Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoiko kukaan eilen Tyylivarkaita? Kammottava muutos minkä ne teki:/

Vierailija
02.05.2012 |

Se talo oli isoine ikkunoineen upea ja olisi kaivannut vain hieman väriä ja ehkä jotain pörröistä mattoa/värillisiä sohvia. Mutta mitä tekee nämä Tyylivarkaat: vievät omistajan yhteen taloon, josta poimivat jokaikisen mauttoman kohdan ja lätkäisevät nämä moderniin taloon. Siinä sitten oli räsymatot lattialla ja sohvilla, kaikki mahdollinen mummolatavara kasattu keskellä olkkaria..Jos tuollainen oli asukkaan mielestä hienoa, niin miksi sitten eivät rakentaneet lämminhenkistä puutaloa modernin talon sijaan?

Tuo sisustus näytti oikeastaan joltain pilvenpolttajien kämpältä:O Varmaan heittivät kaikki kamat hiiteen kun kuvaus päättyi.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletin, että sinne hankitaan joku jännäkuvioinen matto ja siitä joku väri tyynyjen jne. väriläikäksi. Mietin jopa itsekseni punaista lipastoa/senkkiä, siis sellaista kiiltävällä maalilla maalattua.

Nyt siitä tuli kamala! Oikeasti.

Vierailija
2/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituinen ratkaisu se keskellä isoa olohuonetta oleva matto- ja rojukasa. Itse kyllä tykkäsin siitä seinän ja katon maalista.

Muuten en oikein tajunnut, että miksi tuollaisesta modernista talosta haluttiin tehdä söpöilevän sotkuinen boheemikämppä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tsekkasin äsken kuvat netistä.

Omalta kohdaltani voin sanoa, että mä tykkään tuollaisista moderneista pelkistetyistä taloista, mutta sisustaisin silti kirkkain värein ja kirpparikamalla.

Vierailija
4/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin vähän "pienempää" muutosta...

Tyylivarkaitten muutokset tehdään aina yhteistyössä asukkaiden kanssa, ja joskus selviääkin, että asukas ei ole halunnut jotain alussa ehdotettua. Sikäli en väittäisi, että asukkaat varmasti heivaavat tavarat pois kuvausten päätyttyä. Nyt kävi kyllä mielessä;)

Talon rouva oli halunnut kelimmatttoja, tykkäsi kovin räsymatoista sohvilla jne. Itse olisin poistanut puolet tavaroista välittömästi. Jos rakentaa minimalistisen talon ja haluaan sinne jotain lisää, se jotain ei tarjkoita ihan näin paljon ainakaan omaan makuuni.

Vierailija
5/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoimme myös.

No se alkuperäinen sisustus oli kyllä ihan kamala! täysin väritön ja tylsä, että siinä mielessä uusi oli parempi.

Mutta aikamoinen tilkkutäkki kyllä tuli! Siis eihän niissä väreissäkään ollut mitään tolkkua, kun oli joka väriä sotkettu sinne ja tänne.

Vierailija
6/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän niissä väreissäkään ollut mitään tolkkua, kun oli joka väriä sotkettu sinne ja tänne.

Värejä voi käyttää reippaastikin, kunhan ne sopivat yhteen. Meillä on näin.

Vierailija
7/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen sisustus oli paljon parempi ja olisi vaatinut vain esim. yhden ison maton ja tehosteseinän.Nyt huoneesta tehtiin peräkylän kirppis. Kaikki mahdollinen lumppu kasattiin keskelle huonetta. Olen aika varma, että talossa palattiin entiseen ja krääsä lensi jorpakkoon parin päivän päästä.

Tyylivarkailta täysin epäonnistunut muutos. Ei kaikkea tarvitse ottaa sieltä verrokkikämpästä vaikka kuinka tekisi mieli.

Vierailija
8/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alussa sisustaja sanoi, että otetaan värimaailmaksi vihreä. Sitten siellä ei kuitenkaan ollut mitään vihreää. Sikäli ymmärrän tuon muutoksen, siis, että uskalsivat tehdä niin radikaalin: se talon emäntähän hoki siellä toisessa talossa kaikesta "ihanaa, mukavaa ja boheemia".

Se mattokasa keskellä lattiaa oli kamala.

Vierailija
9/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni tulee tuollaisesta surrealistisesta sekavuudesta. Nimenomaan ihan liikaa erilaisia raitoja ja ruutuja ja värejä, vois sitä boheemiutta vähän hillitymminkin toteuttaa. Tuo näyttää siltä, että joku vähän päästään sekaisin oleva olis vähän innostunut ja pistänyt sisustukseen kaiken mitä eteen sattuu.

Vierailija
10/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno asunto, olisi kaivannut vain vähän jotain lämpöä, esim. isoa mattoa sohvien alle, paria näyttävää viherkasvia ja lämmintä valaistusta.

Miksi muuttaa tuollaiseen taloon jos oikeasti haluaa jotain puuhuvilan tunnelmaa?

Vierailija
11/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten stailaisi, ei tuollaisesta saa kotia!

Vierailija
12/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että on haluttu ensin iso avara tila ja sitten sisustaja sisustaa sen "pieneksi". Kaikki kamat kerätty keskelle olohuonetta.

Mattorykelmä oli ihan liikaa. Mustavalkoiset raitamatot oli hyvät, samoin tyynyjen mustavalkoiset. Pöytäviritelmä ihan joukkoonkuulumaton samoin kuin ne itämaiset matot.

Joku väripläntti tuo piristystä, mutta tuossa ei ollut mitään yhtenäistä väriteemaa eikä edes sävyteemaa, vaan oli puhdasta, kirkasta keltaista, murrettua vihreää, lisäksi vielä vanhanvihreää.

Kummallinen sekoilu modernia, retroa ja talonpoikaista. Yksityiskohtana vielä riipputuoli, joka ei kuulu ollenkaan tuollaiseen taloon. Siinä olisi pitänyt riippua Aarnion pallo.

Vierailija
13/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerropa sitten kun tunnut tietävän, millaisissa asunnoissa ne perhesurmat tapahtuivat. Esim. se laajasalo. Luulin ihan että tavis kerrostalossa tuokin tapahtui. Korjaa jos olen väärässä

Vierailija
14/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iYksityiskohtana vielä riipputuoli, joka ei kuulu ollenkaan tuollaiseen taloon. Siinä olisi pitänyt riippua Aarnion pallo.

[/quote]

Vierailija
15/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin kuin kaatopaikkaromut olisi kaadettu keskelle olohuoneen lattiaa. Ainoat oikeasti hyvät jutut olivat tehosteraita katossa ja se vuokrattu taulu, mutta muuten ihan karseeta. Muutenkin ihan naurettavaa, että taiteen nimissä kaikki on niin mahtavan hienoa kuten se seinälle ripustettu sänky jne... Tuli mieleen keisarin uudet vaatteet satu.

Vierailija
16/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se on oikeasti ajan mittaan syntynyt boheemin ihmisen ympärille.

Silloin siinä on elämää ja juju ja se sisustus on osa sitä boheemia asukasta.

Ei se synny hengettömään laatikkotaloon sillä, että tilataan paikalle kuvausryhmä ja sisustussuunnittelija. Silloin tulos on juurikin tuo: Hengetön läjä kaatopaikkakamaa niinsanottuna asetelmana.

Vierailija
17/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä rakennuttaisin haluamani talon, olis mulla kyllä todella selkeä visio, miten se sisustetaan. meni pieleen. ihmettelen, että perhe on rakennuttanut moisen talon, kun eivät sitten osaa sitä sisustaa. mä olisin tehnyt paljon parempaa jälkeä :).

Vierailija
18/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ajateltu, että talon nyt vaan pitää olla tuollainen.

Ja varmaan tuo on näyttänytkin ihan kivalta siinä tietokoneen ruudulla - todellisuus vain on sitten ankeampi.

Vierailija
19/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonaton ja kolkko alkuperäisessä asussa. Hyvää värisilmää, mikä suunnittelijalla tietenkin on, käytetty muutoksessa.

Vierailija
20/59 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä rakennuttaisin haluamani talon, olis mulla kyllä todella selkeä visio, miten se sisustetaan. meni pieleen. ihmettelen, että perhe on rakennuttanut moisen talon, kun eivät sitten osaa sitä sisustaa. mä olisin tehnyt paljon parempaa jälkeä :).

Siitäkin huolimatta, että talo on itse suunniteltu ja rakennettu. Kaikki arkkitehditkaan eivät osaa ja halua suunnitella yksityiskohtia, toiset eivät mitään sisustusta. Miksi edes pitäisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä