Mä en kestä tota miehen niiskutusta'! Miten saan sen loppumaan
sillä on joku ihme vaiva nenässä ja niiskuttaa koko ajan! n. 40 kertaa minuutissa.... mun pää räjähtää. On huuhdellut nokkamukilla mutta ei kuulemma auta. Valittaa että on jotain kuivaa mutta ei suostu laittamaan öljyä nenään kun se valuu
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="04.05.2012 klo 21:35"]
kuuluu vaikka tiiliseinän läpi toi... mä en tajua miks se ei ymmärrä että toi häiritsee KAMALASTI!!!!! Ollaan nyt vaan samassa huoneessa kun toinen kattoo telkaa ja mä olen koneella ja meillä ei olekaan kun kaks huonetta.
Oikeesti tekee mieli tintata tota! Mä en tajua kun olen yrittänyt matkia sitä niin mulla lähtee taju kun en saa happea
ap
[/quote]
Surkea provo olet
[/quote]
Tän täytyy olla AV:n ennätys, eka provon huutelija yli kolme vuotta aloituksesta!
Ei niiskutus paha asia ole se on vain joillekkin pakko-oire. Ei jotkut voi vaan sille mitään ja ymmärrän hyvin niitä jotka niiskuttavat. Joskus itseäkin se ääni inhottaa, mutta minäkin joskus niiskutan. Aamulla niiskutus on yleistä. Joten Ap koita päästä siitä vaan yli siihen voi tottua.
Mä niiskutan melkein aina kun syön..
[quote author="Vierailija" time="04.05.2012 klo 21:35"]
kuuluu vaikka tiiliseinän läpi toi... mä en tajua miks se ei ymmärrä että toi häiritsee KAMALASTI!!!!! Ollaan nyt vaan samassa huoneessa kun toinen kattoo telkaa ja mä olen koneella ja meillä ei olekaan kun kaks huonetta.
Oikeesti tekee mieli tintata tota! Mä en tajua kun olen yrittänyt matkia sitä niin mulla lähtee taju kun en saa happea
ap
[/quote]
Surkea provo olet
Ymmärän kuinka ärsyttävä ääni niiskutus on saatanan vittumainen ääni koko ajan joudu kuuntelemaan sitä ei jumalauta!!!!!!!!!!!!!! Vittu äsken usäni eli niiskuttaja niiskutti koko helvetin aamun (niinkuin aina) ja nyt taas meni perkele jotain 1 min hakemaan posti nja vittu niiskuttaa saatana oikresti nyt siiyä ku se haki postin on jo prkl 30 min ja niiskuttaa edelleen meen tappaa itteni heippa!!!!
Yskä lähtee yskimällä ja nuha lähtee...
Pölyallergia. Siivoa ja vähennä tekstiilit minimiin sekä pidä ne kaapeissa suljettujen ovien takana. Pölyallerginen itsekin toki voi imuroida ja pyyhkiä pölyjä staattisella liinalla. Meidän pojalla se aiheuttaa just tuota. Eihän teillä ole eläimiä? Imuri myös pitää olla hyvä.
Vierailija kirjoitti:
pakottaa se uudestaan lääkäriin? kävi jo kerran ja sai vain jonkun suihkeen... ei toiminu
Itse sain kortisonin tabletteina ja tehos sen kuurin ajan. Nyt ilmeisesti leikkaukseen.
t: 2, joka niiskuttanut kohta 10v kun ei ajoissa ole saanut asioitaan hoidettua.
Mut leikattiin tästä sit elokuussa ja juuri aamulla mietin miten nautinnollista on kaivaa KUIVAA räkää nenästä!
Höyrystävä ilmankostutin kotiin. Nokka ja silmät arvostavat. Silmälääkärin vinkki.
Ensi yönä ota terävä veitsi ja leikkaa nenä irti!
Käytte sitten huomenna ostamassa pilailuvälineliikkeestä tekonenän miehelle.
Vierailija kirjoitti:
sillä on joku ihme vaiva nenässä ja niiskuttaa koko ajan! n. 40 kertaa minuutissa.... mun pää räjähtää. On huuhdellut nokkamukilla mutta ei kuulemma auta. Valittaa että on jotain kuivaa mutta ei suostu laittamaan öljyä nenään kun se valuu
Otan osaa joudun sitä nytkin kuuntelemaan. Tätä vitun niiskutusta olenkin koko ikäni joutunut kuuntelemaan. Empä tiedä mitä tässä nyt tekisi vaikka. Itsemurha ollut päässä jo vähän aikaa....
Neurologinen vaiva se on.Hermostunut ihminen,tosi rasittavaa kuunnella.Hengitysharjoitukset,rentoutus vois auttaa,mutta ei tietenkään suostu.
Kiitos ap.
Vaikka kaikki onkin keturallaan niin ei mulla sentään ole niiskuttavaa ukkoa, ja huoneitakin enemmän ku kaks.