En kyllä tiedä oksettavampaa kuin keski-ikäisten kotibileet
Saunotaan, juodaan viinaa, tupakoidaan, hoilotetaan, huudetaan aamu viiteen saakka.
Sivistyneet illalliset on ok, mutta tuollaiset sikailubileet on järkkyjä.
Kommentit (33)
Mä oon 38 v akateeminen ja sitä mieltä että vasta nyt on bailaukseen löytynyt kunnon meininki! Just hiljattain oli keski- ikäisiä työkavereita meillä ryyppäämässä ja oli kivaa! Pieruja poltettiin, vedettiin kännissä karaokea YouTubesta, heitettiin levotonta läppää, kähmittiin ja örvellettiin.
näin se vaan menee, huomannut olen. Itsekin noita sikabileitä kiertäneenä, kun olen ollut kutsuttu. Olen liian pienituloinen niihin rientoihin siinä määrin osallistumaan, hipsin kotiin kymmenen aikoihin yleensä, kun juhlijat pääsee vauhtiin.
Mä olen keski-ikäinen. Meillä käy kyllä usein vieraita ja syödään hyvin, osa jopa juokin hyvin (osa ei ollenkaan) ja osa polttaa. Lapset on yleensä aina kaikilla mukana.
Vieraat kotiutuu aika aikaisin, yleensä klo 22-23 on jo kaikki lähteneet. Joskus saattaa joku miehistä jäädä mun mieheni seuraksi baariin (meillä on siis baari kellarissa) kuuntelemaan musiikkia tai katsomaan jalkapalloa tai jääkiekkoa.
Mistä ihmeestä kaltaisiasi elämään kyllästyneitä, huumorintajuttomia hapannaamoja oikein tulee? Se on ihanaa kokoontua ystäväporukalla boolin ja hyvän syötävän ääreen, jutella ihan hirmusesti, saunoa, osa lähtee baariin (yleensä naiset) ja loput jää juomaan ja juttelemaan. Ja hauskaa on!
Meillä on laaja ystäväporukka, ikäjakaumaltaan 34/36-55/58v. Ja me nuo nuoremmat eli minä 34 ja mieheni 36v ja vanhin pariskunta tuo jälkimmäinen ja sitten kaks pariskuntaa meidän väliltä ja meillä on aina ihan sikahauskaa!
Ihme ryppyotsaisuutta kuvaava aloitus sulla. Nytkin tulevana viikonloppuna ollaan isolla porukalla lähdössä viikonloppureissuun ja hauskaa tulee. Varmasti juodaan ja hoilotetaan aamuun saakka =)
Mitä järkeä on hillua kännispäissään aamuviiteen?
Kyseessä on siis bileet missä lauletaan ja huudetaan ulkona omakotialueella. Yleensv juhlijat on sellaisia 40 v-> kananpersetukkaisia naisia miehineen tuulitakeissa.
Mistä ihmeestä kaltaisiasi elämään kyllästyneitä, huumorintajuttomia hapannaamoja oikein tulee? Se on ihanaa kokoontua ystäväporukalla boolin ja hyvän syötävän ääreen, jutella ihan hirmusesti, saunoa, osa lähtee baariin (yleensä naiset) ja loput jää juomaan ja juttelemaan. Ja hauskaa on!
biletystä. Tavataan hyvän ruuan merkeissä. Olemme kyllä kaikki korkeasti koulutettuja.
ja asuvat jo omillaan. Siitä se keski-ikäisten biletys vasta alkaakin ja meno on parinvaihtoa ja kimppakivaa, kun 5-kymppiset villiintyvät.
taitaa olla sulla edessä vielä :D. Ja harmittaahan se varmasti omalta terdeltä nuttura kireenä seurata aamuviiteen kun ei pääse mukaan bilettämään... ymmärrän.
mutta sellaiset hauskat juhlat missä jutellaan ja saatetaan juodakin jotain ja kuunnellaan musiikkia yms. ovat kyllä oikein hauskoja, harmi että niitä on aika harvoin enää tässä iässä. Ja saunominen se vasta hauskaa onkin!
etten pääse sinne kananpersetukkien ja tuulitakkien joukkoon juomaan viinaa ja hoilaamaan.
Tunnen monia keski-ikäisiä, jotka ei biletä tuohon malliin. He illallistavat ja juovat viiniä ja bileet loppuu ihmiste aikaan.
taitaa olla sulla edessä vielä :D. Ja harmittaahan se varmasti omalta terdeltä nuttura kireenä seurata aamuviiteen kun ei pääse mukaan bilettämään... ymmärrän.
Olen aina pitänyt sellaisesta, että tuttu porukka kerääntyy yhteen kuuntelemaan levyjä, syömään ja juomaan. Kenelläkään ei ole kiire minnekään, ja tapahtuma voi kestää alkamisajankohdasta puolillepäivin tai pitempään. Olen jo nuorena pitänyt tällaisesta enemmän kuin mistään baaritouhusta.