muut heikon itsetunnon omaavat.. miten kestätte kun kesällä on paljasta pintaa
joka paikassa ja oma mies vain kyylää ja ihailee kaikkia naisia. tunnen oloni ihan surkeaksi :(
Kommentit (28)
Mieheni ylistää ja kehuu minua vaikka en mikään kaunotar olekkaan.
kauniita ja nuoria naisia. Mitä pahaa siinä on? Katselen itsekin, se on osa elämää.
koska en ole koskaan edes tajunnut miettiä moista. Tiedän, että on varmasti paremman näköisiä naisia kuin mä, mutta en mäkään ihan pahimmasta päästä ole. Tai ehkä mun mies hoitaa sen kyyläämisen niin hienotunteisesti, etten mä ole koskaan edes tajunnut miettiä asiaa. Toki mä sen tiedän, että miehen kyttäävät naisia, mutta niinhän mäkin katson tietynlaisia miehiä. Eihän se katsominen ole keneltäkään pois :)
kauniita ja nuoria naisia. Mitä pahaa siinä on? Katselen itsekin, se on osa elämää.
sinulla taitaa olla itsetunto kunnossa...
Niin varmaan..
osaa käyttäytyä, ei ole koskaan kyylännyt ketään mun nähteni eikä mitään muutakaan ala-arvoista käytöstä harrasta.
Mutta samoja minä toisinaan mietin, mutta taasen, mun mies on mun kanssani ja katsoa saa muttei koskea. En minäkään silmiäni sulje kun näen komeita miehiä ilman paitaa, paitsi jos oma mies on siinä vieressä, joka on mulle aina kaikkein rakkain ja komein ja ihanin :)
ei minun seurassa katsele muita naisia, itsekseen ja äijäporukalla varmasti ainakin jonkin verran katselee.
Mun mielestä se on vaan ihan puhdasta toisen huomioonottoa. Ei mullakaan ole tarvetta alkaa mieheni seurassa katselemaan nuoria komeita miehiä rannalla, vaikka varmasti on ihan omassakin biologissa etsiä parempaa geenienjatkajaa :D Ja kun oma ukko ei paikalla ole, niin kyllä saatan muita katsellakin.
Kyllä mä olen ainakin sitä mieltä että biologia ei niin paljon ketään sanele, etteikö voisi seurassa huomioida toisen tunteet. Niinhän me kaikki tehdään päivittäin, otetaan huomioon kanssaihmiset. En vain yksinkertaisesti näe miehen oikeutta katsella hyvännäköisiä naisia jotenkin ylitse kaiken muun. Tottakai hyvässä suhteessa tuostakin voi keskustella, ja nainen voi ilmaista jos se tuntuu omasta mielestä pahalta. Vai onko se miehen oikeus katsella nuoria kauniita naisia jokin maailman pyhin asia? Niin pyhä, ettei siitä voi luopua edes siksi aikaa jos oman naisensa seurassa. Tai niin pyhä, ettei nainen ikinä missään nimessä saisi pahoittaa siitä mieltään, kun sehän on niin luonnollista ja miehen elämän tärkein oikeus :)
Eli aplle sanoisin neuvoksi, että jos mies on fiksua ja ajattelevaa sorttia, voisi asiasta puhua hänenkin kanssa.
Niin ja itse en puhu siis satunnaisista katseista jotka itsellänikin eksyvät kaikenikäisiin ja -näköisiin ihmisiin. Vaan ihan puhtaasta muiden katselusta sillä mielellä.
Itse ainakin nautin näin keväisin siitä, että voin laittaa kauniin kesämekon ja korkkarit päälle ja lähteä paljain säärin keväisille kaduille kulkemaan. On ihanaa, että ihmiset katsovat toisiaan pitkästä aikaa silmiin kadulla, kevyt flirtti pilkahtelee miesten katseissa ja kasvot kääntyvät väkisinkin hymyyn kun aurinko paistaa. Nauttikaa tekin siitä, että miesten katseet kääntyvät ja elämä herää kesään! Ei se ole keneltäkään pois, että niin miehille kuin naisillekin on taas tarjolla silmäniloa talven toppatakkikauden jälkeen :) Ei se ole mitään vakavaa! Flirttailu on viatonta hupia.
kyllä huono itsetunto, vaikka olen ihan suht timmi, mutta toisilla on isommat tissit, pitemmät sääret, parempi perse jne joten tunnen alemmuutta kesäisin monesti- kuitenkin olen sitä mieltä, että miehen ei tosiaankaan tarvise katsella niitä naisia oman kumppanin seurassa, jos se häiritsee, eikä kertoilla mistään hyvännäköisistä naisista- tää ei mielestäni johdu huonosta itsetunnosta vaan kuuluu (ainakin minun) parisuhteeseen. Ei siinä mitään jos pari saa kiksejä toisten naisten ja miesten ulkonäön yhteiskuolaamisesta, mutta musta se ei ole mikään hyväitsetuntoisten normitapa olla rakastavassa suhteessa. Haluan suhteessa edes vähän romantiikkaa ja joku toisten naisten avoin kyylääminen tai niitten tissien kehuminen ei ole sitä. Eikä mieheni varmasti tykkäisi jos alkaisin valuttaa sylkeä toisten miesten perään hänen nähtensä.
