kappahlin tarjous
Kävin tänään kappahlissa, siellä oli tarjous 25% kaikesta vai normaalihintaisista tuotteista? Muistaako kukaan mihin asti tarjous on voimassa? Etu oli klubikortilla saatavissa.
Kommentit (4)
mulle ei jostain syystä tullut viestiä, liikkeessä vain huomasin. Kotona aloin haikalla yhden tuotteen perään, huomenna uudestaan ostoksille :)
-Ap-
mulle ei jostain syystä tullut viestiä, liikkeessä vain huomasin. Kotona aloin haikalla yhden tuotteen perään, huomenna uudestaan ostoksille :)
-Ap-
näyttäminen, luulis et pelkkä kortin näyttö riittää
mut aina ovat kyllä vilasseet sen viestinkin.
pitääkin kysyä miksi kännykin näytettävä, kun kuitenkin kortilla sen viestin saa, luulis kortin yksinään riittävän....
-Ap-näyttäminen, luulis et pelkkä kortin näyttö riittää
mut aina ovat kyllä vilasseet sen viestinkin.
pitääkin kysyä miksi kännykin näytettävä, kun kuitenkin kortilla sen viestin saa, luulis kortin yksinään riittävän....
Ja katoinpa kans eilen Hansan liikkeen standissa oli se alennus eikä mistään tekstiviestistä puhuttu mitään. En ole minäkään saanut tekstaria, mutta käytin tosiaan edun siellä Myllyssä kun tuo taisi olla kertaluontoinen?
näytä klubikortti ja viesti, saat 25% alennusta koko ostostasi. voimassa6.5 asti, ei voi yhd. muihin tarjouksiin/alennuksiin.Tervetuloa
näin viestissä siis.
itse menen myös hakemaan lapselle muutaman kesävaatteen huomenna : ))) kun kerrankin saa ostaa enemmän kuin yhden tuotteen.