Yhdyntä-kysymys liittyen mieheen
Mieheni ei halua yhdyntää oikeastaan enää koskaan. Muuta seksiä kyllä mutta ei nimenomaan penetraatiota.
Olemme olleet jo kuusi vuotta yhdessä, ja jo alussa miehellä oli tosi vaikeaa työntää penis sisälleni. Esileikkiä oli paljon kuten edelleenkin, tykkää nuolla paljon, aloittaa rentouttavalla hieronnalla ja siitä sit etenee nuolemiseen... Mutta mieluiten hän haluaa, että joko runkkaan hänet orgasmiin tai sitten hieron jaloilla orgasmiin. Hän on myöntänyt, että hänellä on jalkafetissi, ja se on mulle ihan ok, vaikka vähän oudolta tietty tuntuukin (varsinkin alussa).
Mut se yhdyntä... Sitä ei tapahdu juuri koskaan. Ja jos tapahtuu, niin mies työntelee muutaman kerran ja sitten tulee ulos ja runkkaa esim. vatsani päälle. Suuseksiä hän ei halua lainkaan.
Pitkään ajattelin, että miestä vain hermostuttaa se, että onnistuuko yhdyntä, että on suorituspaineita. Mutta ei kyllä enää pitäisi olla. Anaaliseksiinkään hän ei ole osoittanut kiinnostusta, mutta siihen kyllä että minä nuolisin myös HÄNEN jalkojaan (yäks, en missään tapauksessa). Jotain kiinnostusta s/m-juttuihin löytyy myös, mutta ei varmaan sen enempää kun ei ole niistä puhunut.
Olen tutkinut tätä asiaa ja olen löytänyt kaikenlaisia vastauksia. Jopa sellaisen, että psykoanalyysi-teorian mukaan mies pelkää naisen emätintä alitajuisesti, että se vie kullin mukanaan!! Kuulostaa vähän kaukaa haetulta. Mutta jokin juttu tähän nyt liittyy.
Ja kyllä, olemme keskustelleet asiasta. Tosin vasta ihan vähän aikaa sitten. Olen ajatellut asian korjautuvan itsekseen. Mies sanoo, että on luullut naisten tykkäävän nimenomaan esileikeistä. Mutta kerran kännissä hän sanoi, että hänestä naisen emätin sisältä tuntuu jotenkin vähän likaiselta paikalta. Olin että häh! Silti pystyy nuolemaan mua haarovälistä mutta sisältä sit on jotenkin likainen. Ja kyllä, huolehdin hygieniasta todella hyvin, ei ole tulehduksia tai jotain valkovuoto-kokkareita.
Lapsi pistettiin alulle IVF:llä, tilanne on ollut ihan sama ennen ja jälkeen lapsen saamisen.
Onko muilla vastaavia kokemuksia vai onko mies vaan sit pervo ja mun täytyy hyväksyä se? Auttaisiko terapia tms.? Mistä tämä voi johtua?
Luin jostain psykologian kirjasta, että miehellä on alitajuinen kammo, että pimpistä tuleekin hampaat, jotka napsaisee koko kikkelin pois.
Tämä siinä on syynä. Mistä tällainen kammo on sitten muodostunut, niin siinä täytyy olla jokin trauma taustalla.