Bändäreitä paikalla, ketä kaikkia ole pannut? Myös roudarit ja teknikot lasketaan.
Kommentit (32)
Lasketaanko housebändistä iskelmälaulajattaren sänkyyn päätymisiä?
Yks Broadwayn musikaalitähti joitakin vuosia sitten, mutta en tiedä onko se erityisen kova juttu. T. ex-musikaalibändäri :D
Jenni vartiaista olen nussinut mutten taida olla ainoa.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:27"]
Jenni vartiaista olen nussinut mutten taida olla ainoa.
[/quote]
No et tod. Jenni tunnetusti pitää faneista huolta.
Mä olen nussinut vain näyttelijöitä. Muusikot jääneet vähemmälle.
Apulannan roudaria vai mitälie lavateknikkoa. Sama asia kai se on.
Kirsi ranto lupasi soitella.
Tv.mies
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 13:40"]
Bändärit ovat niitä, joilla on aikuisena vaikeaa löytää aviomiestä. Kuka ihme sietää naiseltaan tuollaista menneisyyttä, maailman rokkitähtien käyttöesineenä?
[/quote]'
siellä joku, joka saanut pakit idoliltaan?
Mä sain akoinaan pariltakin erittäin tunnetulta naislaulajalta, nimittäin puhelinnumeron, mutta en sitten ukkomiehenä kummallekaan soitellut, eli saaminen jäi puhelinnumeroihin :) Pärjääks tässä kyselyssä kaks viehättävän naisartistin puhelinnumeroo edes yhdelle roudarilta poskeenotolle, vai häviääkö ne tekniikanmiesten poskisessioillekin?
Ihan vinkkinä... niitä tekniikan miehiä kannattaa todellakin panna... tee hyvät työt niin kohta saatat olla Laulajan sängyssä. Nimittäin teknikot toimii ns. laadun testaajina ja sitä että ei jää roikkumaa jalkoihin ;-) Ja nk joku jo mainitsi, niiltä saa paremmat kyydit kun juopoilta muusikoilta.