kyllä huono itsetunto, vaikka olen ihan suht timmi, mutta toisilla on isommat tissit, pitemmät sääret, parempi perse jne joten tunnen alemmuutta kesäisin monesti- kuitenkin olen sitä mieltä, että miehen ei tosiaankaan tarvise katsella niitä naisia oman kumppanin seurassa, jos se häiritsee, eikä kertoilla mistään hyvännäköisistä naisista- tää ei mielestäni johdu huonosta itsetunnosta vaan kuuluu (ainakin minun) parisuhteeseen. Ei siinä mitään jos pari saa kiksejä toisten naisten ja miesten ulkonäön yhteiskuolaamisesta, mutta musta se ei ole mikään hyväitsetuntoisten normitapa olla rakastavassa suhteessa. Haluan suhteessa edes vähän romantiikkaa ja joku toisten naisten avoin kyylääminen tai niitten tissien kehuminen ei ole sitä. Eikä mieheni varmasti tykkäisi jos alkaisin valuttaa sylkeä toisten miesten perään hänen nähtensä.
mullakin oli mies, joka katseli koko ajan toisia naisia ja puhui niistä ja mua ahdisti koko ajan, ajattelin sen vaan johtuvan huonosta itsetunnostani ja en halunnut olla huono nainen ja huomautella asiasta- myöhemmin tuo mies sanoi, että ei se ajatellut että nuo minua loukkaisi, mitä nyt oli muuten vaan juntti, joten musta ap voisit ihan hyvin ottaa asian esille miehesi kanssa. Nyk. mies osoitti aluksi hieman samanlaisia oireita mutta kun tein selväksi etten sellaista hyväksy niin on lopettanut.
Itse ainakin nautin näin keväisin siitä, että voin laittaa kauniin kesämekon ja korkkarit päälle ja lähteä paljain säärin keväisille kaduille kulkemaan. On ihanaa, että ihmiset katsovat toisiaan pitkästä aikaa silmiin kadulla, kevyt flirtti pilkahtelee miesten katseissa ja kasvot kääntyvät väkisinkin hymyyn kun aurinko paistaa. Nauttikaa tekin siitä, että miesten katseet kääntyvät ja elämä herää kesään! Ei se ole keneltäkään pois, että niin miehille kuin naisillekin on taas tarjolla silmäniloa talven toppatakkikauden jälkeen :) Ei se ole mitään vakavaa! Flirttailu on viatonta hupia.
Ap on juuri se ihminen joka kärsii huonosta itsetunnosta ja tuntee sun laiset naiset uhaksi vaikka ei haluisi.. ja sinä tulet tänne lisämään pahaa mieltä. olet ilkeä!
meinaa mitenkään selvitäkään...
aloitin terapian 2 kk sitten...kun vain pääsis noihin asioihin josain vaiheessa käsiksi.
En käy uimarannalla, enkä uimahallissa... lapseni käy uimarannalla/uimahallissa isänsä kanssa tai kaverien perheiden kanssa. Miesystäväni kanssa en myöskään käy. Ei mulla ole mitään muotoja, tai ne muodot ovat väärissä paikoissa. Pömppömaha on suurempi kuin rintamus, vaikkei mahaa olekaan. Eikä mulla ole kuvankauniita kasvoja, joita näyttäisin.
Iho on huono.. silmäluomet roikkuvat, että leikkaus on 10 vuoden sisään ajankohtainen :/
Sanoisi joku edes joskus kauniiksi, mutta kun ei taida sanoa..
Kesä ja piukkatoppiset ahdistavat. Toivottavasti pääsen tästä terapian avulla eroon... (ja kyllä, menisin ostamaan itselleni uuden ulkonäön, jos rahaa olisi.)
Minulle kauan sitten nuorena kärsiessäni huonosta itsetunnosta eräs silloinen työkaverini opetti peiliterapian. Menet siis peilin eteen ja katsot itseäsi silmiin ja sanot olen hyvä, kaunis jne, mitä tahansa POSITIIVSTA! Teet näin vaikka vessakäynnin yhteydessä muutaman viikon ajan... Toimii!!
aloitin terapian 2 kk sitten...kun vain pääsis noihin asioihin josain vaiheessa käsiksi.En käy uimarannalla, enkä uimahallissa... lapseni käy uimarannalla/uimahallissa isänsä kanssa tai kaverien perheiden kanssa. Miesystäväni kanssa en myöskään käy. Ei mulla ole mitään muotoja, tai ne muodot ovat väärissä paikoissa. Pömppömaha on suurempi kuin rintamus, vaikkei mahaa olekaan. Eikä mulla ole kuvankauniita kasvoja, joita näyttäisin.
