Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten piilovittuiluun voi vastata??

Vierailija
03.05.2012 |

En osaa itse piilovittuilla ja olen helppo kohde sellaisille jotka sen osaavat. Minut on mm. nolattu työpaikan palaverissa piilovittuilemalla (kuten tuossa toisessa ketjussa, muka kehulla..) enkä osannut vastata siihen mitään enkä reagoidakaan mitään. Jos leikin etten tajunnut/välitä niin se antaa viestin että minua saa kohdella miten vaan ja piilovittuilu jatkuu. Miten sen saa loppumaan??

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyn aina hämmästyneenä että kerro ihmeessä miten asian olisi voinut hoitaa paremmin? Jos päänaukoja ei suostu kertomaan, totean että eipä se asia kiukuttelemalla muuksi muutu. Ja jos selittää, niin kiitän neuvosta ja sanon että noinpa teenkin seuraavalla kerralla.

Älä missään nimessä anna näkyä että loukkaannut, siihen tuolla kommentoinnilla pyritään. Niin typerää ja lapsellista kuin se onkin. Yritä miettiä siltä kannalta, että missä olet parempi kuin tuo päänaukoja. Onko hän leipääntynyt konttorirotta, jolla ei ole mitään ylenemismahdollisuuksia elämässään, ja sinä nuori menestyjä, joka voit vielä tekaista tutkinnon miltä alalta tahansa ja vaikka perustaa oman yrityksesti tms.

Vierailija
22/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin just pois kavereista yhden ylimielisen mulkun. Nauraen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis et voi tehdä muuta näiden kanssa kuin joko sanoa että Ootko vajaa siinä hetkessä tai sitten vain lopettaa sen ihmisen näkeminen kokonaan.

Ei sellaisia paskoja jaksa nähdä. Nämä on omasta mielestään niin nokkelia. Olkoot nokkelia sitten itsekseen. Ja yksin.

Ja nämähän on lisäksi niin tyylikkäitä omasta mielestään. Kaikkea voi toki kuvitella.

Vierailija
24/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe.

Pyrkiikö piilov*ttuilija siihen, että kohde kuitenkin ymmärtää varmuudella, että kyse oli vinoilusta? Vai pyrkiikö hän siihen, että kohde ei ymmärrä, että hänelle vinoiltiin (mutta mahdollisista muista läsnäolijoista ainakin osa ymmärtää)?

Vai pyrkiikö hän siihen, että kohde ei voi olla täysin varma, että hänelle vinoiltiin, mutta että hän ymmärtää vinoilutulkinnan olevan mahdollinen?

Vierailija
25/30 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa en nää mitään vittuilua. Vaan kehua! Se ettei ”vittuilija” itse pystyisi johonkin ei tee lauseesta vittuilua lainkaan. Olen itsekin alentanut omaa arvoa kehuessaan työkaveria, kun oikeasti olen tohelo ja toinen on parempi kuin minä itse...

Vierailija
26/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle piilovittuiltiin whatsappryhmässä ja kuittasin vittuilun vaan typerästi nauruhymiöllä. Nyt tunnen itseni idiootiksi ku en vaan uskaltanu kysyä mikä oli homman nimi ja koko ajan mietin, että mitä muka olen tehnyt väärin tai miksi sain tätä kohtelua osakseni. 

Menin vaan niin paniikkiin. Juontaa jostain lapsuudesta tällainen nöyryytetyksi tulemisen pelko

Vierailija
27/30 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina yksi harjottelussa ollut työntekijä piilovittuili jatkuvasti. Tai ei se edes ollut kovin piiloteltua. Koin että hän oli tyhmempi osapuoli koska jatkoi käytöstä vaikka pyörittelin silmiä enkä edes vastannut aina vaan katsoin vaan mitä helvettiä? tyylisesti. Mietin vaan, että toivottavasti ei vittuile asiakkaille yhtä paljon kuin minulle.

Vierailija
28/30 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilovittuilijat on säälittäviä.

Tulkoon sanomaan suoraan jos on jotain vittuiltavaa.

Mutta kun ei uskalla kehtaa...

Vierailija
29/30 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo on kova piilovittuilemaan, mutta suhtaudun siihen ihan kuin en ymmärtäisi mitään ja odotan että tulee sopiva hetki, jolloin vedän maton jalkojen alta. Jaksan odottaa sopivaa hetkeä vaikka vuosia.

Vierailija
30/30 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele vain nenänvarttsi pitkin hymyillen. Jos sinulta kysytään jotain, kyse vain: "Anteeksi kuinka?"