Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolo kysymys

Vierailija
17.06.2012 |

Toivottavasti joku osaa auttaa...

Odottaessani nuorinta lastani (nyt 5 vuotias) kärsin loppuraskaudessa pahoista ulkoisista peräpukamista. Pukamat olivat niin suuret, että niitä jouduttiin pari kertaa parin päivän sisällä viiltämään auki ja tyhjentämään. Tästä minulla on edelleen muistona "heltat" peräaukon ympärillä. Olen kaksi kertaa kysynyt tk lääkäriltä niiden poistosta, mutta en ole saanut mitään järkevää vastausta.

Jos menen vaivani kanssa yksityiselle puolelle, minkä alan lääkärin puoleen tällaisessa asiassa kannattaisi kääntyä? Ja tietääkö joku mitä näille "heltoille" voisi tehdä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, gastroenterologi osaa varmasti auttaa sinua tai yleislääkäri.

Ja aiemmin ketjuun asiattomasti vastanneet voisivat oikeasti kasvaa vähitellen aikuiksi.

Teen teistä ilmoituksen ylläpidolle.

Vierailija
2/9 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, gastroenterologi osaa varmasti auttaa sinua tai yleislääkäri.

Ja aiemmin ketjuun asiattomasti vastanneet voisivat oikeasti kasvaa vähitellen aikuiksi.

Teen teistä ilmoituksen ylläpidolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, gastroenterologi osaa varmasti auttaa sinua tai yleislääkäri. Ja aiemmin ketjuun asiattomasti vastanneet voisivat oikeasti kasvaa vähitellen aikuiksi. Teen teistä ilmoituksen ylläpidolle.

Vierailija
4/9 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten viehättävää, tykkääkö miehesi heltoistasi?

Vierailija
5/9 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti v******llaan :(

Vierailija
6/9 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan yleislääkärin, ainakin hän varmaan osaa ohjata eteenpäin...

En tiedä liekö paikkaansa pitävä juttu, mutta olen kuullut , että peräpukamia "hirtettäisiin" pois...

Kannaattaa kyllä varmaan hoidattaa, kuulostaa kamalalle tuommoinenkin vaiva...

Vierailija
7/9 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku osaa auttaa...

Odottaessani nuorinta lastani (nyt 5 vuotias) kärsin loppuraskaudessa pahoista ulkoisista peräpukamista. Pukamat olivat niin suuret, että niitä jouduttiin pari kertaa parin päivän sisällä viiltämään auki ja tyhjentämään. Tästä minulla on edelleen muistona "heltat" peräaukon ympärillä. Olen kaksi kertaa kysynyt tk lääkäriltä niiden poistosta, mutta en ole saanut mitään järkevää vastausta.

Jos menen vaivani kanssa yksityiselle puolelle, minkä alan lääkärin puoleen tällaisessa asiassa kannattaisi kääntyä? Ja tietääkö joku mitä näille "heltoille" voisi tehdä?

Siellä kyllä osataan neuvoa oikean tahon puheille ja arvioitavaksi. Yksityisellähän sinä maksat hoidosta ja palvelusta, joten kyllä ne siellä ottavat sut tosissaan.

Vierailija
8/9 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki elämä ja elä tätä elämää enennmän kuin 15v.

Ap. mene ekaks tk.hon ja kysy siitä etennpäin, se siirtää sinut oikeille "suunnille"

Vierailija
9/9 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka terveystalon nettisivuilta, peräpukamien ja suonikohjujen hoitoon on nykyisin monia eri vaihtoehtoja. Varmasti pääset hoitoon kun menet yksityiselle. Jos olen käsittänyt oikein, niitä ulkopuolella olevia pukamia ei voi hirttää, pelkästään suolensisäisiä.

t. saman ongelman kanssa painiva joka kerää rohkeutta mennä lääkäriin...