Vauvan tarina -ohjelmassa parhaillaan telkkarissa
synnyttävän osa on aivan toisesta maailmasta kuin suuomessa.Siinä sairaalan henkilökuhnnalla ihanaa välittämistä ja huolenpitoa, asiat tehdään loppuun asti asiallisesti äidin ja lapsen parhaaksi. Huoh. Kateeksi kävi. Kunpa meilläkin, mutta lienee turha toivo.
Kommentit (4)
sairaalan henkilökuhnnalla ihanaa välittämistä ja huolenpitoa, asiat tehdään loppuun asti asiallisesti äidin ja lapsen parhaaksi.
Ja ihan Suomessa synnytin. Toki on ihan tuurista kiinni, millaista henkilökuntaa kohdalle osuu, mutta itse en myöskään ole ns. vaativa asiakas tässä suhteessa.
sairaalan henkilökuhnnalla ihanaa välittämistä ja huolenpitoa, asiat tehdään loppuun asti asiallisesti äidin ja lapsen parhaaksi.
Ja ihan Suomessa synnytin. Toki on ihan tuurista kiinni, millaista henkilökuntaa kohdalle osuu, mutta itse en myöskään ole ns. vaativa asiakas tässä suhteessa.
enpä voi kehua itseänikään vaativaksi. Riittää, jos lapset saavat syntyä terveinä, eikä heille tapahtuisi näillä vuosituhansilla onnettomuuksia jiohtuen ammattitaidottomuudesta, kyynisyydestä, ammattiin tympeytymisistä yms johtuen.
samaa ovat sanoneet ja kiitelleet. Uskomattoman hyvin hoidetaan.
Myös ilman niitä kameroiden läsnäoloa : )
-ap