Pika-apua! Kokemuksia Maybellinen Dream Moussesta?
Tajusin äsken, että tarvin uuden meikkivoiteen, ja nyt olen lähdössä ostamaan uutta.
Onko kenelläkään kokemuksia Maybellinen Dream Matte Moussesta? Tuleeko kevyt, mutta peittävä lopputulos ilman rajoja ja muita viiruja? Levittyykö siis hyvin?
Entä kuinka pitkään tuommonen purnukka kestää, ku aika pieneltä näyttää...
Plussat ja miinukset kiitos :)
Tuossa vielä kuva kyseisestä tuotteesta
http://www.google.fi/search?q=maybelline+dream+matte+mousse&oe=UTF-8&hl…
Kommentit (9)
Tosi helppo levittäö vaahtomaisuuden vuoksi, tosin vähän epähygieeninen kun sormella levitetään.
Mulla pysyy ainakin kauniin mattapintaisena kasvoilla koko päivän. Noita sävyjä on kans aika hyvin, pitäis löytyä joka iholle oikea sävy!
Levittyi hyvin, mutta jämähti kuiviin kohtiin. Ei siis sopinut mun kuivalle iholleni.
mutta mielestäni ei ole kauhean riittoisaa.. Itselläni tuo kestää n. 1,5kk.
parhaiten rasvaiselle iholle. Ei pintakuivalle.
Mulla toi purkki on kestänyt 4kk ja käytän joka päivä, eikä purkki ole vielä edes puolessa... Oon vaan huomannu et ajan kanssa vaahtomaisuus häviää, ja voiteesta tulee kuivaa ja "poromaista". Ei myöskään enää levity niin tasaisesti kuin sillon uutena. En ehkä osta enää, taidan kokeilla muuta.
mut parhaimman lopputuloksen saa ku ensin laittaa jotain päivävoidetta kasvoihin jotta ei oo kuiva koska muuten meikkivoide tosiaan imeytyy kuiviin kohtiin ja näyttää ihottumalta! MUTTA HUOM näin on kaikkien meikkivoiteiden kanssa. eihän mikään ole hyväksi iholle koska kaikki (myös puuterit) tukkii ihohuokosia ja iho ei hengitä normaalisti ja siksi raskas meikin käyttö huonontaa ihoa. mutta itse esim tosiaan käytän garnierin päivävoidetta joka on tehokasta ja elävöittää ihoa ja sitten päälle sitä meikkivoidetta niin hyvältä näyttää. tosin rasvan pitää imeytyä ensin
mutta tuo vaahtomeikkivoide menettelee. Mutta löusin Bare mineralsin "meikkivoiteen", joka tuntuu aivan puuterilta. Ihana olo kun ei tunnu että iholla olisi mitään ja silti se on tasainen ja mattapintainen
ja tulee tasainen tulos. On myös tosi riittoisaa ja ihan ohut kerros riittää.