Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua, monta vuotta poissa työelämästä, en luota kykyyni mennä takaisin töihin..

Vierailija
01.05.2012 |

nyt olisi ajankohtaista mennä töihin. Kauhea epävarmuus vain iskenyt. en uskalla hakea paikkoihin, kun mietin mitä siellä enää osaan. Mutta en voi ilman töitäkään olla. Taloudellinen tilanteemme sellainen..ja muutenkin, eihän näin voi elää.

Miten te muut monien kotiäitivuosien jälkeen töihin menneet? miten työt on alkaneet sujua, miten teihin suhtauduttu? siis työkaverit. Onko neuvottu hyvin työtehtäviin?

etenkin terveydenhoitoalan ihmiset, vastailkaa. Tarvitsen tukea ilmeisesti...Pärjäänkö töissä? ja mikä lois hyvä paikka ns. aloittaa..itse olen loppujenlopuksi aika avoin hakemaan erilaisiin paikkoihin, kunhan rohkaistun tarpeeeksi..Olen sh.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:31"]

Hop, kuinka hyvin olette hoitajat löytäneet töitä pitkän poissaolon jälkeen? t. takaisin töihin mielivä..

[/quote]

Kyllähän sinne kaikki otetaan jotka haluaa.

Vierailija
22/22 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:58"]

Joku täällä kommentoikin jo, että ongelmana ei niinkään ole ammatillisen osaamisen puute, vaan rankinta on sopeutua säntilliseen kokopäivätyöhön sinänsä ja työtahtiin. Kotiäitinä työskentely on raskasta myös, mutta eri tavalla. Vielä jos aamulla pitää huolehtia lapset tarhaan/kouluun ja muuntautua pikapikaa sairaalan pukuhuoneessa teho-sisareksi... 

Ap:lle ehdotan

- brush up -kurssia taitojen verestämiseksi/päivittämiseksi

- osapäivätyötä tai keikkatyötä ainakin aluksi

- ehkä perushoitajan tai kouluterveydenhoitajan työtä? Tutkimusavustajaksi?

[/quote]

AP on varmaan jo työnsä ehtinyt aloittaa kun kerran aloituskin on vuodelta 2012

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan