muut heikon itsetunnon omaavat.. miten kestätte kun kesällä on paljasta pintaa
joka paikassa ja oma mies vain kyylää ja ihailee kaikkia naisia. tunnen oloni ihan surkeaksi :(
Kommentit (28)
minä ainakin ihailen myös kauniita ihmisiä niin naisia kuin miehiäkin.
Terapiassa sain vahvistusta ja kun tajusin että kiusaan noin vain itseäni. Mies on mies....vieläkin välillä toki vaikeaa ja huonommuuden tunteita tulee, mutta tiedän että tuo että katse menee vähäpukeisiin, on normaalia. Pitkä kylääminen mun mielestä eri asia.
Terapiassa sain vahvistusta ja kun tajusin että kiusaan noin vain itseäni. Mies on mies....vieläkin välillä toki vaikeaa ja huonommuuden tunteita tulee, mutta tiedän että tuo että katse menee vähäpukeisiin, on normaalia. Pitkä kylääminen mun mielestä eri asia.
itse ajattelin terapiaa mutta mihin laitan siks ajaksi noi lapset? pari kaveria asuu lähellä mutta ne on kans päivisin töissä niinkuin mieskin..
kyse ei kyllä ole pelkästään huonosta itsetunnosta, vaan mun kohdalla kroppa on valitettavasti ihan pilalla (siihen ihan hulluna löysää nahkaa jne)
-ap
Heitä kun mulla oli terapia. Yleensä 1 "istunto" on 45 min. Voisko joku kaverisi auttaa? Mun vartalo nyt " surkeempi" kun ennen, silti vähäpukeisuus haittaa nyt vähemmän kuin ennen. Mulla juttu selvästi korvien välissä. Toivottavasti pystyt joskus näkemään, ettet ole surkeempi kuin muutkaan. Tiedän että se ei ole välttämättä helppoa.. Muuten, onko miehesi sellainen että ymmärtää "kompleksin" joka sulla on vai vähättelee? Silläkin mun mielestä merkitystä.. Tsemppiä.
T nr 2
Täytyy toisen jo valmiiksi huonoa itsetuntoa tolleen latistaa!
eikä missään nimessä saa vertailla minua johonkin mallinmittaiseen kaksikymppiseen!
Toisinaan miehellä pyörii silmät päässä kuin biljardipallot, mutta ei se mitään. Silloin kyseessä on niin kaunis nainen, että itsekin ihastelen, miten sellaisia voi ollakaan.
Itse olen siis pullea keski-ikäinen ja siltä näyttävä nainen.
eikä missään nimessä saa vertailla minua johonkin mallinmittaiseen kaksikymppiseen!
Toisinaan miehellä pyörii silmät päässä kuin biljardipallot, mutta ei se mitään. Silloin kyseessä on niin kaunis nainen, että itsekin ihastelen, miten sellaisia voi ollakaan.
Itse olen siis pullea keski-ikäinen ja siltä näyttävä nainen.