4v tytön ylähuuli on ollut rohtunut jo varmaan joulusta asti.
Siis punoittaa nenään asti. Laitan siihen joka ilta Bepanthenia, mutta eipä se auta kun tyttö päiväkotipäivän aikana nuoleskelee jatkuvasti huultaan.
Keksittekö mikä voisi auttaa? Hyvä rasva ja miten lopettaa huulen lipominen?
Kommentit (6)
Todella rasvaista rasvaa suojan alle ja pidetään kunnes huuli paranee. Ei se lipominen lopu ainakaan ennenkuin huuli on kunnossa.
Onko varma ettei ole mitään allergiaa mikä aiheuttaisi tuon suun ympäristön ärtymisen?
on hyvä. Meidän tytöllä kanssa pahasti rohtuneet huulet ja kahtenä yönä laitettiin ja parani. Ei sitten enää nuollutkaan huulia, kun saatiin rohtuminen pois.
Meidän lapset eivät tykkään rasvauksesta (atooppinen iho, joten joudutaan rasvaamaan) ja me tehdään se salaa yöllä :D
Olen kanssa miettinyt jotain laastaria siihen suojaksi, mutta tuskin antaisen sen olla paikoillaan.
suosittelisin kaikkiin kuiviin kohtiin; rohtumiin, atopiaan ym. Aitini suositteli tata rasvaa minulle, kun heilla toissa, lasten teholla, todettu ihan parhaaksi voiteeksi. Meidan pojalla oli ihan hirmuisen pahat atopia alueet jaloissa ja taman rasvan avulla ne havis parissa yossa. Ihan uskomatonta. Rasva on tosi riittoisaa ja todellakin toimii. :) Sinkkisalvaa kannattaa laittaa vain hautuviin, punoittaviin kohtiin, kuten pyllyn alueelle. Sinkkivoide kuivattaa.
suosittelisin kaikkiin kuiviin kohtiin; rohtumiin, atopiaan ym. Aitini suositteli tata rasvaa minulle, kun heilla toissa, lasten teholla, todettu ihan parhaaksi voiteeksi. Meidan pojalla oli ihan hirmuisen pahat atopia alueet jaloissa ja taman rasvan avulla ne havis parissa yossa. Ihan uskomatonta. Rasva on tosi riittoisaa ja todellakin toimii. :) Sinkkisalvaa kannattaa laittaa vain hautuviin, punoittaviin kohtiin, kuten pyllyn alueelle. Sinkkivoide kuivattaa.
Enkä voi kuvitellakaan käyttäväni Ceridalia. saan siitä entistä pahemmat kutinat.
Mä voisin kokeilla tuohon ongelmaan kookosöljyä. Ikään kuin huulirasvan tapaan. Sitten tehohoitona tuota repairia voisitte kokeilla.
kannattaa tosiaan vaihtaa tuotetta jos ei muutamassa viikossa tuloksia näy.