Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kotiin tulevalle siivoojalle jättää lapset hetkeksi "hoitoon"?

Vierailija
10.05.2008 |

Meille tulee maanantaina koko päiväksi siivooja, ja olen siis kotiäitinä. Kehtaanko ehdottaa, että katsoisi lapsia 2-3 tuntia, kun käyn asioilla? Jos maksaisin ekstraa pimeästi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuule tuskin kattoo sun lapsias, eiköhän se aika ole siivoojallakin kortilla. Ja tuskin sinä maksat siivoomisesta ja lasten katsomisesta. Minä ainakin sanoisin et palkkaa lapsilles hoitaja, tulin siivoomaan, siivouksen jäkeen lähden pois. enkä vahtis lapsiasi enkä tekis mitään muutakaan ylimääräistä.

Vierailija
22/30 |
11.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat normaalin palkan ja siivoaa mitä kerkee, imurointi, pölyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivooja on siivooja ei lastenhoitaja. ota kuule lapses mukaan niin saa siivooja rauhassa tehdä työnsä.

mä kun tein kotisiivouksia niin yleensä ihmiset kotoa älysivät lähteä pois siksi aikaa kun siivosin. Pikkusen on vaikeeta tehdä siistiä jälkeä kun on joku jaloissa pyörimässä.

Vierailija
24/30 |
11.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat normaalin palkan ja siivoaa mitä kerkee, imurointi, pölyt.

Vierailija
25/30 |
11.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli siivooja on tuttu kasvo, ainahan voit kysyä. Herranjestas, muut löysätkää sitä vannetta pään ympärillä......... ja ainahan voi kieltäytyä.

Vierailija
26/30 |
11.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisen kanssa, jos tuttu siivooja ja helppohoitoiset lapset, jotka pärjäävät ilman mitään viihdytystä (mitään yksivuotiasta varmaan et olekaan jättämässä), saahan sitä kysyä.

Vierailija
27/30 |
11.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivooja on siivooja ei lastenhoitaja.

Vai voiko muka nokikolari hoitaa lapsia samalla kun nuohoo hormeja?

Vierailija
28/30 |
11.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen asioidessani pankissa virkailija pyysi keittämään itsellensä kahvit ja sitten bussissa kuski pyysi kiillottamaan kenkänsä. Töissä (olen sairaanhoitaja) potilas pyysi tekemään pikaisen pedikyyrin - jäi siinä sitten uusi veriplasmapussi vaihtamatta, kun oli niin hankalan malliset varpaankynnet.

Kotimatkalla kävin hakemassa kissani, joka oli koko päivän siellä pankissa töissä - siinähän nyt yhtä kissaa katsoo, kun kerran koko päivän istuu tiskn takana ja keitin vielä ne kahvitkin!

Vierailija
29/30 |
11.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
30/30 |
11.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin ottaa lapset mukaan kun vien meidän hajonneen Nintendo Wiin korjattavaksi. Jätän lapset sinne liikkeeseen hoitoon ja otan mukaani samalla kun haen sen korjatun Wiin...

Jos joutuu viemään takuutuotteen korjattavaksi niin kyllä voivat lapsiakin kattoa samalla....