au pairit lontoossa
myötähäpeä
mä en ainakaan tollasia juoppoja,teinejä ja todellisuudesta irtautunutta vanhaapiikaa ottaisi kotiini.
Kommentit (196)
Luin kaksplussasta ja muista palstoilta tästä ohjelmasta ja ymmärsin, että Hillan ja Aleksin suhde on ihan toiseinlainen kuin me täällä netissä oletetaan. Hillan ystävä näin kirjotteli netissä.
Kyllähän se aika riitaisalta kuulostaa, mutta toisaalta, olisin itsekkin erittäin mustis, jos oma mies juoksisi baarista toiseen vieraan ihmisen seurassa ja vielä ulkomailla.. Ihmeellinen tämä ihmismieli!
Miralla on dysleksia ja siksi kirjoittaa huonosti. Blogissaan paljasti tämän.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:12"]
Miralla on dysleksia ja siksi kirjoittaa huonosti. Blogissaan paljasti tämän.
[/quote]
Miralla blogi? Ossaa kehiin, olisi kiva lukea! :)
En pystynyt katsomaan noita viimeisimpiä jaksoja netistä, kun tuli niin suuri myötähäpeä.
Joku kirjotti miran blogin osoitteen tähän ketjuun aiemmalla sivulla
Onko se Mira ihan suomalainen? Näyttää aasialaiselta.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:56"]Onko se Mira ihan suomalainen? Näyttää aasialaiselta.
[/quote]
Minulla on samantyyppiset kasvonpiirteet ja ihan suomalainen olen. Itäisiä piirteitä kuitenkin ainakin omalla kohdallani, sukua tulee Karjalasta ja sitä kautta pääsee itään vaikka miten pitkälle.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 17:22"]Jos multa kysytään, niin Hillan poikaystävä on kyllä todella itsekäs ja mustasukkainen. Ei tule noiden kahden suhde kauaa kestämään. Hilla vaan vaikuttaa kiltiltä ja sellaiselta joka haluaa miellyttää. Toivottavasti ymmärtäisi jättää tämän Aleksin eikä pomppia sen pillin mukaan. Tuollaisesta pomottamisesta ei hyvää seuraa ja tuskin Aleksi sille ainakaan on uskollinen ollut.
[/quote]
Minusta Hilla on äärettömän typerä ja lapsellinen.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 17:22"]Jos multa kysytään, niin Hillan poikaystävä on kyllä todella itsekäs ja mustasukkainen. Ei tule noiden kahden suhde kauaa kestämään. Hilla vaan vaikuttaa kiltiltä ja sellaiselta joka haluaa miellyttää. Toivottavasti ymmärtäisi jättää tämän Aleksin eikä pomppia sen pillin mukaan. Tuollaisesta pomottamisesta ei hyvää seuraa ja tuskin Aleksi sille ainakaan on uskollinen ollut.
[/quote]
Minusta Hilla on äärettömän typerä ja lapsellinen.
Hilla oli kyllä semmoinen vähän höpsö, ja lapsekas ulkomuoto lisäsi ehkä mielikuvaa tietynlaisesta lapsenomaisuudesta, mutta työmoraali hänellä oli jopa kaikkein korkein kaikista tytöistä. Häntä ihan selvästi jäi huolestuttamaan se, että löytääkö perhe hyvän au pairin lapsille, ja hän halusi olla työssään hyvä. Hän ei myöskään valittanut työmäärästä tai työnkuvasta, vaikka toki voi olla, että hänellä työmäärä oli inhimillisempi kuin osalla tytöistä.
Mistä te näiden tyttöjen itsetunnosta ja fiksuudesta tiedätte?
Muistakaa, että se mitä sanotte muista kertoo enemmän teistä kuin heistä ;)
Näkeehän sen nyt puusilmälläkin, millaisista henkilöistä on kyse. Ei siinä sen kummempaa tietämystä vaadita. Käyttäytymisen pohjalta voisi kuvitella kyseessä olevan useamman vuoden nuoremmista henkilöistä.
Niin tai sitten ohjelma on käsikirjoitettu niinkuin tytöt kertoivatkin haastattelussa. Ja leikkauksella on voitu vaikuttaa älyttömän paljon siihen mitä me heistä ajattelemme.
