Myös Hesarin Nyt-liite tehnyt tutkivaa journalismia täällä
Luitteko Hesarin Nyt-liitettä tänään? Olivat kyselleet täällä voiko vauvan ottaa mukaan terassille ja käyttäneet vastauksia materiaalina terassijutussa.
Eihän tänne viitsi enää mitään kirjoittaakaan, kun kaikki menee suoraan lehteen.
Kommentit (12)
Sittenpä on lehdetkin faktaa täynnä..=)
Saa kyllä lehtiäkin (netin lisäksi) lukea suuren seulan kanssa, jotta edes suurimmat epäfaktat seuloutuu pois. Kun tietää, miten paljon p:tä täälläkin kirjoitellaan, ja niitä sitten käytetään lehtijutuissa. Ohhoh.
sinänsä että tosiaan niin monet lehdet käyttää tällaista palstaa lähteenään jolle voi kirjoittaa jopa ilman vakituista nimimerkkiä. Joskus mietin paljonkohan tännekin kirjoitetaan semmoisia juttuja ettei ole totta ollenkaan, vaan esim. pelkkää provoamista.
nykyinen Hesarin toimituspäällikkö Reetta Räty on AV-vakkari!
ruveta lukemaan Hesaria tarkasti. Koskaan ei tiedä, mikä uutinen on peräisin Vauvan AV:lta! :D
ruveta lukemaan Hesaria tarkasti. Koskaan ei tiedä, mikä uutinen on peräisin Vauvan AV:lta! :D
esiin mistä juttu on peräisin, Reetta itse ei aikoinaan kehdannut ;)
Mutta nyt harmittaa, ettei mulle makseta palkkaa täällä provoilusta. Paitsi silloin tietysti kun palstailen työajalla.
kyseenalaista sitä, kuka palstalle kirjoittelee. Useaan kertaan todettu, että tänne kirjoittelee moni muukin, kuin lapsellinen äiti-ihminen.
Ja jos palstaa on vähääkään lukenut, niin ei ole kovin yllättävää, että vauva+terassi -aihe menee heti sellaisiin aiheisiin kuin alkoholismi ja lastensuojelu.:)
Nyt:in taso nyt on jo vuosia ollutkin tuota roskaa, joten tämä käänne ei ollut mikään ylläripylläri Nyt:in yleisessä linjassa.
Mutta nyt harmittaa, ettei mulle makseta palkkaa täällä provoilusta. Paitsi silloin tietysti kun palstailen työajalla.
Ei kai sitä terassijuttua oltu tosissaan kirjoitettu? Meinaan, että suuri osahan täällä on provoilua ja ylilyöntejä.
Eikös ole olemassa sellainen toimittajilta vaadittu etiikka, että he kertovat haastateltavilleen olevansa toimittajia, ennen kuin kyselevät mitään. Eli toimittaja ei saisi onkia tietoja salaillen taustaansa.
Täsä on varmaan toimittu tuota etiikkaa vastaaan.
Sittenpä on lehdetkin faktaa täynnä..=)