Onko kesajuhliin pakko laittaa sukkahousuja?
Yo-juhlat? Haat? Rippijuhlat?
Olen juuri ollut lomalla Etela-Euroopassa ja saareni on kauniisti ruskettunut. Teenko kamalan etikettivirheen, jos en laita sukkahousuja?
Kommentit (9)
Tänä kesänä on joka kesäjuhlan portilla sukkhousuntarkistaja, ilman ei ole asiaa. Hallituksen extrasatsaus.
Olen juuri ollut lomalla Etela-Euroopassa ja saareni on kauniisti ruskettunut. Teenko kamalan etikettivirheen, jos en laita sukkahousuja?
ja juhlien luonteesta. kärjistäen ehkä häihin laittaisin, yo-juhliin en. polveen saisi melkein ulottua, että laittaisin ilman sukkahousuja. myös kovin hulmuava/ohut hame/mekko vaatii sukkikset. sukkahousujahan on myös tosi ohuita, kyllä sun säärten väri sieltä näkyy:)
Juhlasukkahousuja tai stay uppeja löytyy erittäin
ohuina.
Monet miehet pitävät sukkahousuista kalsarien tilalla.
en ole kesällä sukkahousuja pitänyt, hautajaisista häihin. Ihan sama mitä joku av-käntty ajattelee. Ja sääret todellakin kestävät katseen :)
haluat mennä etiketin mukaan niin sukat tai sukkahousut ehdottomasti. Jos kyseessä on vapaamuotoinen, rento tilaisuus, niin eihän siinä sitten mitään vaikka menisit ilmankin.
itse käytän 7-15-denierin ihan ohuita sukkiksia/stay upeja, ja sandaaleissa sandaalisukkahousuja eli sellaisia joissa kärki on avoin.
Puutarhajuhlissa voitolla sukitta, ellei kyse ole lähetystökekkereistä tms.
Senkus, jos sääret vaan kestävät!