Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muut heikon itsetunnon omaavat.. miten kestätte kun kesällä on paljasta pintaa

Vierailija
01.05.2012 |

joka paikassa ja oma mies vain kyylää ja ihailee kaikkia naisia. tunnen oloni ihan surkeaksi :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä missään nimessä saa vertailla minua johonkin mallinmittaiseen kaksikymppiseen!

Toisinaan miehellä pyörii silmät päässä kuin biljardipallot, mutta ei se mitään. Silloin kyseessä on niin kaunis nainen, että itsekin ihastelen, miten sellaisia voi ollakaan.

Itse olen siis pullea keski-ikäinen ja siltä näyttävä nainen.

Vierailija
22/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin ihailen myös kauniita ihmisiä niin naisia kuin miehiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiassa sain vahvistusta ja kun tajusin että kiusaan noin vain itseäni. Mies on mies....vieläkin välillä toki vaikeaa ja huonommuuden tunteita tulee, mutta tiedän että tuo että katse menee vähäpukeisiin, on normaalia. Pitkä kylääminen mun mielestä eri asia.

Vierailija
24/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiassa sain vahvistusta ja kun tajusin että kiusaan noin vain itseäni. Mies on mies....vieläkin välillä toki vaikeaa ja huonommuuden tunteita tulee, mutta tiedän että tuo että katse menee vähäpukeisiin, on normaalia. Pitkä kylääminen mun mielestä eri asia.

itse ajattelin terapiaa mutta mihin laitan siks ajaksi noi lapset? pari kaveria asuu lähellä mutta ne on kans päivisin töissä niinkuin mieskin..

kyse ei kyllä ole pelkästään huonosta itsetunnosta, vaan mun kohdalla kroppa on valitettavasti ihan pilalla (siihen ihan hulluna löysää nahkaa jne)

-ap

Vierailija
25/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä kun mulla oli terapia. Yleensä 1 "istunto" on 45 min. Voisko joku kaverisi auttaa? Mun vartalo nyt " surkeempi" kun ennen, silti vähäpukeisuus haittaa nyt vähemmän kuin ennen. Mulla juttu selvästi korvien välissä. Toivottavasti pystyt joskus näkemään, ettet ole surkeempi kuin muutkaan. Tiedän että se ei ole välttämättä helppoa.. Muuten, onko miehesi sellainen että ymmärtää "kompleksin" joka sulla on vai vähättelee? Silläkin mun mielestä merkitystä.. Tsemppiä.

T nr 2

Vierailija
26/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
27/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy toisen jo valmiiksi huonoa itsetuntoa tolleen latistaa!

Vierailija
28/28 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä missään nimessä saa vertailla minua johonkin mallinmittaiseen kaksikymppiseen!

Toisinaan miehellä pyörii silmät päässä kuin biljardipallot, mutta ei se mitään. Silloin kyseessä on niin kaunis nainen, että itsekin ihastelen, miten sellaisia voi ollakaan.

Itse olen siis pullea keski-ikäinen ja siltä näyttävä nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi