Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus rakastunut niin, että koko elämä on mennyt uusiksi? Puoliso vaihtoon, talo myyntiin jne..?

Vierailija
21.07.2025 |

Olet siis muuttanut lähes kaiken tai kaiken elämäsäsi? Jättänyt lapset, eläimet, paikkakunnan, työt ja heittäytynyt tunteiden vietäväksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kuulostaa muutenkin typerältä.

Vierailija
2/14 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muutin Turkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pimeältä toimia noin. Toivottavasti kukaan aikuinen ei ole noin vastuuton, että heittäytyy tunteiden vietäväksi. 

Vierailija
4/14 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki noin 20 yhteisen vuoden jälkeen.

Hankki ensin salarakkaan, ero oli minulle vain ilmoitusluontoinen asia ja jätti koko perheensä, lapsensa, kotinsa ja minut. Muutti 200 km päähän. Tuosta noin vain. Minulta ei kysytty.

Takaisin ei ole kinunut.

Vierailija
5/14 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja se oli elämäni pahin virhe. Perhe rikkoontui, menetin kaiken. Mutta sain ihanan vuoristorata suhteen narsistin kanssa. Joka pilasi lähestulkoon koko elämäni.

Vierailija
6/14 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään.

Vierailija
7/14 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tulisi minun kohdallani kyseeseen. Lapsetkin on jo isoja, nuorin 15, keskimmäinen 17 ja vanhin 20. En ole salamarakastuvaa ihmistyyppiä. Joskus olen miettinyt, että voisin ihan hyvin elellä yksinkin, etenkin kun murrosikä tekee lapsilla älytöntä käytöstä ja riidan haastamista. Sitten taas olen miettinyt, että aika aikaa kutakin. Eiköhän ne lapsetkin lennä pesästä ja aviomies on ihan ok. On kiva kun on kaveri, jonka kanssa tehdä asioita yhdessä. Käydä kesämökillä, saunoa ja uida. Tai matkustaa jonnekin. 

Vierailija
8/14 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä, mutta välillä tekis kyllä mieli.

Vierailija
9/14 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankki ensin salarakkaan, ero oli minulle vain ilmoitusluontoinen asia ja jätti koko perheensä, lapsensa, kotinsa ja minut. Muutti 200 km päähän. Tuosta noin vain. Minulta ei kysytty.

Takaisin ei ole kinunut.

Olisiko pitänyt kinuta. Kuulostat pettyneeltä, kun niin ei tapahtunut.

Vierailija
10/14 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja se oli elämäni pahin virhe. Perhe rikkoontui, menetin kaiken. Mutta sain ihanan vuoristorata suhteen narsistin kanssa. Joka pilasi lähestulkoon koko elämäni.

Kokemani ja kuulemani perusteella, ne on juurikin narsisteja, jotka yllyttävät (pakottavat) tekemään tällaista. Itse eivät uhraa mitään. Ovat sitten tyytyväisiä sen yhden hetken, kun toinen jätti kaiken.

Vierailija
11/14 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muutin äidin ja isän luota pois toiseen kaupunkiin ja sillä tiellä olen vielä 30 vuotta myöhemmin.

Vierailija
12/14 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemani ja kuulemani perusteella, ne on juurikin narsisteja, jotka yllyttävät (pakottavat) tekemään tällaista. Itse eivät uhraa mitään. Ovat sitten tyytyväisiä sen yhden hetken, kun toinen jätti kaiken.

Jälkikäteen tosi helppo nähdä miten toi meni. Olin täydellinen uhri kun jätin perheen. Olin heti hänen varassaan. 

Seuraavan kerran en ehkä vastaa instan moi viestiin.

Vierailija
13/14 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta sitten salamarakastuin työkaveriini. Siitä elämästä ei ole jäljellä kuin joka toinen viikko kaksi lasta, nopeasti muuttui työpaikka, aloitin opiskelut, aloin nähdä itseni eri tavalla ja aloin arvostamaan itseäni (edellisessä suhteessa olin tasaisin väliajoin miehen nyrkkeilysäkki). Nykyisen kumppanini kohtaaminen on parasta, mitä elämässäni on tapahtunut.

Vierailija
14/14 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaisin ei ole kinunut.

Aloituksen kysymys koski palstalaisia itseään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan