varma seksintappaja ,,,
Kommentit (24)
tämä on varma seksintappaja. Enkä tarkoita pelkkiä mänboobseja vaan jos on sellainen naisellinen lantipyylevyys.
sori jos joku isopyllyinen rehevälanteinen mies lukee tätä
stringin -tyyppiset kalsarit!!Tulee sellaista katsellessa mieleen,että onko tuo "erehtynyt" kohdallani sukupuolesta...;/
jos mies ehdottaa panoa anaaliin. Heteromies mulle kelpaa.
Ällöttävää jos ne karvat roikkuisivat minun naamalla naidessa Puistatus.
kun jos aloitteen tehtyä fiiliksissä vastapuoli alkaakin jutella jostain arkipäiväisestä asiasta tai tekemättömistä töistä.
Aivan totaali turnoff!
Kerran on näin käynyt, jolloin pakkasin kimpsuni ja menin sohvalle nukkumaan.
Seuraavana päivänä ilmestyi kukkia ja iltasella anteeksi pyytelevä mies sai kuin saikin pesää. Tajusipa ainakin kerrasta!
Toi pesulle tai kuselle meno alkuhuumassa on myös aika latistavaa...
Fyysisistä ominaisuuksita ehdottomia inhokkeja ovat:
- Epäsiisteys
- Lihavuus
-Pieni muna
- Huonot taidot yipäätään sängyn puolella...
Mulla ei lähde halut, ei sitten millään :D
-odotas, käyn pesulla ensin.
Miettikäähän nyt hyvät ihmiset?. Jos miehen kulli haisee pahalle ja on kertynyt juustoa esinahanalle.
Nainen kuukautisten jälkeen pesemättä, kyllä yrjö tulis.
Eipä tuota saippuaa paljon mene vaikka vehkeensä pesis. Mutta kuka mitenki haluaa mitäpä minä arvostelemaan
Mutta kerran rouva päätti ottaa kirjan käteen kesken seksin. Siinä meinasi jo lerpahtaa, mutta tosimies panee tilanteessa kuin tilanteessa ;)
Huono suun tai alapään hygienia, älytön ylipaino.
miettikääpä asiaa sillä tavoin, että naisella on ylipainoa, koska on niin lihaksikas ja urheileva. Toinen vaihtoehto, että ylipaino on pelkkää hyllyvää läskiä. Kolmas vaihtoehto, että nainen näyttää ylipainoiselta, mutta ei ole, koska lihakset ovat surkastuneet liikunnan puutteesta ja tilalla on pelkästään hyllyvää löysää. Hyhhyh. Vaimoni on tällainen edellämainittu. Ei raukka tajua, että kasvuiässä lihakset kehittyvät ja pysyvät hormonien vaikutuksesta, mutta alkavat jo 25 ikävuoden jälkeen olennaisesti surkastua, jos vain istuu perseellään. Ilmiöstä käytetään nimitystä laiha läski.
Painoindeksi on normaali, mutta peili näyttää ihan muuta.
Huono suun tai alapään hygienia, älytön ylipaino.
Ei sellaista tervettä heteromiestä olekaan joka seksistä kieltäytyisi vaikka ja kun naisen päällä on vain ruskeat polvisukat.
Paitsi minun mies.. ;/
Ällöttävää jos ne karvat roikkuisivat minun naamalla naidessa Puistatus.
niin ja se sitten ei ole toisin päin, että naisen tukka roikkuu miehehn päällä? eihän?? huoh.. Ne hiukset voi pistää kiinnikkin, jos häiritsee. ;)
Ei sellaista tervettä heteromiestä olekaan joka seksistä kieltäytyisi vaikka ja kun naisen päällä on vain ruskeat polvisukat.
Paitsi minun mies.. ;/
Elähän mitään. Tuossa vain esitettiin yksi terveen heteromiehen määritelmä. Sairas heteromies voi sitten kadottaa halunsa esimerkiksi juuri ruskeiden polvisukkien takia. Terve homoseksuaali taas suorastaan innostuu juuri ruskeista polvisukista etenkin naisen yllä, mutta menee kuitenkin sänkyyn poikaystävänsä kanssa - paitsi jos on nainen, niin tyttöystävänsä... ja niin edelleen.
tehokas ehkäisy, vie kaikki halut.
..on entisessä lortossa roikkuva mies.
Hauku naisesi suihinotto/seksitaitoja
Vertaa exiin
Käy vieraissa
Älä peseydy
Tässä näin alkuun...
T. N35
saa minut seksilakkoon kuukausiksi.
Kyllä menee halut heti.