Iho on huono.. silmäluomet roikkuvat, että leikkaus on 10 vuoden sisään ajankohtainen :/Sanoisi joku edes joskus kauniiksi, mutta kun ei taida sanoa..
Kesä ja piukkatoppiset ahdistavat. Toivottavasti pääsen tästä terapian avulla eroon... (ja kyllä, menisin ostamaan itselleni uuden ulkonäön, jos rahaa olisi.)
varmasti auttaa, mutta oloa parantaisi myös liikunnan harrastaminen ja terveellinen ruokavalio, jolla taatusti suurin osa ulkonäköongelmistasi poistuisi? Salilla saat kivan takamuksen, reidet, olkavarret ja mahan vaikka ei tissejä paljon olisikaan ja ruokavaliolla ihon kuntoon. Mä olen yksi aiemmista vastaajista ja kyllä mun oloa parantaa kun ulkonäkökin paranee liikunnan ym myötä.
aloitin terapian 2 kk sitten...kun vain pääsis noihin asioihin josain vaiheessa käsiksi.En käy uimarannalla, enkä uimahallissa... lapseni käy uimarannalla/uimahallissa isänsä kanssa tai kaverien perheiden kanssa. Miesystäväni kanssa en myöskään käy. Ei mulla ole mitään muotoja, tai ne muodot ovat väärissä paikoissa. Pömppömaha on suurempi kuin rintamus, vaikkei mahaa olekaan. Eikä mulla ole kuvankauniita kasvoja, joita näyttäisin.
Iho on huono.. silmäluomet roikkuvat, että leikkaus on 10 vuoden sisään ajankohtainen :/Sanoisi joku edes joskus kauniiksi, mutta kun ei taida sanoa..
varmasti auttaa, mutta oloa parantaisi myös liikunnan harrastaminen ja terveellinen ruokavalio, jolla taatusti suurin osa ulkonäköongelmistasi poistuisi? Salilla saat kivan takamuksen, reidet, olkavarret ja mahan vaikka ei tissejä paljon olisikaan ja ruokavaliolla ihon kuntoon. Mä olen yksi aiemmista vastaajista ja kyllä mun oloa parantaa kun ulkonäkökin paranee liikunnan ym myötä.
Treenaan salilla 3-4 kertaa viikossa ja lisäksi lenkkeilen n. 5x viikossa . . . Ruumiinrakenteeni vain on suomalaisittain "outo" . Ei mulla ole "ylimääräistä" juurikaan. Ruokavalio on monipuolinen ja terveellinen. Iho on mennyt huonoksi aikoinaan aknen takia,olen myös polttanut itseni pahasti aikoinaan.. täynnä arpikudosta ja muhkuroita. Muualla kropassa myöskin samanlaista.. . mutta hyvä neuvo ja vinkki silti.kiitos!
teen kävely/hölkkälenkkejä tuplavaunujen kanssa, teen crossarilla pari kertaa viikossa. en ole ylipainoinen. Salille en pääse kun lapsia ei saa vielä lapsiparkkiin sinne (liian nuoria lähisalin parkkiin).
Tänäänkin näin jokapaikassa muhkeita peppuja jne.. masentaa :( juuri niistä mieheni tykkää ja itse olen ihan pilalla :( iho vain roikkuu.
teen kävely/hölkkälenkkejä tuplavaunujen kanssa, teen crossarilla pari kertaa viikossa. en ole ylipainoinen. Salille en pääse kun lapsia ei saa vielä lapsiparkkiin sinne (liian nuoria lähisalin parkkiin).
Tänäänkin näin jokapaikassa muhkeita peppuja jne.. masentaa :( juuri niistä mieheni tykkää ja itse olen ihan pilalla :( iho vain roikkuu.
näet itsesi vähän vääristyneesti? Oletko puhunut miehellesi tästä aiheesta? En usko, että se haluaisi sinun tuntevan olosi noin kaameaksi hänen takiaan, jos ei aivan kusipää ole..
ei mies siinä kenenkään itsetuntoa latista. Tai muutenkaan ole juntti.
Mene biologian tunnille tutkimaan evoluutiota ja ihmisen kehitystä. Sama kun naisten kuukautiset, pilaat siinä miehen itsetunnon kun hän lähestyy ja sanot että ei pysty.
Itse annan mieheni katsoa. Mitä pahaa siinä on? Tiedän hyvin, että en enää ole niin timmissä kunnossa kuin ne yläaste- ja lukioikäiset joita kadulla kulkee topissa ja minihameessa. Tiedän myös hyvin, että mieheni ei petä mua ja rakastaa sekä mua, että lapsia todella paljon.
Joten katsokoon. Ihmislajiin kun kuuluu ja miessukupuolta edustaa, niin käyttäytyy normaalisti ja hyvä niin.
N36