Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supermarjon perheessä syödään eineksiä!

Vierailija
02.05.2012 |

Niin täydellisiä ollaan olevinaan, mutta Saarioisten makaronilaatikkoa syödään. :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole ollenkaan super. :( Synnyttikin sektiolla. Mä kuvittelin että se on kuin Täydellinen av-mamma. Synnyttää ilman kivunlievitystä ja voimaannuttaa itsensä samalla. Ja kokkaa lapsille pelkkää luomulähiruokaa. Tekee kaikki kotityöt tanssien ja laulaen. Ja tietenkin samalla kasvattaa lapsensa Täydellisesti ja aikaa jää toki bisnekselle ja Kaunis Pieni Elämä -tyyliselle näpertämiselle. Ja sitten se hymyillen lausuisi kameroille, että elämä on valintoja ja kaikki on omasta viitseliäisyydestä kiinni. :)

Vierailija
22/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kulahtanutta naamaa niin mitä muuta voisi ajatella.On niin olevinaan tehokas mutta laiska paska tuo näyttää olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei hurjasti treenaville lapsille oikeasti näytetä syöttävän kunnon ruokaa. Ehkä se johtuu siitä, ettei Marjo itsekään tunnu koskaan syövän mitään, eikä osaa pitää oikeaa ruokaa terveellisenä elämäntapana. Kyllähän tuo Marjo aika kaukana superäidistä on...

Vierailija
24/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammat katsoneet, mitä tuo valmismakaronilaatikko sisältää? Ihan samoja aineksia kuin itsetehtykin, varmaan suolaa vähän enemmän mutta muuten ihan samaa pöperöä.

Vierailija
25/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama mitä sisältää, mutta ei tuollaista mössöä luulisi kenenkään urheiluun suuntautuneen syöttävän lapsilleen.

Meillä ollaan niin taviksia, että tehdään ruoat itse, makaronilaatikkoakin, mutta valkoista pastaa ei käytetä vaan täysjyvää.

Vierailija
26/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tuosta makaronilaatikosta pakko kommentoida. Meillä on kovaa urheileva lapsi jolla treenit alkaa monesti niin että ehtii käydä vaan kotona nopsaan. Harkka-aikataulu vaihtelee kovasti ja joskus tulee sellainen tilanne, että tarvitaan nopsaan jotain hiilaripitoista ennen treeniä ja tuo makaronilaatikko on siihen melkein paras valmisvaihtoehto lapselle - maistuu, osaa itse sen helposti lämmittää, pitää nälkää ja ei ole niin kauhean epäterveellistä. Tietenkin superihmisenä pyrin siihen että aina on itse tehdyt pöperöt pöydässä mutta en kivitä Marjoa tuosta synnistä ;)

Vierailija
27/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla niin että sillä on ollut kohdunulkoinen raskaus johon on saanut sen solumyrkyn pistoksena. Sitä ilmeisesti seuraillaan jälkeenpäin myös eikä raskaaksi saa tulla ainakaan 3kk.

Vierailija
28/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä aina sanon, että ruokana on äitien tekemää. Siis johdannainen Saarioisten mainoksesta. Musta se on ihan ok, nopea, helppo ruoka silloin tällöin.

Vierailija
29/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelin, että supermarjo olis juuri sellainen superäiti, synnyttäisi luonnollisesti ja täysimettäisi ym., loisi uraa siinä samalla. Mutta eihän sillä edes ole mitään uraa, eikä se tee oikeaa työtä.

Vierailija
30/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelin, että supermarjo olis juuri sellainen superäiti, synnyttäisi luonnollisesti ja täysimettäisi ym., loisi uraa siinä samalla. Mutta eihän sillä edes ole mitään uraa, eikä se tee oikeaa työtä.

Kyllä, mutta hän huolehtii ulkonäöstään ja urheilee, ja ilmeisesti ehtii hoitaa parisuhdettakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan