen tietoinen hänen touhuistaan!
Näillä tiedoilla kyllä sanoisin, että "ulospääsy" on nyt helppo...älä muuta sinne toiseen kaupunkiin miehen perässä!
Miksi ihmeessä olisitte vielä yhdessä jos se on noin kurjaa...en ymmärrä :(