Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mulkku haisee TODELLA pahalle!?

Vierailija
03.05.2012 |

Halut häviää samantien. Tajusin sen eilen illalla, Meillä ei ole ollut hetkeen suuseksiä, ja nyt ajattelin, että vähän vaihtelua. Loppu lyhyeen kun haistoin sen yököttävän hajun, mistä tämä voisi johtua? Onko hänellä jokin tauti.

En sanonut siitä mitään, VIELÄ. Luulisi, että hän itsekin haistaisi sen.

Mutta jos hänellä jokin tauti on, tämä tarkoittaneen sitä, että on minua pettänyt. Helvetin helvetti.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mulkut ne nyt vaan haisee kuin mädäntynyt kalakeitto. Ei paljoa pesutkaan auta, kun ominaishaju on mikä on. 

Höpö höpö ominaishajulles. Huono hygienia. Pese tai katso vierestä että miehesi pesee munansa kunnolla ja vaihtaa kalsarit tarpeeksi usein. Jos kerran viikossa ei riitä niin sitten vaihdettava useammin. Ja vaatteiden ei tarvitse olla kireitä ja paksuja, että ne hiostaa koko päivän. Se ei ole terveellistä miehelle muutenkaan, siksi ne pussit juuri roikkuu kehon ulkopuolella ja vetäytyvät vain kylmässä tai kiihottuessa kehon suojaan.

Niin että prosessit ja välineet kuntoon, niin ei munat haise pahalle. Näin on asiat, te vaan ette osaa hoitaa asioitanne ja jos kerran asia vaivaa niin kannattaisi opetella.

Vierailija
22/32 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeaa haisemaan nimenomaan silloin pahemmin kun sen saippualla pesee. Menee terskan oma bakteerikanta sekaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaanei ole saanut naista,siemenneste valunut esinahan alle kuivunut pystyyn

Vierailija
24/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää naisen lutkuttaa miehensä kulli puhtaaksi. Lopeta valitus, ota muna suuhun ja ime sitä.

Vierailija
25/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on varmaan jokuu bakteerivaginoosi, minkä tartuttanut mieheen.

Kuten jo nimi "bakteerivaginoosi" antaa ymmärtää, sitä ei voi miehillä olla. Bakteerivaginoosi voi olla ainoastaan vaginallisilla. Eikä voi tarttuakaan mieheen, koska miehillä ei ole vaginaa.

T. Sh

Vierailija
26/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoissa munissa salmonellaa?

Vierailija
27/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako sitä pitää haistella?

Vierailija
28/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako sitä pitää haistella?

Vierailija
29/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaisi edes ehdottaa suuseksiä jos en tietäisi kaluni olevan putipuhdas. Pesun jälkeen mun kaluni ei haise kuulemma juuri miltään ja spermakin on makeaa eikä kitkerää kun syön paljon hedelmiä. Armeijassa kun oltiin sotaharjoituksissa talvella 2 viikkoa jossain keskellä ei mitään eikä pesulle päässyt. Kasarmille palatessa kun meninn kuselle ja vedin esinahan taakse niin terska oli kuin kärpässieni ja haisi ihan helvetin pahalla. Sellasta valkosta tahnanomaista rihmaa. 

Ei oo tauti kyseessä vaan huono hygienia mutta ei se poissuljettu ole että siinä terskassa on toisen naisen eritteitä.

What do you want to do ?

New mailCopy

Vierailija
30/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisin syy miehellä tuollainen haju on käteenveto. Miehesi on käteenvetäjä. Sperma haisee kuivuneena ja päivänkin muhineena kuvottavalle. Vaikka sä pesisit kullisi laukeamisen jälkeen, niin se ei auta, koska sieltä valuu vielä tunninkin laukeamisen jälkeen jonkun verran spermaa ja se sitten kuivuu sinne esinahan alle. Itse olen todella ahkera käteenvetäjä, eli vedän käteen pari kertaa päivässä ja aamuisin pesen kyllä pesen kaluni.

Mutta jos hajuttomaksi haluaisin terskani niin pitäisi olla laukeamatta useampi päivä, vähintään kaksi päivää ja pestä nimenomaan saippualla, ei pelkällä vedellä, niin pari kertaa päivässä ja vielä ennen rakastelua, niin silloin voi sanoa, että ei haise enää kuvottavalle.

Toki kulleissa on eri ominaishajuja, joille ei mitään mahda, mutta jotain kaikki voivat asialle tehdä. Itse olen "urani" varrella nuollut arviolta parisataa toosaa valtaviin orgasmeihin ja kyllä siellä seassa on ollut ihan hajuttomiakin pilluja, ei montaa, mutta kuitenkin. M54v. 

Vierailija
31/32 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla haisee jonkun verran, pesen päivittäin kullini, mutta jokaisen käteenvedon jälkeen ei tule spermoja huuhdeltua, niin ne kun aina kuivaa sinne, niin se haju tulee siitä. Ongelma meillä paljon runkkaavilla on siinä, että vaikka sä pesisitkin laukeamisen jälkeen, niin kullista "vuotaa" spermaa vielä pitkään laukeamisen jälkeenkin. Joskus jos olen joutunut olemaan pakon edessä hakkaamatta hanskaan muutaman päivän, ei terskani haise yhtään.

Eli ei miehelläsi varmasti mitään tautia ole, vaan hän on runkkari.

Kuule ihan samalla tavalla se kulli vuotaa yhdynnänkin jälkeen. Sulla ei ilmeisesti ole sellaisesta kokemusta?

Noh, onneksi minun ei tarvitse haistella haisuleita.

Vierailija
32/32 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex tyttistä kun laitoin pyllyyn niin sen jälkeen mulkunpääkin haisi viikon ja taas laskin mälliä pyllyyn ja taas haisi yhtä kierrettä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi