Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähänkö on tultu?! Yksin tissuttelu la iltana ja tänne kirjottelu??

Vierailija
12.05.2012 |

Kovin korkeelle en itseäni tämä perusteella arvosta..miten olen ajautunut tähän. Muita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä oo käynyt näillä sivuilla aikohoin...

Vierailija
2/14 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelen tässä kirjoittamista ja uudelleen asentoitumista kaikkeen. Se sisältää myös sen että opettelen ajattelemaan kuin pieni lapsi ja rakentamaan yhteiskuntaa, joss ei olisi tätä moderni toisen selkänahasta repimistä, jotta työnantaja = sijoittaja saisi koko ajan enemmän jotain voittoa. Jos minusta saisi lisävoittoa niin elimiäni tarttis alkaa myydä kun enää ei ole mitään muuta riistettävää. Tähän en aio ryhtyä, vaan nyt rupesinkin taistelemaan tätä nykyistä orjaksi ja ihmiskaupan uhriksi tekemistä vastaan. Olen soturi ja harjoittelen tämän uuden aseen käyttöä - siis kirjoittamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissuttelua harvoin..tulee vaan tunne että miks sitä täällä käy. puuttuuko elämästäni jotain...sisältöä. uskoakseni kyllä. tai tiedänkin sen. toivottavasti saan elämänsisältöä pian, ettei tänne tarvi tulla notkumaan. ja vielä lasi kädessä.- aloittaja

Vierailija
4/14 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa haluaisit keskustella? Katsotaan, jos voitaisiin kutsua av-lle.

Mulla olisi muutama av, jonka haluaisin av-lle.

Vierailija
5/14 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan huolissani olen itsestäni, sillä ennen en tissutellut ollenkaan. Nyt on viime aikoina viikonloppuisin tullut ostettua viini pullo tai pari siideriä ja useimmiten luuhattua täällä. Luulen kuitenkin, että tää on vain vaihe ja taas kohta keksin muutakin tekemistä. Toivottavasti.

Vierailija
6/14 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden tehtävänä on ihan roikkua täällä palstalla ammatikseen ja seurata mikä täällä oikein pyörii... Sitä ei sitten tiedä mitä aloituksia ne tänne heittää, mutta ajatelkaa, että jonkun ammatti voi olla kärkkyä jotain "murusia" täältä av-ltä kun niihin tietoihin ei pääse muuta kautta käsiksi, mutta toisinaan täältä lähtee jotain Suomen Wikileaksiä, mikä taisi olla jo ennen Assangea ja sit joku keksi, että nyt on pakko tehdä hyökkäys jonnekin ja alkaa leikkiä jotain Assangen Wiki-Leaks... Näin se homma meni tossa asiassa luulen voivani olettaa aika suurella todennäköisyydellä...

Vierailija
7/14 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osta mistään kovin kaukaa tänne tuotua viiniä, koska se kuulostaa sairaalta. Ajatelkaa nyt, että tuoda tänne jotain viiniä jostain Australiasta tai USAsta. Mitään EU viiniäkään en haluaisi oikeastaan ostaa, mutta olen päätynyt tohon HANNIBAL-viiniin, joka maksaa jotain 6,70 euroa. On ihan hintansa arvoista.

Entä te? Mä muuten pysyn vain yhdessä merkissä ja säilytän kuitin ja tämä siltä varalta, että tulisi joku myrkytys...juu, olenko tosissani? Ehkä tai sitten vain pelleilen...pienessä hiprakassa...

Vierailija
8/14 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset meni juuri unille, mies on saunassa.

Vierailija
9/14 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasissa on näköjään australialaista punaviiniä, sain sen viime syksynä lahjaksi. Seuraksi teen popcornia. Mikäs tässä yksikseen iltaa viettää. Nukkumatti tulee kuitenkin käymään viimeistään yhdeltätoista.

Vierailija
10/14 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan huolissani olen itsestäni, sillä ennen en tissutellut ollenkaan. Nyt on viime aikoina viikonloppuisin tullut ostettua viini pullo tai pari siideriä ja useimmiten luuhattua täällä. Luulen kuitenkin, että tää on vain vaihe ja taas kohta keksin muutakin tekemistä. Toivottavasti.

Olen samassa jamassa. onko sulla lapsia, miestä? näin henk.koht kysymyksen heitän. mulla on molempia, tosin tuntuu että yhteinen aika etenkin siippani kanssa vähissä. matkatöitä ym.. erinäisitä jutuista johtuen kai täällä istun ja yritän saada seuraa. mutta missä oikeat ystävät.. ap

Vierailija
11/14 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiniä piti ostaa mutta olin liian myöhään liikenteessä ehtiäkseni alkoon..mies kotiutuu ennen puoltayötä, lupasi tuoda jotain. meillä pitkästä aikaa mahollisuus istua pitkään yhdessä, lapset äidilläni..sinne huomenna äitienpvkakulle..joten yritän etten liian montaa lasia ota.

Vierailija
12/14 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannibaleilla ja siidukoilla, alkaa tässä ihan kuola valua..;) Ite joudun kärvistelemään vaan kuivin suin, vaikka maistuis se vaikka siidukka tännekin..;) Pelkään kuitenkin kesää ja kärpäsiä, ei kun siis kesää ja bikineitä, ja olen tiukalla dieetillä ja siihen ei kyllä noi siidukan kalorit mahdu....

Vierailija
13/14 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko juttuseuraa? ap

Vierailija
14/14 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssama täällä. Lapset nukkuu, mies lähti paikalliseen. Pari lasia valkoviiniä ja ah, rauha hengaa av:lla. Siinä se mun ilta :) Emmä paljoo vaadi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi