Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Iittalan tuikut

Vierailija
04.05.2012 |

kuinka moni on niin juntti, että ei ole irrottanut esim. Iittalan kivi-tuikkujen i-tarroja. Samoin esim. kartio-laseissa näkee monilla että tarrat on paikoillaan ja kaikista nolointa, että teeman lautasissa tarrat möllöttää

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiva vaikka vanhat ketjut niin ei tartte ihmetellä.

Mä olen niin juntti, että mua ei moiset tarrat jaksa kiinnostaa. En siis käytä aikaani niiden miettimiseen, niiden irrottamiseen mitä nyt nyt erehdyin tähän ketjuun vastamaan. Mulle ne tarrat ovat siis täysin yhdentekeviä. Irtoilevat sit koneessa kun irtoilevat, aivan sama.

Vierailija
2/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nypin aina irti, musta on hassua pitää jotain tarroja astioissa. Kai ne merkit olisi painettu niihin jos niiden olisi tarkoitus olla näkyvissä. En mä muunkaan merkkisissä astioissa jätä tarroja näkyviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiva vaikka vanhat ketjut niin ei tartte ihmetellä.

Mä olen niin juntti, että mua ei moiset tarrat jaksa kiinnostaa. En siis käytä aikaani niiden miettimiseen, niiden irrottamiseen mitä nyt nyt erehdyin tähän ketjuun vastamaan. Mulle ne tarrat ovat siis täysin yhdentekeviä. Irtoilevat sit koneessa kun irtoilevat, aivan sama.

Mut hei ap, ihanaa että sä jaksat huolehtia myös meidän puolesta.

Vierailija
4/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtoaa pesukoneessa sitten aikanaan. Mitä noloa niissäkin nyt on? Näkee sen muutenkin että on iittalan lasi tms.,

Vierailija
5/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarrat tuikkukipoista irtoaa pesussa?

Musta ne tarrat on noloja ja silmiinpistäviä.

Jos ostaa nätin astian/sisustusjutun, niin miksi jättäisi sen punaisen tarran pilaamaan kokonaisuutta? Siksikö, että vieraat näkevät, että on aitoa Iittalaa? Hahahah...

Ja varsinkin blogeissa ne tarrat oikein käännetään kuvaan. Miksi ihmeessä?

Jos aikoo jälleenmyydä, niin sitten ehkä ymmärrän tarran jättämisen paikoilleen... Mutta silloin mielestäni ei koko tuotetta pitäisi käyttää, vaan säilyttää jossain laatikossa/kaapissa.

Vierailija
6/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täytyy noin nolostella ihan muidenkin puolesta... :D

Vierailija
7/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarrat tuikkukipoista irtoaa pesussa? Musta ne tarrat on noloja ja silmiinpistäviä. Jos ostaa nätin astian/sisustusjutun, niin miksi jättäisi sen punaisen tarran pilaamaan kokonaisuutta? Siksikö, että vieraat näkevät, että on aitoa Iittalaa? Hahahah... Ja varsinkin blogeissa ne tarrat oikein käännetään kuvaan. Miksi ihmeessä? Jos aikoo jälleenmyydä, niin sitten ehkä ymmärrän tarran jättämisen paikoilleen... Mutta silloin mielestäni ei koko tuotetta pitäisi käyttää, vaan säilyttää jossain laatikossa/kaapissa.

Meillä on astiat kaapissa ei näytillä, en jaksa raaputtaa niitä tarroja. Ei todellakaan haittaa minua, ne ovat arkiastioita, joten edes vieraat eivät näe niitä. Iittala on niin tavallinen astia suomessa, että ei varmasti kenelläkään ole tarvetta sillä leuhkia.

Vierailija
8/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostetuin Suomalainen lasinvalmistaja, miksi sitä pitää nolostella? Eikö siitä pidä olla ylpeä???

Vierailija
9/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostetuin Suomalainen lasinvalmistaja, miksi sitä pitää nolostella? Eikö siitä pidä olla ylpeä???

että sulla on samanlaisia esineitä kuin kaikilla muillakin tusinamammoilla.

Vierailija
10/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatua ja haluan omalta osaltani jatkossakin tukea yritystä ostamalla heidän tuotteitaan. Mikä siinä on niin kamalaa, että muilla on samanlaisia astioita. Minusta on huomattavasti typerämpää ostaa jotain ulkomaalaista lasia vain siksi että sellaista ei ole niin monella suomalaisella. Eikö??

Vierailija
11/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suurimmaksi osaksi nättejä, esim. Taika-astiasto. Arkiastioitahan ne ovat, mutta tyylikkäitä silti.

Ne tarrat vaan... Ei vaadi paljoa irrottaa niitä! Jätättekö kenkiinkin hintalaput pohjaan, kun ketä ne siellä häiritsee? Ja kännykkään ja muihin elektronisiin vehkeisiin ne suojakalvot?

Vierailija
12/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hänen täytyy elvistellä niillä helvetin laseilla. Mutta nyt hän on retkahtanut siihen samaan. Aargh! Pitää tarrat näkyä ja vielä lasitkin pitää laittaa vitriiniin niin, että ne helvetin tarrat näkyy.

Vierailija
13/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatua ja haluan omalta osaltani jatkossakin tukea yritystä ostamalla heidän tuotteitaan. Mikä siinä on niin kamalaa, että muilla on samanlaisia astioita. Minusta on huomattavasti typerämpää ostaa jotain ulkomaalaista lasia vain siksi että sellaista ei ole niin monella suomalaisella. Eikö??

Vierailija
14/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Riedelin lasi maksaa kappaleelta 20€. Eikä sinun ole edelleenkään pakko niitä ostaa, koita nyt relata vaan

Vierailija
15/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suurimmaksi osaksi nättejä, esim. Taika-astiasto. Arkiastioitahan ne ovat, mutta tyylikkäitä silti. Ne tarrat vaan... Ei vaadi paljoa irrottaa niitä! Jätättekö kenkiinkin hintalaput pohjaan, kun ketä ne siellä häiritsee? Ja kännykkään ja muihin elektronisiin vehkeisiin ne suojakalvot?

kunnes väkisin irtoaa. Kengissä hintalaput näkyvät kävellessä, ja en halua että hinta on muiden tiedossa.

Vierailija
16/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Riedelin lasi maksaa kappaleelta 20€. Eikä sinun ole edelleenkään pakko niitä ostaa, koita nyt relata vaan

Vierailija
17/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen, joka ymmärtää Iittalan tuotteiden mahdollisen keräilyarvon tulevaisuudessa, ymmärtää säästää sen punaisen valmistajantarran.

Ihan peruskäyttöastioiden suhteen en jaksa stressata lähteekö tarrat irti nyt tänään vai vasta huomenna, mutta tietyissä oikeasti arvokkaissa astioissa yritän säästellä tarroja. Sellaisia ovat esim. vanhat maljakot, karahvit, lasitkin... Hinta on aivan eri luokassa, jos tarra löytyy.

Hiukan huvittaa AP:n naiivius ja pahansuopuus, kytätä nyt muiden astioiden tarroja ja tehdä siitä tulkintoja. Toisaalta, sulla AP ei välttämättä ole edes ollutkaan tarroja astioissasi: kakkoslaadussa kun ei tarroja ole...

Vierailija
18/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on esim. muutamassa kivituikussa tuo kyseinen merkki. Olen yrittänyt repiä ja pessyt kymmeniä kertoja astianpesukoneessa, mutta niinpä vaan merkki on ja pysyy tuikussa :-(

Vierailija
19/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suurimmaksi osaksi nättejä, esim. Taika-astiasto. Arkiastioitahan ne ovat, mutta tyylikkäitä silti.

Ne tarrat vaan... Ei vaadi paljoa irrottaa niitä! Jätättekö kenkiinkin hintalaput pohjaan, kun ketä ne siellä häiritsee? Ja kännykkään ja muihin elektronisiin vehkeisiin ne suojakalvot?

Mutta tietokoneisiin jätän ne tarrat. Miksi ne pitäisi pois riipiä? Kuulostaa neuroottiselta.

Iittalan tuikkuihin jätän ihan oikeasti tarrat osittain myös siksi, että paikalliset näkevät, että kyse on designista. ;) En asu Suomessa, mutta tykkään suomalaisista yksityiskohdista sisustuksessa.

Vierailija
20/28 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jaksa niitä alkaa irrottelemaan irtoaa pesukoneessa sitten aikanaan. Mitä noloa niissäkin nyt on? Näkee sen muutenkin että on iittalan lasi tms.,

Kuinka paljon teille Iittalan astioita ostetaan kun noin rankkaa on tarroja irrotella? Jaksatko irrottaa hintalaput vaatteista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi