Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

au pairit lontoossa

Vierailija
21.02.2014 |

myötähäpeä

mä en ainakaan tollasia juoppoja,teinejä ja todellisuudesta irtautunutta vanhaapiikaa ottaisi kotiini.

Kommentit (196)

Vierailija
181/196 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
182/196 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 01:31"]Huh huh, mitä vauvoja. Olen itse ollut 16-vuotiaana 2kk Ruotsissa kouluvaihdossa, 17-vuotiaana kierrettiin Eurooppaa koko 2kk kesäloma ja 18-vuotiaana sitten käytiin armeija. Mutta kaikki tämä onkin varmaan nykyään epäinhimillistä, vaikka on kaikki matkapuhelimet, internetit ja hilavitkuttimet toisin kuin 25 vuotta sitten. Oma 14-vuotias tyttäreni olisi nyt varmaan tuota tasoa ja 16-vuotias sukulaistyttö, joka opiskelee lukiossa 150 km päässä kotoa paljon kypsempi. Mutta ilmeisesti täällä mammojen mielestä kenellekään ei saa tulla mistään paha mieli, ja jos tulee niin voi käyttäytyä ihan niin epäkypsästi kuin haluaa.
[/quote]

Eli oot ollut jossaib matkoilla ja kouluvaihdoissa pitämässä hauskaa, vähän eri asia ja vastuu kuin lastenhoidossa. Ja joku 2kk ihan eri asia kuin olla vaikka vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/196 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:49"]Hilla ja Aleksi ovat eronneet.
[/quote]
Naurattaa se kun Hilla ois halunnu tehä vauvan sen Aleksin kanssa

Vierailija
184/196 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirasta tykkäsin myös ja olin iloinen kun hän sai sopivamman perheen ja pärjäsi siellä hienosti.

Vierailija
185/196 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosella Au pairit Los Angelesissa ja käsittääksen Mira tälläkin kaudella mukana.

Vierailija
186/196 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mie aattelin niinku että yolo oikeesti". Vau, siis vau.

Vierailija
187/196 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän näille Lontoon au paireille nyt kuuluu?

Vierailija
188/196 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta et Hilla ja Aleksi on eronnu?

Vierailija
189/196 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko totta et Hilla ja Aleksi on eronnu?

Hilla joskus vastasi instagramissa että ei ole enää missään tekemisissä Aleksin kanssa, kun joku kysyi vieläkö seurustelevat...

Olen nyt katsonut Lontoon kauden useampaan otteeseen ja Annasta tulee kyllä ihan älyttömän teennäiset vibat.

Vierailija
190/196 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuoret tytöt noin vässyköitä, että kattelee tollasta poikaystävää kun Aleksi. Pitäisi jokaisen äidin opettaa tyttärelleen, että omaa elämää ei hukata tollasille Alekseille.

Vierailija
191/196 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa, jos yhden bilettäjän takia kaikki tai useat leimataan epäpäteviksi. Kyl mulle ainakin kelpais päästä johonkin vieraaseen maahan, tai kulttuuriin. Lapsena oltiin silloisen perheen kanssa automatkalla Euroopassa, myöhemmin olin lukion ekan jälkeen kuukauden Brightonissa, sittemmin ollaan oltu nykyisen puolison kanssa muutaman kerran Kanariansaarilla ja tehtiin me kerran matka rapakon taakse jenkkilään. Kyllä kelpais päästä edes vähäksi ajaksi " lepäämään" Suomesta, vieraan kulttuurin kokeminen vois avata silmiä, eikä ehkä tarttis aina valittaa  pikkujutuista. Harmi, että au paireille on ns. yläikärajat.  Mun mielestä noi kotihoitojutut ja lastenhoitojutut ovat aika yksilöllisiä, siks ei ehkä kannattais olla hirveen tarkka ikärajoista. en todellakaan ole mikään bilettäjä, vaan yritän olla kiltti ja tunnollinen, vaikka mullakin on huonojakin päiviä. Kyllähän au pairitkin tarvitsevat myös omaa aikaa. Kyllähän lasten ja vieraan kodin hoito käy työstä, varsinkin jos työajat eivät aina pidä paikkaansa, mutta joustamista tarvitaan puolin ja toisin. Toisaalta jos mut valittais johonkin au pairiksi, niin muakin kyllä pelottais, jos mokaan perheessä niin pahasti, että joutuisin vaihtamaan perhettä. Olis kiinnostavaa nähdä uusia puolia esim. usasta.  Lastenhoitokokemusta ei ole.

Oon katsonut au pairit Australiassa, Hawaijilla ja viimeksi Miamissa, vielä olis kait 3 kautta jäljellä.

Vierailija
192/196 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emily on ihanin vauva ikinä.

Vierailija
193/196 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana sarja

Vierailija
194/196 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se Jasmiina oli just sulosin! :)

Tosi nätti ainakin. Muistuttaa kasvoiltaan yhtä tuttavaani (silloin kun hän oli nuori).

Vierailija
195/196 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 10:17"]

Järkyttävää, että Hillan äiti ei SUOSTU puhumaan englantia! Edes vähän, muutaman sanan olis voinut opetella tuota tapaamista varten. Ei olisi liikaa pyydetty. Kuka tahansa suomalainen pystyy sanomaan jotakin. Todella epäkohtelias nainen!

[/quote]

No ei tosiaankaan jokainen osaa. Esim mun äiti ei ole koulussa lukenut muuta kuin saksaa ja italiaa. Niitä osaa kyllä jonkin verran, pientä keskustelua, mutta englantia ei tosiaankaan osaa sanaakaan. Ei se englanti ole aina ollut koulussa pakollista.

Mutta sinä taas aivan varmasti sinä pystyt käymään peruskeskustelua vaikka swahiliksi, jos tarve tulisi. Et ole sitä päivääkään opiskellut, mutta hei, varmaan ihan lennon aikana pystyisit sisäistämään jonkun 30 tunnin alk

En minäkään ihmettele, että mykistyy jännityksestä kun pitäisi puhua vierasta kieltä TV-kameroiden edessä. Ehkä myös pelkäsi nolostuttavansa tyttäret.  (Voin vain kuvitella, miten tälläkin palstalla jälkeenpäin olisi naureskeltu mahdolliselle pienellekin virheelle.)

Vierailija
196/196 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:12"]

Miralla on dysleksia ja siksi kirjoittaa huonosti. Blogissaan paljasti tämän.

[/quote]

Miralla blogi? Ossaa kehiin, olisi kiva lukea! :)

En ossaa laettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme