Muumi-läppäristä: voiko lapsi kirjoittaa sillä itse haluamiaan sanoja?
Vai onko siinä vain jotain ennalta laadittuja tehtäviä/pelejä?
Olisi harkinnassa ostaa se 4-vuotiaalle lapselle, joka niin kovasti sitä toivoo:)
Kommentit (8)
on käytetty paljon.
Puheääni tosiaan on tosi ärsyttävä näin äidin mielestä, mutta lasta se ei ärsytä yhtään ;)
Meillä poika tuntee kirjaimet ja osaa ne kirjoittaa, olisiko tuosta läppäristä ollut apua siinäkin suhteessa.
Nykyään ei enää muumikone kiinnosta niin paljon, vaan haluaa tehdä oikealla koneella. Mutta silloin uutuutena oli paljon käytössä :)
meidän lapsi täyttää neljä vuotta siis ensi kuussa, ja osaa jo lähes kaikki kirjaimet. Mietin, että onko tuo sitten huono juttu, jos siinä on joko liian helppoja tai liian vaikeita juttuja, jos kirjaimetkin on kevään aikana opittu. Lapsi on vaan tosi innoissaan kaikista kirjaimista ja numeroista...numeroja ei kyllä osaa samalla tavalla.
Onko rölli-kone ihan vastaavanlainen?
Voisiko joku oikeasti valaista asiaa?
ap
Jankkaa muutenkin kaikissa toiminnoissa aina niitä samoja sanoja, jotka ovat tyyliin quickstep, wienerleipä, farmarit, Åland ja muuta helppoa :D!
Osta vaan, ap. Minun siskoni suuttui, kun olisi halunnut väkisin ostaa, mutta minä sanoin, että vimpain on turha...
Ton quickstepin kanssa on äitikin vähän pulassa ;)
Meillä poika sai joululahjaksi ja se oli ainakin minulle tosi pettymys. Aivan tasottomia tehtäviä, joko ihan idioottimaisia tai liian vaikeita. Ärsyttävä koneääni, eikä kone kestä mitään, meillä jo rikki. Siis ehdottomasti rahanhukkaa!!
Meillä on sellainen, mutta on vielä kaapissa pysynyt joulusta asti ja ajattelin sitä kohta alkaa kaivelemaan sieltä lapselle käyttöön, mutta on niin pieni etten ole nähnyt vielä järkeä ottaa käyttöön