Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis jos on selkä paskana,välilevypullistuma niin ei kait silloin pysty zumbaamaan???

Vierailija
02.05.2012 |

mä en tajua,duunikaveri ollut reilu kuukauden saikulla,selittää,että on välilevypullistuma ja silti zumbaa harvase päivä,ei kyllä voi olla kovin kipeä selkä.Olen nähnyt 2 ihmistä jolla kyseinen vaiva ollut ja hyvä jos ne pystyi kävelemään.

Ei mulle duunikaverin sairaudet kuulu,mutta kun hehkuttaa fb.ssä niin ei voi olla tietämättä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisko ne kuitenkin Marimekon

Vierailija
22/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiden voimalla harrastanut liikuntaa selkäkivussa. Töitä en olisi pystynyt tekemään.

Mutta on hyvä kun on ap.n kaltaisia työkavereita, jotka jaksavat pohtia asioita ja selittää työkavereille, että ei se varmaan oo oikeesti kipeä kun näkyy tuolla olevan liikkeellä.

vai onko se kasvamassa iän myötä ihan aidoksi kyylämummoksi? Piiverhot vaan heilahtaa, kun vahtii naapuruston tekosia.

Tuli vaan mieleen, että moni kipupotilas tarvitsee todellakin liikuntaa kuntoutuakseen, vaikka olisikin vielä siinä jamassa, ettei pysty työpäivää tekemään. Voi hyvin käydä vaikka fysioterapeutin ohjauksessa/ kävellä/ vesijuosta/ kulkea metsässä/ miksei zumbatakin! ja syödä samalla jotain Panacodeja ja Sirdaludeja. Sellaisessa kunnossa vain ei esim. ajeta autoa tai tehdä sairaanhoitajan työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota välilevynpullistumassa pitäisi välttää. Ensimmäinen vältettävä on se, jossa on paljon istumista, eikä pääse välillä kävelemään. TOinen välitettävä on sit tuo, jossa on "paljon kykkimistä". Siis välilevynpullistumasta kärsiessä ei pysty eikä saa kumarrella. Muuta liikuntaa voi pystyä tekemään ja pitää tehdä niin paljon kuin pystyy. Eli zumbassakaan ongelma ei ole ne hypyt eikä lantion heiluttelu vaan semahdollinen kykkiminen. Mut epäterveellisempää painonnosto olisi.

Vierailija
24/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit kysyä työkaverilta itseltään että säkö pystyt zumbaamaan ton kipeän selkäsi kanssa?

näyttänyt lääkärin lausunnot,lähetteet ja muut,avoimia ollaan tässä työyhteisössä ap

Vierailija
25/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiden voimalla harrastanut liikuntaa selkäkivussa. Töitä en olisi pystynyt tekemään.

Mutta on hyvä kun on ap.n kaltaisia työkavereita, jotka jaksavat pohtia asioita ja selittää työkavereille, että ei se varmaan oo oikeesti kipeä kun näkyy tuolla olevan liikkeellä.

Kyllähän noita ihmisiä oikeasti on olemassa ja niitä tosiaan on riesaksi asti, mutta ei kannata edes yrittää selittää heille mitään. Itse tiedät itsesi parhaiten ja kun työnantajallasi on myös luottamus, niin sou not. Itselläni on nivelrikkoa ja niskaongelmia, joudun käyttämään juuri em. lääkkeitä ajoittain, mutta paras hoitomuoto on oikein toteutettu liikunta ja lihaskunto. Sitä varten saan fysikaalista hoitoa ja fysioterapeutin ohjaamaa liikuntaa.

vai onko se kasvamassa iän myötä ihan aidoksi kyylämummoksi? Piiverhot vaan heilahtaa, kun vahtii naapuruston tekosia.

Tuli vaan mieleen, että moni kipupotilas tarvitsee todellakin liikuntaa kuntoutuakseen, vaikka olisikin vielä siinä jamassa, ettei pysty työpäivää tekemään. Voi hyvin käydä vaikka fysioterapeutin ohjauksessa/ kävellä/ vesijuosta/ kulkea metsässä/ miksei zumbatakin! ja syödä samalla jotain Panacodeja ja Sirdaludeja. Sellaisessa kunnossa vain ei esim. ajeta autoa tai tehdä sairaanhoitajan työtä.

Vierailija
26/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin vain, että välitä äläkä turhaan yritä selittää kyttääjille. Pääasia, että työnantajasi on perillä tilastasi.

Vierailija
27/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkäänsä päivittäin zumbaamalla,jos se kerran on kuntouttavaa eli luetaan jatkossakin fb.n zumbahehkutukset sairauden hoidoksi

ap

Vierailija
28/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sehän on sitten hyvä,että kuntouttaa sitä selkäänsä päivittäin zumbaamalla,jos se kerran on kuntouttavaa eli luetaan jatkossakin fb.n zumbahehkutukset sairauden hoidoksi

ap

ihan rehellisen TYHMÄ.

Vierailija
29/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait se pystyy itse päättämään MITÄ LIIKKEITÄ TEKEE SIELLÄ ZUMBASSA, SIKSI VOI SIELLÄ KÄYDÄ.

TÖISSÄ POMO TUSKIN YMMÄRTÄÄ JOS SANOT ETTEN VOI NOSTAA PUDONNUTTA KYNÄÄ LATTIALTA, KOSKA SELKÄ. Tai sitten pomosi on Jesus Cristus.

SELKÄVAMMA/-KIPU PITÄÄ ITSE KOKEA, JOTTA YMMÄRTÄÄ.

-KIVUN

-LIIKERAJOITUKSET.

ps Ole vain KATEELLINEN SAIRAALLE, OLE MAHTAVA SIELU, HENKISESTI TODELLA RIKAS YKSILÖ!

T SElkä kipuinen

Vierailija
30/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia nostit yhtäkkiä esiin 2 vuotta vanhan ketjun?

Vierailija
31/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2012 klo 13:32"]

näyttänyt lääkärin lausunnot,lähetteet ja muut,avoimia ollaan tässä työyhteisössä ap

täällä netissä pitää vatvoa työkavereiden vaivoja julkisesti.

Ajattelin ihan samaa. Kannattaisi varmaan ihan avoimesti kysyä työkaverilta. Selviäisi asia nopeammin.

Vierailija
32/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selkä moro ja just tanssiminen saa alaselän parempaan kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi