Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakisitko uudelleen samaa työpaikkaa?

Vierailija
04.05.2012 |

Jos et ole ensimmäisellä kerralla paikkaa saanut, mutta paikka tulisikin uudelleen hakuun, niin hakisitko taas?

Hain työpaikkaa, mutta "valitettavasti valinta ei osunnut sinuun". No nyt se paikka on kuitenkin taas avoinna, joten mietin hakeako vai ei.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos joku on jäänyt niukin naukin varalle niin saatetaan kutsua töihin vaikkei työpaikkaa hakisikaan. Mutta siis työpaikka on avoimessa haussa nyt?

En hakisi, jos en olisi saanut kutsua työhaastatteluun aikaisemman hakemuksen pohjalta.

Vierailija
2/9 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ollut haastattelussa saakka, sit ehkä pitäis oikeesti miettiä, mutta pelkät paperit...anna mennä vaan, ehkäå se valinta osuu sinuun tällä kertaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella haluaat tuon paikan, kannattaa hakea.

Minä olen työnantajana palkannut sellaisia hlöitä, jotka hakevat toiseen kertaan.

Kannattaa kertoa hakemuksessa, että haet uudestaan, tyyliin:

"Laitoin hakemukseni teille edellisessä haussa, ikäväkseni en silloin tullut valituksi. Olen erittäin kiinnostunut yrityksestänne ja tästä työpaikasta. Uskon että sovin työhön erinomaisesti ja uskon että yritys tulisi hyötymään kovasta työmotivaatiostani. Siksi haaen nyt uudestaan ja toivon että tällä kertaa hakemukseni huomioidaan."

Kannattaa jopa soittaa perään.

Vierailija
4/9 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos joku on jäänyt niukin naukin varalle niin saatetaan kutsua töihin vaikkei työpaikkaa hakisikaan. Mutta siis työpaikka on avoimessa haussa nyt?

En hakisi, jos en olisi saanut kutsua työhaastatteluun aikaisemman hakemuksen pohjalta.

En päässyt varsinaiseen haastatteluun, joten ehkä on vain uskottava, etten ole heille sopiva...

Toisaalta, jos taas haen, niin näkisivät, että olen ihan kunnolla kiinnostunut paikasta.

ap.

Vierailija
5/9 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laitoin hakemukseni teille edellisessä haussa, ikäväkseni en silloin tullut valituksi. Olen erittäin kiinnostunut yrityksestänne ja tästä työpaikasta. Uskon että sovin työhön erinomaisesti ja uskon että yritys tulisi hyötymään kovasta työmotivaatiostani. Siksi haaen nyt uudestaan ja toivon että tällä kertaa hakemukseni huomioidaan."

Eiköhän ne ole kaikki hakemukset huomioineet jo edelliselläkin kerralla? Älä aliarvioi työpaikkaasi, ikinä!

Vierailija
6/9 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jopa soittaa perään.

Tuo onkin hyvä. Ehkä mä sitten voisinkin kokeilla noin.

ap.

Vierailija
7/9 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita ei ekalla hakukerralla otettu. Hae ihmeessä.

Vierailija
8/9 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuohan on hyvä malli, mitä voisi muokata sopivaksi.

ap.

Vierailija
9/9 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että heillä oli siinä jokin viritemä vaikka talon sisältä tai muuten "varma" valinta ja siksi eivät kutsuneet ketään muuta haastatteluun. Ja nyt se eka valinta on perunut, joten laittavat kokonaan uuden haun. Luulisin kyllä että useimmat katsovat ensin vanhat hakemukset läpi ja jos siellä on joku todella lupaava, ottavat haastatteluun ennen uutta hakua.Sehän taas tarkoittaa että kukaan muistakaan ekan kierroksen hakijoista ei ollut ylivoimaisesti parempi, joten toivoa on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi