Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mulkku haisee TODELLA pahalle!?

Vierailija

Halut häviää samantien. Tajusin sen eilen illalla, Meillä ei ole ollut hetkeen suuseksiä, ja nyt ajattelin, että vähän vaihtelua. Loppu lyhyeen kun haistoin sen yököttävän hajun, mistä tämä voisi johtua? Onko hänellä jokin tauti.

En sanonut siitä mitään, VIELÄ. Luulisi, että hän itsekin haistaisi sen.

Mutta jos hänellä jokin tauti on, tämä tarkoittaneen sitä, että on minua pettänyt. Helvetin helvetti.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Olin pari päivää raskaassa ja hikisessä työssä ilman pesua.
Kun veti liikkuvat taa niin esimahan alta paljastui jotakin harmaata paksua limaa,oli tosi miehekkäät hajut!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun veti liikkuvat taa niin esimahan alta paljastui jotakin harmaata paksua limaa,oli tosi miehekkäät hajut!

Siis esinahan.

Vierailija

No eikö voi vaikka ostaa pullotettua vettä ja huussissa huuhdella, jos ei kerran hanasta vettä ole saatavilla? Hyi helvata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siis esinahan.

Juuri meinasin kommentoida, että sun pitäs varmaan laihduttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No eikö voi vaikka ostaa pullotettua vettä ja huussissa huuhdella, jos ei kerran hanasta vettä ole saatavilla? Hyi helvata.

Eihän tässä veden saatavuudesta ole mitään puhuttu.

Vierailija

Syitä hajuun voi olla monia jayleisin on hygienia..  Jospa haistaisit vielä pestyä kalua ja vaikka hetken tuulettuneena? Sp-taudit ei haise..

Vierailija

Mulla haisee jonkun verran, pesen päivittäin kullini, mutta jokaisen käteenvedon jälkeen ei tule spermoja huuhdeltua, niin ne kun aina kuivaa sinne, niin se haju tulee siitä. Ongelma meillä paljon runkkaavilla on siinä, että vaikka sä pesisitkin laukeamisen jälkeen, niin kullista "vuotaa" spermaa vielä pitkään laukeamisen jälkeenkin. Joskus jos olen joutunut olemaan pakon edessä hakkaamatta hanskaan muutaman päivän, ei terskani haise yhtään.

Eli ei miehelläsi varmasti mitään tautia ole, vaan hän on runkkari.

Vierailija

Hiivatulehdus. Muuten miehillä oireeton mut aiheuttaa aivan järkyttävän hajun joka ei lähde vaikka kuinka suihkussa pesisi. Apteekista miehelle Daktacort-rasvaa ja laittaa aamuin illoin parin-kolmen päivän ajan niin pitäis helpottaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat