Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseäni alkaa jo viikon reissun aikana ällöttää ne aamupalapöydät hotellilla

Vierailija
02.05.2012 |

Siksi mieluummin ostan itse kaupasta aamupalatarpeet jne ja syödään rauhassa huoneistossa. Isolla lapsiporukalla tosin All Inclusive on ihan ehdoton.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pöytä on riittävän monipuolinen, ei joka laatua edes jaksa syödä jokaisena aamuna.

Vierailija
2/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pöytä on riittävän monipuolinen, ei joka laatua edes jaksa syödä jokaisena aamuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut hotelleissa, joissa valikoimat on järkyttävän suuret ja vaihtelee päivittäin, ei mitään mahkuja edes 2 viikon aikana maistaa kaikkea.

Vierailija
4/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en tasan tarkkaan viitsis valmistaa yhtä kattavaa tai vaihtelevaa aamupalaa

Vierailija
5/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut hotelleissa, joissa valikoimat on järkyttävän suuret ja vaihtelee päivittäin, ei mitään mahkuja edes 2 viikon aikana maistaa kaikkea.

Vierailija
6/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos vaihtoehtoja on tosi vähän, tyyliin vaaleaa paahtoleipää jacroissantteja kahvin tai teen kera, mutta jos on sellainen iso noutopöytä niin en kyllä tajua :) Yleensähän niissä on vaikka mitä, on (monenlaisia) kananmunia, kasviksia ja hedelmiä, jogurttia, mysliä ja muroja, useammanlaisia leipiä, levitteitä ja leikkeleitä, mehuja montaa sorttia jne että ei tartte montaa kertaa samoja juttuja syödä jos ei halua. Puuroa ei taida juuri pohjoismaiden ulkopuolella olla, joten oisko puuron puute se mikä ap:ta nyppii?

Vierailija
7/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupalan, eikä kyllästytä! en tiedä millasissa AI paikoissa olette olleet, mutta kyllä yleensä tarjontaa on niiiiin hitosti, että 2 vkossa voi syödä joka aamu jotain erilaista. viimeks kun oltiin kreikassa, mä söin joka aamu erilaisen omeletin, esimerkiksi. tekivät jokaisen mieltymyksen mukaan.

Vierailija
8/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toki ihan hotellista. Me oltiin Bangkokissa Montien -hotellissa, joka on kuuluisa aamiaisistaan. Siellä oli valehtelematta useampi kymmenen eri ruokalajia, aamiasella sai myös monen eri maan lämmintä ruokaa, oma kokki teki pyynnöstä omeletteja jne..

Vierailija
9/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. En syö lihaa, muroista yms. en välitä. Syön leipää, vihanneksia ja mitä milloinkin on ollut croisanteja jossakin ja makeaa kakkua toisessa.

Hedelmiä on ollut hyvin tarjolla, sesongin mukaisia, joskus olisin toivonut vähän useampaa.

Olen kuitenkin ollut tarjontoihin tyytyväinen, perheelleni minua lukuunottamatta valtavat valikoimat, kinkkukääreitä, pekonia jne.

Ja yhdessä hotellissa aamiainen oli kuvattu vaatimattomasi, mutta minusta oli sekin oikein hyvä :)

Vierailija
10/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakioaamupalani eli croissantin ja kahvia, mieluiten cappuccinoa. MItään muuta en aamulla syö, vaikka olisi mitä tarjolla.

Vierailija
11/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoilla on jos jonkinlaiseen aamupalaan tullut törmättyä. Esim. Varsovassa aamupala kuului hintaan, sai valita 5 eri kokonaisuudesta minkä halusi ja sitten se tuotiin tarjottimella pöytään. Sitten taas Wienissä oli hieno hotelli ja aamiasbuffet oli taivaallinen, se oli enemmän laadukas brunssi eikä mikään "aamiainen". Tallinnassa yhden hotellin aamiaisbuffet taas oli hyvä mutta aika pelkistetty. Noista en kahta viikkoa jaksaisi syödä Wienin&Tallinnan kaltaisia aamupaloja, mutta Wienin aamupalaan en varmaan kyllästyisi edes parissa kuukaudessa.

Sama AI hotelleissa, on eri tasoisia hotelleja ja ruokia, pienellä googlaamisella saa selville mikä hotelli kannattaa varata ja mitä välttää.

Vierailija
12/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa viimeksi tuoretta leipää leipomosta, gorgonzolaa ja loistavia makkaroita.

Vierailija
13/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos vaihtoehtoja on tosi vähän, tyyliin vaaleaa paahtoleipää jacroissantteja kahvin tai teen kera, mutta jos on sellainen iso noutopöytä niin en kyllä tajua :) Yleensähän niissä on vaikka mitä, on (monenlaisia) kananmunia, kasviksia ja hedelmiä, jogurttia, mysliä ja muroja, useammanlaisia leipiä, levitteitä ja leikkeleitä, mehuja montaa sorttia jne että ei tartte montaa kertaa samoja juttuja syödä jos ei halua. Puuroa ei taida juuri pohjoismaiden ulkopuolella olla, joten oisko puuron puute se mikä ap:ta nyppii?

paikalliset makkarat ja juustot on niitä mitä itse himoitsen

Vierailija
14/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten pysty syömään kovin monipuolista tai runsasta aamiaista. Tarjontaan en ole koskaan ehtinyt kyllästyä.

Itse en koskaan juoksisi kaupoissa ostamassa aamupalatarvikkeita, lomalla kokkaa (ja tiskaa) muut.

Vierailija
16/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka syö päivän ruuat aamiaispöydästä pämppäämällä joka aamu joka laatua.

Jo keskitason hotellissa on usein vaihtoehtoja enemmän kuin teillä kotona koko vuonna!

Vierailija
17/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka syö päivän ruuat aamiaispöydästä pämppäämällä joka aamu joka laatua. Jo keskitason hotellissa on usein vaihtoehtoja enemmän kuin teillä kotona koko vuonna!

joskus hedelmän. Vaikka olisi vaihtoehtoja, niin juustoa ei ole kuin yhtä kahta lajia ja jotain leikkelettä josta en yleensä pidä

Vierailija
18/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllästyt aamiaiseen vaikka et ole kova syömään aamuisin? Vai et ole kova syömään aamuisin, mutta haluat syödä aamulla paikallisia makkroita ja juustoja? Joko meillä on eri käsitys siitä millaista on kova aamulla syöminen (nuo ovat minusta aika tuhteja aamiaisella) tai sitten syöt tosi pieniä määriä, tyyliin 2 viipaletta makkaraa ja 1 pikku pala juustoa.

Mitä syöt Suomessa aamulla? Makkaraa ja juustoa? Vai jotain muuta?

En ole kova syömään aamuisin enkä syö puuroa

paikalliset makkarat ja juustot on niitä mitä itse himoitsen

Vierailija
19/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei ole joku 1* hotelli... Ja hotelleissa joissa olen ollut, on ollut enemmän kun 1-2 eri juustoa tarjolla, samoin leikkeleitä useita erilaisia, ja monesti vielä vähän eri juttuja eri päivinä.

Vierailija
20/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa syön myös leipää aamulla. Lomalla haluan paikallisia herkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän