Mä en kestä tota miehen niiskutusta'! Miten saan sen loppumaan
sillä on joku ihme vaiva nenässä ja niiskuttaa koko ajan! n. 40 kertaa minuutissa.... mun pää räjähtää. On huuhdellut nokkamukilla mutta ei kuulemma auta. Valittaa että on jotain kuivaa mutta ei suostu laittamaan öljyä nenään kun se valuu
Kommentit (35)
kivaa että tosta niiskutuksesta on jotain hyötyä :D
meilläkin isompi kämppä hankinnassa mutta kituuttaen mennään kaksiossa.
Nyt mä painun tonne makkariin ja muuraan ton oven umpeen.
Yöllä toi ei onneks niiskuta tai mä en ainakaan huomaa että unissaan nyyskyttäis. Olispa noita polyyppejä niin sais hoidettua ton pois kun saan roudattua sen lääkäriin.
Tsemppiä kakkoselle leikkaukseen
ap
Onko se aina niiskuttanut? Voi olla pakko-oire.
Voi vittu teillä on säälittävät ongelmat. Mahtaa olla ihania puolisoita ylipäätään tämmöset hermoheikot.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:35"]
Itekki joudun tälläkin hetkellä kuuntelemaan sitä vittumaisen kuulosta!!!! Saatana joka toinen sekuntti niiiiiiiskkkk!!! Vittu tuota voi kestää saatana!!!!!!!
[/quote]
Oikeasti, on täällä huonohermoisia. Miehelläsi on ehkä allerginen nuha, yliherkkyys siitepölylle. Itse niiskutan koko kesän syksyyn asti. Mies ei ole menettänyt hermojaan.
Työnnä sille dildo perseeseen, ei varmasti sen jälkeen niiskuta yhtään.
pakottaa se uudestaan lääkäriin? kävi jo kerran ja sai vain jonkun suihkeen... ei toiminu
Saa siellä niiskuttaa keskenään. Eikö se idiotti tajua kuinka ärsyttävää sellainen ääni on.
pakottaa se uudestaan lääkäriin? kävi jo kerran ja sai vain jonkun suihkeen... ei toiminu
Itse sain kortisonin tabletteina ja tehos sen kuurin ajan. Nyt ilmeisesti leikkaukseen.
t: 2, joka niiskuttanut kohta 10v kun ei ajoissa ole saanut asioitaan hoidettua.
kuuluu vaikka tiiliseinän läpi toi... mä en tajua miks se ei ymmärrä että toi häiritsee KAMALASTI!!!!! Ollaan nyt vaan samassa huoneessa kun toinen kattoo telkaa ja mä olen koneella ja meillä ei olekaan kun kaks huonetta.
Oikeesti tekee mieli tintata tota! Mä en tajua kun olen yrittänyt matkia sitä niin mulla lähtee taju kun en saa happea
ap
Kuulostaa siltä, että mies on sairas. Lääkäriin...
paina tyyny kasvoja vasten ja pidä niinkauan kunnes lopettaa sätkimisen.
mutta yritän saada sen lääkäriin uudestaan...
ap
Ei kai mies vaan voi sille mitään...
mutta mä en voi sille mitään että mun pää räjähtää jos joudun kuunteleen sitä vielä
ap
Miksi ei pyyhi nenäliinalla nenäänsä. Ei niiskutus kuulu sivistyneisiin tapoihin.
just koko lätkän väliajan rassas nenää ja taas jatkuu niiskutus....
voi v'ttu mä painun makkariin
ap
Samaa suosittelen. Paperitollo sieraimeen vaan.
t: 2
Epäilen,että on Tourette-oireita. Ei voi sille mitään. Sama jos sinut pakotettaisiin olemaan yskimättä jos 40 x minuutissa yskittää. Eikä siihen olisi mitään lääkettä.
Ei ole helppoa sairaalla, neurologinen juttu. Terveen ihmisen pitäisi sentään pitää päänsä ehjänä, eikä 'hyppiä seinille'. Osta korvatulpat.