Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten noilla lätkäpelaajilla on niin huono kunto, että jaksavat pelata vain puoli minuuttia

Vierailija
04.05.2012 |

kerrallaan? Olin todella yllättynyt kun kuulin miten pienen hetken kerrallaan ovat jäällä ennen kuin menevät lepäämään. Puoli minuuttia????

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku neitikiekko on pikkuisen eri juttu kuin se, jossa vedetään täysillä koko ajan,mitä kentällä ollaan.

Koripallokin on aika rasittava, mutta ei siinä ole noin lyhyitä vaihtoja. Toisaalta, on siinä kevyemmät varusteet.

Monestiko mammat ovat vetäneet ihan missä lajissa tahansa sen verran maitohapoille, että tietävät, missä vaiheessa on mentävä "vaihtoon" ennen kuin noutaja tulee?

Vierailija
22/34 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko, 100m juoksu yms. on anaerobista urheilua ja esim. jalkapallo, pitkän matkan juoksu ja lämäilyt lasten kanssa mehutauon kanssa on aerobista urheilua. Kato wikipediasta ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filppulakin veti syksyllä cooperissa vain 3880m, Koivu 3950m ja Pihlström 3940m.

Veikkaan, että yksikään av-mamma ei pääse edes puoleen noista lukemista 24 minuutissa, eli tupla-ajassa.

Vierailija
24/34 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filppulakin veti syksyllä cooperissa vain 3880m, Koivu 3950m ja Pihlström 3940m.

Veikkaan, että yksikään av-mamma ei pääse edes puoleen noista lukemista 24 minuutissa, eli tupla-ajassa.

veti kyllä 3820. Mutta ajatus on toki sama :D

Vierailija
25/34 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiseen ketjuun missä ilmiselvä provo-/huumorivastaus otetaan noin tosissaan. :D

Siis tuo viesti nro 3.

Vierailija
26/34 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka voisin ajatella jakavani Facebookissa :) Tämä on koomisuudessaan sellainen, että ei oikeasti tiedä onko tämä mehujäkiksen pelaaja provo vai tosissaan...

Toivottavasti joku bongaa tän Riemurasiaan niin voi jakaa ilman av-häpeää ;)

Vierailija
27/34 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiseen ketjuun missä ilmiselvä provo-/huumorivastaus otetaan noin tosissaan. :D

Siis tuo viesti nro 3.

"Löysin mieheni patjan alta Moottori-lehden" -ketju, niin ehkä huomaat, että tämä jäkismutsi vauvan kanssa jäällä on täysin varteen otettavasti tosissaan eikä provo :)

Vierailija
28/34 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uinnissa!

Hanna-Maria Seppälä ui jotain 50 metriä ja on ihan puhki sen jälkeen. Itse uin helposti kilometrin ja jos joku viitsisi haastatella minua Urheiluruutuun altaasta noustuani, en ollenkaan huohottaisi silleen hengästyneenä kuin tuo tyttöraasu. Lihavakin se on, paksut reidet ja hartiat - erikoiseen paikkaan kertyy läski kun harrastaa tuollaista uimista. Ehkä hänenkin kannattaisi harjoitella pidempiäkin matkoja kuten minä (HUOM! olen hoikka vaikka en karppaa)

Vierailija
29/34 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka voisin ajatella jakavani Facebookissa :) Tämä on koomisuudessaan sellainen, että ei oikeasti tiedä onko tämä mehujäkiksen pelaaja provo vai tosissaan...

Toivottavasti joku bongaa tän Riemurasiaan niin voi jakaa ilman av-häpeää ;)

Joo, tämä on hauska ketju. Tänne oli itse ihan pakko kommentoida noista eroista sen takia, että olen kuullut samansuuntaisia kommentteja irl! Kyllä! Että jos joku vaikka oppisi ;DD

Vierailija
30/34 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna-Maria Seppälä ui jotain 50 metriä ja on ihan puhki sen jälkeen. Itse uin helposti kilometrin ja jos joku viitsisi haastatella minua Urheiluruutuun altaasta noustuani, en ollenkaan huohottaisi silleen hengästyneenä kuin tuo tyttöraasu. Lihavakin se on, paksut reidet ja hartiat - erikoiseen paikkaan kertyy läski kun harrastaa tuollaista uimista. Ehkä hänenkin kannattaisi harjoitella pidempiäkin matkoja kuten minä (HUOM! olen hoikka vaikka en karppaa)

Vierailija
31/34 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkiekon ymmärrän. Luistelu painaa jalkoihin, varusteet raskaat, hyvin fyysistä. Mutta selittäkää miks sählyssä esim sm-liigassa miehet juoksee vaihtoon lähes yhtä nopeasti kuin lätkässä. Se vasta naurattaa :D Ei taida kunto olla niin hyvä. Vrt. jalkapallo, koripallo yms.

kokeilemaan salibandyäkin itse (sählyhän on eri peli, tarkoittamasi laji lienee salibandy). Siellä kentällä todellakin juostaan äärimmäisen nopeasti, tehdään nopeita liikkeitä ja pysähdyksiä, johon tarvitaan räjähtävää nopeutta. Kyseessä ei ole kestävyyslaji kuten vaikka pitkänmatkanjuoksu, vaan reaktionopeus pitää olla sitä luokkaa, että siinä hengästyy hetkessä. Ja koska vaihdot ovat lyhyet, myös se vaihtojen lepoaika on lyhyt. Eli palautuminen pitää tapahtua nopeasti, jotta on taas sähäkässä kunnossa kentällä. Pitää olla nopeampi vastustajaa, ja myös vastustaja haluaa olla nopeampi sua. Ääh, miksi edes yritän selittää, kun tuskin tajuat jos et kokeile. En mäkään tajunnut kun olin nuori lajia ymmärtämätön.

Eiköhän koripallossakin pidä olla hyvä reaktionopeus ja tilanteet ovat nopeita, lönkötellen ei pärjää. Lisäksi pitäisi löytyä enemmän fyysistä voimaa. Parhaat pelaajat lähes 40min kentällä pelin aikana.

Vierailija
32/34 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelaajat "tuoreina" mahdollisimman pitkään.

Vitsihän tämä on, mutta kokeilkaa joskus 1.5 minuutin intervalleja varusteet päällä, vaikka luistelemalla pyrähdyksiä. Tähän lisätään vielä 110-kiloisten pakkien häirintä ja muut kentällä tapahtuvat jutut.

Lisäksi yleensä kiekkoilijat ovat 85+ kiloisia, eivät mitään vinkuheiniä.

Vierailija
33/34 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jaksan lasten kanssa jäkistä pelata parikin tuntia putkeen yhdellä mehutauolla, eikä tee pahaakaan..

Vierailija
34/34 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jaksan lasten kanssa jäkistä pelata parikin tuntia putkeen yhdellä mehutauolla, eikä tee pahaakaan..

On pikkusen eri asia pelata lasten kanssa vähän mehuhetkijäkistä kuin kilpaa kovalla tasolla.

Vain av-mamma voi edes verrata tämmösiä toisiinsa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän