Rikas, mikä oli peruskoulun päättötodistuksesi keskiarvo?
Kommentit (47)
Tuloja en laita, mutta rikas olen :)
Lääkiksessä toista vuotta. Ka peruskoulun päättärissä 9,6 ja lukiossa 9,6. Kirjoitin kuusi laudaturia.
En ole varsinaisesti rikas, mutta hyvätuloinen.
Kuka muka oikeasti tuntee rikkaan, joka on ollut ihan kädetön koulussa ja keskiarvo alle 7??
Lääkiksessä toista vuotta. Ka peruskoulun päättärissä 9,6 ja lukiossa 9,6. Kirjoitin kuusi laudaturia.
En ole rikas, mutta hyvätuloinen. Peruskoulun päättärin ka ysin kantturoissa, lukiosta E:n paperit. Lääkisläiselle tiedoksi, että jos rikastua meinasit, kantsii vaihtaa kauppikseen. Hyvin ehdit vielä!
Eli peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli tosiaan 6,2.
Niin paha murrosikä, etten käynyt ollenkaan koulua, ihme että pääsin ylipäätänsä sillä asenteella ja käytöksellä luokalta. :(
Onneksi 20-vuotiaana järkiinnyin, menin aikuislukioon, kirjoitin L:n paperit, jatkoin kauppakorkeaan jne.
Nyt yrittäjänä jo muutaman vuoden, tulojani en kerro mutta keskivertosuomalaisiin verrattuna olen erittäin hyvätuloinen ja omaisuuttakin on karttunut vallan mukavasti.
Ei koulut silloin paljoa kiinnostanut.
En pidä itseäni rikkaana, mutta kohtuullisen varakkaana.
Vuosituloni ovat noin 280 000€.
Täällä kauppiksen käynyt ktm, ka oli 9,5 ja olen KÖYHÄ, vastasin jo köyhien ketjuun. Joten ekonomius ei ole aina tie rikkauteen....
Talo pk seudulla n 700k€, vuositulot vain 42k€ ja todistuksen ka 6,7:)
Tuo ei kyllä antanut mitään viitteitä "älykkyydestä" sillä myöhemmin palikkatesteissä olen aina ollut 5% fiksuimman joukossa (siis miehistä ja naisista).
akateemisesti koulutettu DI... Keskiarvo oli 6,4. Ei oikein koulu kiinnostanut yläasteiässä. Lukiosta sitten jo kirjoitinkin 5 Laudaturia.
Keskiarvo oli 9,2, mutta köyhä olen. Vain taloudellisesti vääriä valintoja rakkauden takia. Köyhän miehen kanssa naimisiin, tein lapsia ja en jatkanut opintoja yliopistoon. Joskus kaduttaa, useimmiten ei :D
6,8 oli keskiarvo, olin aina huono koulussa. Mikä nyt on rikas? Omistan yrityksen, joka tuottaa varsin hyvin. Omaisuutta on muutaman miljoonan verran.
Mun lukuaineiden ka oli 10, kaikkien 9,8. Olen köyhä.
Peruskoulun päättötodistus oli 7,8, koulutus on ylioppilas. En ole "rikastunut" työlläni, vaan uskokaa tai älkää: voitin lotossa jättipotin vuonna 2009. Joten tavallaan helpolla tuli rahat.
En ole rikas, nettotulot kuitenkin tällä hetkellä n. 85k€ vuodessa. Peruskoulun spettarissa taisi olla keskiarvo 7,8. Lukiossa vähän seiskan päälle ja perus C:n paperit.
Korkeakouluun en lopulta päätynyt (vaikka lähellä oli), mutta pääsin kouluttautumaan alalleni työn ohessa.
miehellä keskiarvo oli 5.4, todella huono eipä sitä teininä koulut kiinnostanu mutta nykyään työskentelee johtotason tehtävissä.
Aloitti siis ihan perustyön tekijänä ja siitä sitten pikkuhiljaa vähän kerrallaan sai lisää vastuuta, kokemusta ja yleni.
Rikas, joka omalla työlläsi olet rikastunut, mikä oli keskiarvo.
Naitu raha ei ola sama asia.