Itse opiskelen juuri media-alaa viimeistä vuotta ja pöyrisistyn yhä päivittäin siitä miten "puusilmäisiä" ihmiset ovat median suhteen. Me näytämme mitä haluamme.
Alle puolet siitä ovat totta. Pelkästää googlen avulla selviää, että osa tytöistä tuntuu olevan ainakin keskiarvoa fiksumpia menestyksensä perusteella..;)
Jasmiinahan sanoi eilisessä jaksossa että tampereella on kaikki ystävät ja perhe että ei se halua tampereelta enää mihinkään. Itse kun oli tuonikäinen niin maa poltteli jalkojen alla ja lähdin opiskelemaan 400 km päähän ja myöhemmin vaihtoon. Jasmiinasta sai aika hemmotellun kuvan ja ettei tod ole opiinut seisomaan omilla jaloillaan eikä vastoinkäymisiä ole elämässä VIELÄ ollut.
Häpeäisitte vain itseänne, kun tänne kirjoittelette tuollaisia kommentteja ilman mitään aitoja perusteluja.
No me tamperelaiset ollaan vähän sellaisia, ylettömän kotiseuturakkaita. Meillä on täällä niin hyvä olla :) Ja nuoria tyttöjähän nämä ovat, mitä vastoinkäymisiä sitä normaalissa elämässä tuonikäisillä nykyään on? Kotona on kivaa, asutaan Suomen parhaassa opiskelukaupungissa, elämä hymyilee.
Uskon täysin, että tämä Jasmiina oppi itsestään jotain matkan varrella. Siitä millainen "maine" suomalaisilla au paireilla on maailmalla hän ei voi olla vastuussa. Tässäkin perheessä äiti oli suomalainen että kyllä hänellä on tietoa suomalaisesta työmoraalista yleisesti ottaen ihan omasta takaa.
Oman tyttärenne kohdalla teillä moralisoijilla olisi taatusti ihan eri ääni kellossa ;)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 10:00"]
Jasmiinahan sanoi eilisessä jaksossa että tampereella on kaikki ystävät ja perhe että ei se halua tampereelta enää mihinkään. Itse kun oli tuonikäinen niin maa poltteli jalkojen alla ja lähdin opiskelemaan 400 km päähän ja myöhemmin vaihtoon. Jasmiinasta sai aika hemmotellun kuvan ja ettei tod ole opiinut seisomaan omilla jaloillaan eikä vastoinkäymisiä ole elämässä VIELÄ ollut.
[/quote]
Kyllä mä ainakin, biletin tuossa iässä 19-22 vuotiaana ihan törkeesti. Nyt aikuisena äitinä ja isoäitinä ei ole koskaan tarvinnut miettiä että jotain jäi kokematta. (Kaikki muu on koettu paitsi huumet ja kansantanssit) Silloin mentiin vähintäin kolmena iltana viikossa, naurettiin, tanssittiin, juotiin, itkeettiin ja raivottiin. Rakastuttiin ja petyttiin!
Olen surullinen teidän "hyvien lähiöäitien ja -isien" puolesta. Täällä te moralisoitte nuorten ihanien tyttöjen elämää joka lähes kokonaisuudessaan on edessä.
Onkohan se kateutta? En itse pysty käsittämään teitä!
Toivottavasti puolisonne kestävät teitä ja tiukkaa moraalianne "kunnes kuolema teidät erottaa".
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 17:22"]
Jos multa kysytään, niin Hillan poikaystävä on kyllä todella itsekäs ja mustasukkainen. Ei tule noiden kahden suhde kauaa kestämään. Hilla vaan vaikuttaa kiltiltä ja sellaiselta joka haluaa miellyttää. Toivottavasti ymmärtäisi jättää tämän Aleksin eikä pomppia sen pillin mukaan. Tuollaisesta pomottamisesta ei hyvää seuraa ja tuskin Aleksi sille ainakaan on uskollinen ollut.
[/quote]
Tuollainen käytös pahenee ajan mittaan joka tapauksessa. Pelottavaa.